Deleted member 20129
Mutta jos se olisi kaikille helppoa, mä joutuisin imemään kyrpää rahasta maksaakseni vuokran.
Noh, ei kait se väärin sekään olisi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta jos se olisi kaikille helppoa, mä joutuisin imemään kyrpää rahasta maksaakseni vuokran.
Hartiat taakse ja alas, sekä kontrolloitu negatiivinen ei taida olla haitaksi suikkarissakaan![]()
Pakko postata oma video nyt ihan vain tieteen nimissä. "Clickbait huoraus" jätettiin tällä kertaa pois ainakin omasta mielestä ja varmaan tulee nyt se 200 katselukertaa videolle, kun ketään ei kiinnosta:
Tää ei nyt tietenkään tarkoita, että videoiden Thumbnaileissa ei tultaisi näkemään räjähdyksiä, Steven Seagalia ja kauniita naisia jatkossa jos musta siltä tuntuu, että ei hätää!![]()

En mä näistä hilavitkutusliikkeistä aina tiedä :DKonna! tuo on hackki eikä mikään smith-laite.![]()
KONNAVOIMAA!! Jos se ei ole kyykky, penkki tai mave, niin ei sitä tarvitsekaan tietää.En mä näistä hilavitkutusliikkeistä aina tiedä :D
Niimpä, aika epätavallisia laitteita hacki ja smith-laiteEn mä näistä hilavitkutusliikkeistä aina tiedä :D
Pakko postata oma video!![]()
Varma aloittelijan merkki – kutsuu smith- ja hack-laitteita hilavitkuttimiksi, koska joku on joskus sanonut, että vain vapailla painoilla voi kasvattaa lihasta.En mä näistä hilavitkutusliikkeistä aina tiedä :D
Joo teillä nuorisoilla on aina joku uus "ihmeellinen" laite jolla saa taiottua parempia tuloksia kuin hyvinä vanhoina aikoina!Varma aloittelijan merkki – kutsuu smith- ja hack-laitteita hilavitkuttimiksi, koska joku on joskus sanonut, että vain vapailla painoilla voi kasvattaa lihasta.
Jos ja kun tämä tulee joskus ajankohtaiseksi niin soitellaan.varmaan pelkästään omassa ketjussaa mainitessasi asiasta että alat ottaa asiakkaita saisit 5000-10000 privaviestiä ekana päivänä.Siitä sihteeriopistolle ja tuplaat tulot parissa tunnissa,sulla olis suu ja kädet täynnä töitä 247Mutta jos se olisi kaikille helppoa, mä joutuisin imemään kyrpää rahasta maksaakseni vuokran.
Aika spede... Ei mulla muuta. Eiköhän tämä ollut viimeinen käyntini tässä ketjussa. Tätä osastoa näkee nykyään ihan omalla kotisalillakinKonna! tuo on hackki eikä mikään smith-laite.![]()
Aika spede... Ei mulla muuta. Eiköhän tämä ollut viimeinen käyntini tässä ketjussa. Tätä osastoa näkee nykyään ihan omalla kotisalillakin
Fake it till you make it. Pitää tehä hommia sillä asenteella, että hommat olisi taskussa jo. Jim Carrey hyvä esimerkki tästä miten pitkälle tällä asenteella voi päästä.Konna karavaani senku kulukee ja koirat haukkuu. En mikää Antoni ykkösfani oo ja suuriosa videoistaki jää suoraa kattomatta mutta pakko nakata respectii kaveri asenteesta. Kokoaja on positiivisella asenteella tekemässä omaa juttuunsa ja jatkuvasti puhuu siihen sävyyn että hommat TULEE onnistuun eikä JOS onnistuu. Esim 3.5k tilaajan kohalla puhui jo että ollaan lähellä 10tonnia. Taitaa Antoniki tietää tätä muinaisten sivilisaatioitten ja kansojen muinaista viisautta ja tietosuutta siitä miten me puhutaan meidän oma todellisuus toteen eikä sen takia vähättele omia juttujaan vaan katse kokoajan vahvasti ja positiivisesti tulevassa! Tosta pitää ihan itekki aika-ajoin ottaa mallia.
Pystyn kuvittelemaan sellasen +50v oldschool bodarin, yli-isot gaspin housut ja huppari päällä ihan helvetin vihasena istumassa tietokoneella ja toteemaan "vittu nyt se kutsu smittiä häkiksi, vittu ei enää ikinä tähän lankaan"
Sori jos ei osunut :D mun mielestä vaan hupaisaa, että tuo oli se triggeri täältä poistumiselle.
Ei tän niin vakavaa kuulu aina ollakkaan!Huumoriarvo tällä ketjulla ainakin on kova!