MuscleToad - muskeli rupisammakko - Anton Jirout

Mitä @Mike tapahtui sille mielipiteelle että suorat sarjat progressiolla on natujen selittelyä ettei tarvii treenata KOVAA? Tuo sun etukyykkyohjelmashan on just sellainen?
Mä totuttelen tolla 8 viikon progella etukyykkyyn, siinä on hyvin eri sarjapituuksia, joten tulee erilaista kuormaa käsiteltyä ja ajettua kroppaa sisään etukyykkyyn. Ton jälkeen mulla lienee eväät sitten tehdä rajuja vetoja etukyykkyä.

Itse en nosta edes 8 vuoden jälkeen tuota. Olisi pitänyt lopettaa ilmeisesti aikapäivää sitten...
Paljos sulla pituus / paino näin :offtopic: Itelleki satkuun meni pari vuotta, tosin ite oon 167cm ja noston aikaan kunto oli kireä 65kg. Kun taas 188cm 100kg kaveri nosti 100kg penkistä ekoina treeniviikkoina :)

Luuletko oikeasti että tuo Tillikainen ja rupikonna on sama mies? Eikai kukaan oikeesti buffais omia videoitaan noin typerästi vaan paljon huomaamattomammin. Luulis olevan selvää kaikille että kyseessä on vaan trolli joka esiintyy sammakon fanina.
Ellei tyyppi sit tahallaan tee niin ylitse ampuvaa profiilia, jonka olettaa porukan luulevan aivan liian selväksi trolliksi ollakseen videoiden oikea tekijä?

Mitä @Mike tapahtui sille mielipiteelle että suorat sarjat progressiolla on natujen selittelyä ettei tarvii treenata KOVAA? Tuo sun etukyykkyohjelmashan on just sellainen?

En tietenkään luule. Tollasia yksittäisiä faneja on tosi paljon! Varsinkin kun kirjoitusasu on samantyylinen, provosoiva passiivisaggressiivinen. Itse saat uskoa mitä haluat, uskot varmasti myös tv-shopin ”asiakkaat kertovat” -osiota.

Hauska ajatella että joskus kun Muskelikonna on miljoonien seuraajien haltija ja koko kansan rakastama TV-persoona nii hän paljastaa jossai huomenta suomen haastattelussa että " kyllä minäkin jouduin omaa hommaani Jarno Tillikaisena buffaamaan vuosikaudet pakkiksella että pääsisin tänne missä nyt olen"

Sulla ei varmaankaan ole ollut tavoitteet bodauksessa tai voimailussa?
Bodaus on aina ollut tavoitteena. Eli voima ei niinkään, mutta silti penkki ei kulje. Tai olen joskus 90 kiloisena läskinä tehnyt sarjaa 107,5 kilolla, mutta nyt 70 kiloisena 100 kilon penkki on kaukainen haave.

Luuletko oikeasti että tuo Tillikainen ja rupikonna on sama mies? Eikai kukaan oikeesti buffais omia videoitaan noin typerästi vaan paljon huomaamattomammin. Luulis olevan selvää kaikille että kyseessä on vaan trolli joka esiintyy sammakon fanina.
Ellei tyyppi sit tahallaan tee niin ylitse ampuvaa profiilia, jonka olettaa porukan luulevan aivan liian selväksi trolliksi ollakseen videoiden oikea tekijä?

Entä jos elämmekin matrixissa jossa Tiilikaisen unen sisällä Tiilikainen postailee jirouttina videoita pakkikselle jonka unessa jiroutti postaileekin Tiilikaisena? Voi olla että se riippuu täysin siitä todellisuudesta mistä katsomme kuka postaa ja mitä.

Paljos sulla pituus / paino näin :offtopic: Itelleki satkuun meni pari vuotta, tosin ite oon 167cm ja noston aikaan kunto oli kireä 65kg. Kun taas 188cm 100kg kaveri nosti 100kg penkistä ekoina treeniviikkoina :)
177,5 cm ja 70 kiloa...

Entä jos elämmekin matrixissa jossa Tiilikaisen unen sisällä Tiilikainen postailee jirouttina videoita pakkikselle jonka unessa jiroutti postaileekin Tiilikaisena? Voi olla että se riippuu täysin siitä todellisuudesta mistä katsomme kuka postaa ja mitä.
Nyt oli tuuhiaa. Mutta kyllähän me eletään matrixissa ja simulaatiossa.

Ihan mielenkinnosta. Mitä tämmöisellä tai vastaavalla videotuotannolla tienaa Youtubessa?
Ei mitään. 10 tonnilla saa jotain hikisen 20 euroa. Videoilla pitää olla satoja tuhansia katsojia että niillä tienais jotain. Mä saan tuurilla bensat podcasteissa maksettua. Sikäli täysin hullua mun ajella ympäri Suomea.

Ja kun vieraslistaa kattoo, niin oikeasti ilman tätä foorumia niin mistä noita uusimpia kuulumisia ja haastatteluja näkis. Tulee helposti pidettyä itsestäänselvyytenä ja keskityttyä ärsyttäviin asioihin. Esimerkiksi kellomainokseen. Aika pieni hinta kuitenkin. Puhuin nyt pelkästään itsestäni ja ei ollut edes perseennuolentaa. Herätti vaan tuo ettei noilla edes oikeasti tienaa käytännössä mitään.

Olishan se kiva, että esim Tampereelle ajelee tekemään Podcastin, että sais vaikka bensat siitä, mutta miinukselle ne menee järjestäen. Ne siis maksaa mulle tehdä. Sitten toki aika mitä siihen menee ja laitteet. Mutta en mä niitä pakosta tee vaan ajattelen että se on sisältöä tännekin.

Antaa poikien hölmöillä nuorena niin ei sitten vanhempana jaksa enää. Kauhia panostus ja uho. Tulos nolla. Tietenkin hyvä jos lähtee lentoon!

Helpompi jakaa alueuutisia kuin alkaa tubettamaan, ainakin rikastuu enempi... Ei tässä maassa vaan populaatio riitä.
Riittää se, onhan täällä kymmeniä ammatikseen videoita tekeviä, mut tämä kaveri ei tuu kyllä koskaan pääsemään siihen tilanteeseen tuollaisilla videoilla.

Olishan se kiva, että esim Tampereelle ajelee tekemään Podcastin, että sais vaikka bensat siitä, mutta miinukselle ne menee järjestäen. Ne siis maksaa mulle tehdä. Sitten toki aika mitä siihen menee ja laitteet. Mutta en mä niitä pakosta tee vaan ajattelen että se on sisältöä tännekin.
Kai sentään nostat kilometrikorvaukset?

Tokihan tuo sisältö sitten taas epäsuorasti tuottaa foorumin lukijoiden / katsojien kautta että sitäkin kautta arvokasta materiaalia. Monelle iso syy kuitenkin käydä pakkiksella. Sitä kautta itse ainakin tulee nuo katsottua vaikka kanava tilattu onkin.

Kai sentään nostat kilometrikorvaukset?
Ei voi nostaa kun auto on firman nimissä. Eli kun yli 50% on työajoa tilikaudella, niin silloin kilometrejä ei enää voi nostaa, vaan ne kilsat vähennetään sen työajon osalta verotuksessa. Eli se siinä sentään takas tulee. Vaikka itse auton ostatkin, niin se menee firman alle 50% jälkeen.

Ei mitään. 10 tonnilla saa jotain hikisen 20 euroa. Videoilla pitää olla satoja tuhansia katsojia että niillä tienais jotain. Mä saan tuurilla bensat podcasteissa maksettua. Sikäli täysin hullua mun ajella ympäri Suomea.

Niin eikös suurin osa tuloista näillä youtubea työkseen tekevillä tule yhteistyökumppaneilta ym. proggiksista? Tiljaajista/katsojämääristä se pieni hyvitys?

Back
Ylös Bottom