Näin sen julkkiksen... ehkä

varmaan joku vitun jehova

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ville Tiisanoja oli syömässä tänään koivuhaan nesteellä viereisessä pöydässä. Hyvin näytti karjalanpaisti maistuvan :D

Neljä bongausta yhden vuorokauden aikana;

-ekaks Pekka Pouta tuli lenkillä vastaan Mäntyniemen lähellä

- seuraavana päivänä Salkkareitten Miro oli yhtä aikaa reenaamassa (tai noh, reenaamassa ja reenaamassa:lol2:) yhtä aikaa Kisahallin salilla

-siitä muutama tunti eteenpäin Gimmelin Ushma sekä Salkkareitten Sampo Kampissa...

Ei mitenkään lähiaikoina, mutta luulin näkeväni Jasper Pääkkösen Kouvolan Anttilassa pelaamassa hedelmäpeliä, menin sitten viereiselle koneelle pelaamaan jokeripokeria varmistuakseni bongauksesta. Kyllä se Jasper oli, kiroili vaan kun hävisi ja hävisi. :D

Tästä on kyllä pari vuotta aikaa. Meinasin törmätä rappusissa Janina Frostellin tisseihin. Harmikseni juuri viime tipassa tuli refleksinomainen väistöliike. Perkeleen refleksit :D

Kirjailija Daniel Katz tuli pappamopolla vastaan toissa viikolla.

Hetki on jo aikaa siitä kun näin, mut Steven Gerrard käveli vastaan Southportin torilla Englannissa, eipä ollut ihmeellinen näky:(

enklannin paras pelaaja. :haart:

ettei off topiciks menis nii ite olin teemu selänteen vieressä kusella v. -92 kiekko-espoon ja jokipoikien välisessä karsinta pelissä nordenskiöldinkadulla. katseemme kohtasi.

pmmp:n tytöt hernesaares..

Paula Koivuniemi ja joku näyttelijä telkusta eilen Tampereella jossakin baarissa. Vähän epämääräiset muistikuvat.

Näin mielestäni Ilkka "Ike" Kanervan eilen ajelemassa aurinkolasit päässä sinisellä avo-autolla (BMW?) Helsingin Itä-Pakilassa. Yhtään en ole varma, mutta pelimieheltä näytti ;)

Lola Wallinkoski tuli viereen istumaan jokunen vuosi sitten VR:n junassa(taivaanmerkit oli mulle suosiolliset kun olin onnistunut hänen vierestä saamaan paikkalipun tai hän mun vierestä kuinka vain). Oli muuten ison kokonen tyttö livenä.. johtui tosin paljolti siitä, että oli raskaana tuolloin. Ei me paljoo kalajuttuja vaihdettu :D

Lola Wallinkoski tuli viereen istumaan jokunen vuosi sitten VR:n junassa(taivaanmerkit oli mulle suosiolliset kun olin onnistunut hänen vierestä saamaan paikkalipun tai hän mun vierestä kuinka vain). Oli muuten ison kokonen tyttö livenä.. johtui tosin paljolti siitä, että oli raskaana tuolloin. Ei me paljoo kalajuttuja vaihdettu :D

Sama bööna koristeli hiuksiani polttareissaan kaverereidensa kanssa ennen Ruisrockkia, olisko ollut -05

Älyttömän paljoa en ole jaksanut vahdata ns. julkkisten tekemisiä, mutta aika paljon niitä esim. Helsingissä näkee. Ja festereilla ja keikoilla.

Nyyssölä oli tänään jonkun kikkarapään kanssa Kampin Kaakaopuussa sumpilla kun painettiin juoksujalkaa siitä ohi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom