Näin sen julkkiksen... ehkä

pari vuotta takaperin nain clive davisin maalaavan paataan. siis aivan oikein maalavan.
Kuvissa kaveri kylla nayttaa etta on hiuksia.

Mikas sen jalkapallomiehen, buffonin tyttoystava / vaimon nimi on ? en muista mutta oon nahny alapaan > oli ajeltu.
dolf lungren > teki ylataljaa. piitka, laiha mies.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jukka Puotila salil, Thea Khalifa kungliga klubbenil, Aitolehti stockholm diskotekis,
Litmanen, paleface.. etc.. ja sit Pelle Miljoona :D oli tyytyväisenä finnairil menos johonki ivaloo eikä tod millää expressdösäl.

pari vuotta takaperin nain clive davisin maalaavan paataan. siis aivan oikein maalavan.
Kuvissa kaveri kylla nayttaa etta on hiuksia.

Mikas sen jalkapallomiehen, buffonin tyttoystava / vaimon nimi on ? en muista mutta oon nahny alapaan > oli ajeltu.
dolf lungren > teki ylataljaa. piitka, laiha mies.

Alena Seredova onpi Buffonin vaimoke

Maanantaina Markus Selinin Merikadun lähettyvillä, tänään puolestaan Eero Ahon Hesan keskustan tuntumassa (Stockan kupeessa).

Aamulla Kimmo Sasin valintatalossa (topeliuksenkadun varrella), ja äsken samassa kaupassa salkkareitten sen angsti blondin (ei voi muistaa nimee)

Matti-Esko Hytönen lenkillä. Juoksi mechelininkadun yli punasia päin ja melkeen sain ajettua kuorma-autolla yli.

Ps. Oli muuten saatanan kauhee ilmestys.

Olin Linda Lampeniuksen kanssa yhtä aikaa aamupalalla hotellissa.

Juttelin Spede Pasasen kanssa.

Olen rahastanut ostokset Paavo Väyryseltä kaupan kassalla.

Sinä nyt näin aluksi.

Alena Seredova onpi Buffonin vaimoke

on muuten aika erikoinen nainen. se rupes kirkumaan kesken kuvausten, kun kuvaaja puhui meikkaajan kanssa taustalla. ei kuulemma pystynyt keskittymaan. Kaikki mita sen piti siis tehda oli seista alusvaatteissa, ja italiaanot siita sitten otti valokuvia.

Marika Fingerroos oli eilen tsiikailemassa scorppareita.tai näin mä ainakin luulen

Tuli mieleen vuodelta 2003 tai 2004 tapaus, kun Jussi Ahde oli mein kanssa landella samoilla jatkoilla. Se oli täällä paikallisen kaveri kans dokaamassa ja tää frendi päätti näyttää vähän miten maalla otetaan olutta aamuun asti. Hyvin se Jussille maistui ja pääsipä aamuyöstä täräyttelemään harjoituslaukauksia kaverin haulikollakin. Juttu levis tästä aika nopeesti ja parin päivän päästä joku never heard-tyyppi soitti ja kyseli illan tapahtumista, tietysti vinkkipalkkioeurojen kuvat silmissä. Sanoin, että nyt oot kyllä erehtynyt, en mä tunne ketään Jussia..

Salkkareiden Romeo tuli vastaan Erottajalla Cuban edessä lauantai-yönä.

Salkkareiden Romeo tuli vastaan Erottajalla Cuban edessä lauantai-yönä.

Täälläpäin on nähty salkkareitten Rafael :D :D

Luulen nähneeni Sara La Fountainin lauantaina kaupassa punavuoressa, mutta voin olla väärässä. Hyvältä näytti joka tapauksessa ;)

Luulen nähneeni Sara La Fountainin lauantaina kaupassa punavuoressa, mutta voin olla väärässä. Hyvältä näytti joka tapauksessa ;)
Katoitko mitä osti? Vois olla aika järkyttävää, jos muijalla olis korissa pari mikropizzaa ja karhunpoikanen. Mä en enää ikinä kattois sen ohjelmaa, sillä olisin suuresti järkyttynyt.

Salkkareiden Ami oli toukokuun loppupuolella koiranäyttelyssä bullterrierinsä kanssa Koneen kentällä Munkkiniemessä. Mukana oli myös raskaana oleva tyttöystävä (jota ei voinut vähempää kiinnostaa Amin+koiran suoritus :()

Marika Fingerroos oli eilen tsiikailemassa scorppareita.tai näin mä ainakin luulen

Joo, näit oikein, se oli lauantaina siellä VIP-puolella.

Itse näin Sebastian Bachin Infernossa myöhemmin illalla. Naisten piirittämähän se siellä oli. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom