mustelmia hauiksissa?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
tää on ihan tyhmältä kuulostava kysymys mutta mistähän nuo mustelmat voisi aiheutua? itelle on tullut tullut pari mustelmaa tuonne oikeeseen hauikseen mut taitaa lähinnä olla ku joku kaveri on kokeillu pihtiotetta mun hauberiin :hyper:
mut näin yhdellä oikein isolla kehonrakentajalla salilla isot mustelmat molemmissa hauiksissa ja ihmettelin että miten tuollaiset noin isot mustelmat voi tulla molempiin hauiksiin..katkennut verisuoni vai mistä tuo voi johtuu?

Aika eriskummallinen juttu :D Mulle ei oo pahemmin mustelmia hauberiin ilmestyny (varmaan liian pienet siihen tarkoitukseen :D) Voisin melkeinpä sanoa että kyseessä on vain joku pieni verisuonen katkeaminen. Joillekin tulee tosi helposti mustelmia, esim. mun serkulle tulee jalkoihin heti mustelma jos vähänkin puristaa.

Itsellänikin on ollut muutaman kerran kohtuu isoja mustelmia hauiksessa, mutta empä oo koskaan välittänyt asiasta kun ei ole mitenkään kipeänä.

Nostattelua :hyvä:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mullakin oli joskus (ehkä vähän turhankin)kovien scott sarjojen jälkeen molemmissa, kyynärtaipeesta vähän ylöspäin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom