Näin sen julkkiksen... ehkä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Räppimies Paleface bongattu päivällä salilta. En antanut tekniikkaneuvoja.

Perkele, nyt on pistettävä paremmaksi: Itse bongasin viime vuoden puolella sekä Palefacen ja Redraman salin pihalta. Lahkeissa oli tilaa. ;)

Ps. Pelmijäs: Sen juontaja-Heikin voi bongata helpostikin jos käy usein Kontulan Alkossa. Mikäli siis tarkoitit Hietamiestä etkä Paasosta.. ;)

Bongaan lähes joka arkipäivä salkkareiden Sofian. Kun nääs vaihtoi samaan lukioon missä itse olen :D
e: Ainiin, ja ostin tuossa taannoin rummut YleX:n Tuomakselta. Kaveri ilmeisesti harrastaa jonkin sortin punttaamista.

Pari kesää sitten näin kun Kari Peitsamo ajoi polkupyörää ilman käsiä Tampereella Hämeenpuistossa. Yritti ajaa samalla staililla kanttarin yli ja kaatui. Nauratti.

Näin Janne Ahosen hämeenlinnan ääsmarketissa, tahi ainakin saman näkösen sällin koska Kuopiossahan se perkele taisi olla sillin :D

Kari väänäsen näin yksi päivä kun se tuli kemijärven hotellilta :P Ei varmaan mikään suuri julkkis ole, mutta täällä pikku kylä pahasessa jo iso sana.:P

Tet viikolla siivosin palanderin huoneen :hyper: mutta en oo vieläkään saanut selville että oliko tämä palanderi se Kalle vai sen serkku :rolleyes:

Lapinlahden linnut, koko yhtyeen tavannut. Sukujuhlissa, oli koko porukka tullut kun yksi niistä on jotain sukua minulle. Mummot halusivat ne sinne :P

Olen tehnyt pitsaa salkkareiden Elinalle (Sanna Luostarinen vai mikä se sukunimi nyt sitten nykyjään onkaan). Nähnyt "Ellun" myös muuten vaan kun satuttiin yhtä aikaa Jkl:n Keljon Prismaan.

Oliko yhtä hauska kaveri kun radiossakin?:)

Ihan mukava mieshän se on. Lähinnä nyt musiikkiasioista juteltiin siinä kauppojen ohella :D

Vielä yksi bongaus tuli mieleen Jonzin postista, Bristolissa näin tammikuussa Kalle Palanderin, letti näytti olevan kaverilla kuosissa...Not!

Paljon sillä muuten on ikää, ei vaikuta ainakaan salkkareissa kauheen vanhalle :D Tosin se kai on tarkotuskin.

Se on syntynyt 21.9.1990! Eli syksyllä täyttää 18v!

Ui saatana! Nimmari mulle

E. Ja vähän muutakin;)

Tiiän ton "Sofian" tuttujen kautta, ette tule siltä saamaan, on nimittäin yhden lahkon jäsen johon itse myös aikoinaan kuuluin. Eli seksiä vasta avioliitossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom