Näin sen julkkiksen... ehkä

Kun olin tänään menossa treenaamaan ja olin bussipysäkillä, niin ohi meni auto, jossa näytti olevan sisällä Tony Halme:hyper:(en ole varma).
Ja sitten onhan näitä muitakin ollut, tässä joitain mitä muistan: Markus Pöyhösen näin liikuntamyllyssä kun olin treenaamassa, samoin Ville Tiisanojan ja kerran ulko-ovella Arto Bryggaren.. Onkos muilla samanlaisia muistikuvia?
Aika outoa muuten, että jotkut tälläset muistaa hyvin, mutta sitä ei ehkä muista mitä teki eilen.

Sori, aika :david: aihe, mutta haittaako se ketään?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itte näin vuosi pari sitten Peter Frantzenin tulevan sisään Athlonin pukkariin samalla, kun olin itte tekemässä lähtöä. Mulla ei ole mitään sitä jätkää vastaan, mutta sillä hetkellä tunsin olevani pettynyt siihen. Sillä hetkenä mä en pitänyt sitä juuri minään ja mä olin näin lähellä, että mä olisin sanonut sen sille päin naamaa. Siis mä olisin sanonut sille, että: "Peter sä olit hyvä Rukajärven Tiessä, mutta silti mä en pidä sua juuri minään. Sori."

M.A. Nummisen näin tervakosken linnatuulessa....ja meinasin piruillessani käydä nimmaria kysäseen mutten viittinyt... :D

en oo nähny julkkiksia livenä ku oikeestaan niitten kisoissa.. esim. pudzianowskin ja muut voimavemmut oon nähny kisoissa livenä...

Näin tossa pari kuukautta sitten Helsingissä käydessäni Jasper Pääkkösen.

Onhan niitä julkkiksia tullut nähtyä jos jonkinmoista mutta muutama tapaus on jäännyt paremmin mieleen.
En muista enää vuotta mutta -90 luvulla oli loppua Andreas Goldbergerin mäkihyppy ura kun olin ajaa sen päälle autolla. Kuopiossa oli sillä viikolla mäkihyppy kisat ja olin menossa tuohon Puijon vierellä olevalle ostokeskukselle jonka vieressä on se hotelli jossa mäkihyppääjät yöpyvät. No siihen parkkialueelle ajaessa Andreas juoksi yllättäen ostarilta siihen pihalle ja juuri minun eteen ja jouduin vetämään hihnat kiinni että en mennyt sen yli. Oli muuten mäkihyppäjää säihkähtäneen näköinen.
Unkarissa ravintolassa viereisessä pöydässä söi Damon Hill.
Samalla reissulla varikolla Harlin ja Stallone seisoskeli vieressä katsomassa vapaita harjotuksia.
Tässä muutama jotka tuli ekana mieleen julkkiksista.

Kyllä noita julkimoita näkee, mut ei jaksa kiinnostaa niin paljoa, oon varmaan ainoa tyyppi aina paikalla joka ei toljota esim. bussissa jotain tunnetumpaa henkilöä.

Hyviä näyttelijöitä/koomikoita/artisteja yleensä, mut ei vois henkilönä vähempää kiinnostaa.

Onhan näitä julkkiksia tullu nähtyä Harri Haatainen, Japer Pääkkönen, Mika Myllylä, Pettieri&Jutta Jussila, Esko Nikkari...Ja Linda Lampenius :haart:

Nykäsen matti se pyrki tossa n. 5-7 vuotta sitten meidän mutsin kyytiin, ja kyseli josko me heitettäs se paikalliseen kapakkaan, muttakun oltiin eri suuntaan menossa niin jäi nimmarit saamatta :itku:

Nään Alivaltiosihteerit, Rosa Meriläisen, Kari Peitsamon ja Negativen tytöt melkein joka päivä. Sen siitä saa kun muuttaa Tampereen Tammelaan. :wall:

Linda on muuten läheltä livenä nähtynä lähinnä vanhan kaakin näköinen. Tosin sen alkaa näkemään jo kuvissakin... kai se on 40+?

Mike sanoi:
Mä oon nähnyt Kake Randelinin ja otin vielä nimmarkinkin. Ukko olisi muuten varmaan nyrkkeilyssä kova nimi, senverta pieni pää sillä oli, ettei siihen osuis ikinä.

Ooo, viikon julkkisbongari. Oli varmaan päillä kokoeroa, jos vielä sattui olemaan bulkkikausi meneillään ;)

Janina Frostell, Teemu Selänne ja nimmari Anaheim-lätsässä Sörkän DTM-ajoissa, Miljonääri-Jussi yksin Stockmannin miestenosastolla, Antti Tuisku, Heikki Sorsa lukioaikoina, JJ Lehto.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom