Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Perusta osakeyhtiö ja ota vapaa autoetu, niin voit höylätä kaikki bensat firman bensakortilla.Ei voi nostaa kun auto on firman nimissä. Eli kun yli 50% on työajoa tilikaudella, niin silloin kilometrejä ei enää voi nostaa, vaan ne kilsat vähennetään sen työajon osalta verotuksessa. Eli se siinä sentään takas tulee. Vaikka itse auton ostatkin, niin se menee firman alle 50% jälkeen.
Näyttökerroilla tienaa huonosti ja siihen vaikuttaa paljon myös, että mistä maasta niitä katsotaan sekä katselukertojen kesto. (Enemmän mainoksia ehtivät näkemään.) Suomessa oikeastaan saa katselukerroista moneen muuhun maahan verrattuna ihan hyvin rahaa kuitenkin. Mulla se menee nyt about näin about 3-4 EUR/1000 Katselukertaa kohden tai 30-40 Euroa / 10000.Ihan mielenkinnosta. Mitä tämmöisellä tai vastaavalla videotuotannolla tienaa Youtubessa?
Hyvää settiä konna!!! Älä vaan lopeta. Suomen body-scenen aidoin äijä tällä hetkellä. Ei mitään paskapuhetta vaan tiukkaa asiaa!!! Tuleeko fanipaitoja tai lippiksiä koska? Konna logo ja taustalle KONNAVOIMAA teksti, toimii!! Viimeisimmästä videosta vielä sellainen palaute, että vitun kovat näyttelijän lahjat löytyy selvästi myös! Ehkä joku pikku rooli salatuissa elämissä?? Itse kaipailisin myös konnacasteja (eli konnan tekemiä podcasteja) olisivat hyvää viihdettä ja mukavia kuunnella! KONNAVOIMAA!!!Näyttökerroilla tienaa huonosti ja siihen vaikuttaa paljon myös, että mistä maasta niitä katsotaan sekä katselukertojen kesto. (Enemmän mainoksia ehtivät näkemään.) Suomessa oikeastaan saa katselukerroista moneen muuhun maahan verrattuna ihan hyvin rahaa kuitenkin. Mulla se menee nyt about näin about 3-4 EUR/1000 Katselukertaa kohden tai 30-40 Euroa / 10000.
Katselukerroilla tarpeeksi tienaaminen on toki mahdollista, mutta tämä onnistuu vain harvoilla. Mutta jos hauskoja kissavideoita upittelemalla saat sen 100000 katselukertaa / video niin ei tuo maailman paskinta työtä kyllä ole. + Toki tähänkin mahdollisesti saisi vaikka mitä "lisätienestejä."
Sen sijaan kun olet brändänny kanavan on mahdollista alkaa tarjota erillaisia palveluita hyvinkin kohdennetulle yleisölle. Mun tapauksessa monet tekisivät esimerkiksi Nettivalmennusta, mutta mua ei se niin kiinnosta, koska kuluttaa liikaa aikaa.![]()
Hei kiitos mahtavista ehdotuksista! "Konnavoimaa!!" T-Paidat ei oo ihan vielä valmiita, mutta eiköhän sit lähempänä tuu lisää informaatiota tästäkin tuotteesta. Oottelen tässä vielä mahdollisia roolitarjouksia, koska niitä tulee varmasti useampi tämän viimeisimmän videon jälkeen ja valitsen sieltä sit Marvelin koska vitut mistää Bätmänistä täältä tulee Superkonna™.Hyvää settiä konna!!! Älä vaan lopeta. Suomen body-scenen aidoin äijä tällä hetkellä. Ei mitään paskapuhetta vaan tiukkaa asiaa!!! Tuleeko fanipaitoja tai lippiksiä koska? Konna logo ja taustalle KONNAVOIMAA teksti, toimii!! Viimeisimmästä videosta vielä sellainen palaute, että vitun kovat näyttelijän lahjat löytyy selvästi myös! Ehkä joku pikku rooli salatuissa elämissä?? Itse kaipailisin myös konnacasteja (eli konnan tekemiä podcasteja) olisivat hyvää viihdettä ja mukavia kuunnella! KONNAVOIMAA!!!
Ai helvetti! Kiitos kun huomautit tästä täytyy korjata hetiNo ainakin previkassa on typo. Ja joo, monta kehtaa tehnyt ton ja se on ärsyttävää huomata.
Mitä onko Jarno.Tiilikainen bannattu? Kävikö ilmi, että oli tän rupikonnan toinen nicki vai miksi?Nyt kun meikäläisen sihteerin käyttäjätili bannattu postaan itse uusimman tuotokseni:
Missä ketjussa se sekoili? Jos ei ollut tämän rupikonnan alias, niin aika värikkään oloinen kaveri oli.On bannattu, sekoili liikaa eri ketjuissa.
No ei ollut. :DMissä ketjussa se sekoili? Jos ei ollut tämän rupikonnan alias, niin aika värikkään oloinen kaveri oli.