tossa joitain viikkoja sitten myin kotiteollisuuden hynyselle kupin kahvia,sekä selostajalegenda bror-erik "bubi" walleniukselle myin hampurilaisen ja neljä riviä lottoa :D
Jyrki69:iin melkein törmäsin kun Helsinki-Vantaalla olin lähdössä ulkomaille. Heli Koivula-Grügerin oon useaankin kertaan nähnyt. Ja jotain yleisurheilijoita Kalevan kisoissa miljoonia vuosia sitten. Ja lasketaankohan tätä, mutta Sturm und Drangin koko porukan näin Mäkkärissä. :D
Tästä tuli mieleen kun pari vuotta sitten ruotsin risteilyllä tuli oltua, niin olipas Muurisen perhe samaanaikaan, jonoteltiin laivasta pois vierekkäin.
Teemu Selänne tuossa noin kuukausi sitten. Oli poikansa kanssa Helsinki-Vantaan lentokentällä. Suostui antamaan nimikirjoituksia ja kuvan ottamiseen. Hyvän kuvan antoi itsestään, kovin mukavalta hepulta vaikutti.
Pvm: 5.6.2007
Paikka: Porthaniassa oleva kirjakauppa, Helsinki
Kohde: Presidentin seksiorja, tunnetaan myös nimellä Kunnia(my ass)tohtori Pentti Arajärvi.
Itsekkin näin Tuomon Berliinissä lentokentällä viime kesänä. Oltiin mm-kisoja katsomasta tulossa. Sieltä sekin oli varmaan tulossa. Aika kova futismieskin se mun käsityksen mukaan.