Myytti puhki, White Pale Punisher uncovered! Video!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Stoori olis menettäny uskottavuutensa aika äkkiä ihan tavistenkin silmissä.

Vittu se on kumma että kaikki ne jutut mistä lehdet on kirjottanut ja mistä mulla on ollut omaa tietoa on osattu vääristellä melkeen päin vittua ledissä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Maikkarilla ei tainnut mimmillä puhelimessa oikein mennä perille mun selostus ilmeisesti.

classicbb0041-01.jpg

Voi nyt helvetti....heh heh heh. Pode voi alkaa treenaa Titan Fistiä! Rohmu,Pode ja Hammer....

no voi vittu..vieläkö toi jätkä on hengissä..

Pakko antaa ymmärrystä toimittajallekin. Miettikääs nyt, deadlinet paukkuu ja juttu pitäisi saada valmiiksi. Ensin suodatat poden sekopäisistä jutuista jotain julkaisukelpoista tekstiä ja kauan odotetut kuvat saapuvat sähköpostiin tuntia ennen määräaikaa:

post-18-1145813202.jpg

Mitäs itse tekisit?

Pakko antaa ymmärrystä toimittajallekin. Miettikääs nyt, deadlinet paukkuu ja juttu pitäisi saada valmiiksi. Ensin suodatat poden sekopäisistä jutuista jotain julkaisukelpoista tekstiä ja kauan odotetut kuvat saapuvat sähköpostiin tuntia ennen määräaikaa:

post-18-1145813202.jpg

Mitäs itse tekisit?

äijällä tanit pinnassa.

Podehan on terve nuorimies, ei patin pattia! Alimpien kuvien perusteella suihkua silloin tällöin voisi kyllä suositella.

Onko legenda ite kommentoinut tota media hässäkkää?

Nyt vasta huomasin ton videon..

Hahahahhahah...ihan huippu..ei oo vähään aikaan tullut naurettua näin paljon :hyvä:

Podelle:lol2::thumbs:

Myös Mikalle hyvistä kommenteista :hyvä:

Onko legenda ite kommentoinut tota media hässäkkää?

Jätän kommentoimatta. Paskaa jaksetaan jauhaa käsittämättömän paljon näinkin mitättömän jätkän takia. :david:

Et sinä ole mitätön jos susta on jopa video täällä.

No joo, mutta yksi tsägällä hankittu Suomen mestaruus ja viimeinen sija kovassa kisassa ei silti tarkoita että pitäis dissata ja kaataa paskaa niskaan vuodesta toiseen. Haastattelu Maikkarin sivuilla on mielestäni ihan asiallinen, joten en ymmärrä, että senkin johdosta pitää ruveta pitämään haloota. Otetaan iisisti!

^^
Samaa mieltä, paskan kaatamisella on rajansa. Siihen vain on itse hyvin vaikea vaikuttaa, kuinka pitkään se jatkuu. Itseironiakaan ei sitä tule lopettamaan kovin nopeasti. Ainoa tapa saada paskan kaato niskaan loppumaan, on mennä pois saavin alta. Tämän jälkeen tehtävä töitä vitusti, ettei paska enää paljoa haisisi. Tai vaihtaa vaatteet ja mennä muualle, katsoa toimisiko siellä. Tosielämässä havaittuja ja koettuja "totuuksia".

Myönnän, että pidän huvittavana tuota haastattelua, koska maikkarin lukijat todennäköisemmin luulevat sen taustalla olevan joku "kauhianisohormoonimöykky".

Mun mielestä MTV3 juttu oli hyvä ja asiallinen. Ei kannata jatkaa toisen mollaamista vuosia vanhoista jutuista.

Mun mielestä MTV3 juttu oli hyvä ja asiallinen. Ei kannata jatkaa toisen mollaamista vuosia vanhoista jutuista.
Sehän on niin täyttä paskaa kuin vain voi olla! Kuvatkin on aivan toisesta ihmisestä. Journalismin taso tuossa jutussa on miinus sata! Ei ole todellista että podea haastatellaan tosissaan kehonrakennuksen pakkomielteestä ja siihen liittyvistä ongelmista.

Vuosia sitten kehonrakennuksen aloittanut Poutiainen
Eihän se edes ole kehonrakentaja!! For crying out loud!!
classicbb0041-01.jpg

Lukijan kannalta ihan sama mikä körmy kuvissa, mutta ok se on hämäävä asia. Muutenhan juttu on täysin totta että mies on ollut pakkomielteisesti koukussa bodaukseen. Yhtä valetta se juttu on kuin että joku joka vetää hormooneita niin väittää olevansa naturaali esim. lehtiartikkelissa. Pode ei valehdellut jutussa vaan oli aito oma ittensä. Muista että kaikki on suhteellista, se mikä toiselle ole ongelma, voi toiselle olla lastenleikkiä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom