Muscle+ "käyttäytyy" oudosti

Joo eli oon tässä käyttäny noin vuoden recoo ja mass2 ja ne on toiminu mainiosti ja makukin oli hyvä.
Mutta ku ny menin ostaa tota fastin muscle+ protskua niin siinä tuntuu olevan kaikki vialla.
Maistuu aivan kamalalta ja vaikka kuinka hyvin ravistais niin sinne aina jää uiskentelemaan jauhoa, mutta se nyt ei ole varsinainen ongelma.
Juon ensin puolet pullosta ennen reeniä ja sit toiset puolet heti reenin jälkeen. Ku oon reenannu ja kaivan protskupullon esiin niin proteiiniseos on muuttunu melkein kokonaan vaahdoksi. Siihen tulee myös tosi pieni (noin 0.5dl) määrä jotain nestettä mutta loput on pelkkää vaahtoa, tuon nesteen saa kyl menemään alas mutta vaahdon kaivaminen ilman pitkää lusikkaa on lähes mahdotonta, enkä usko, että sen pitäis toimia ihan niin.
Onko kellään ollu vastaavanlaisia ongelmia muscle+ kanssa? Ja onko neuvoja miten ton vaahdon muodostumisen voisi estää?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä käytän myös muscle+, mutta mulla se toimii hyvin.
Sekoittuu hyvin(veteen) ja maistuu ihan ok:). Mut tota vaahtoo mullakin tulee kun sitä ravistaa mutta ei se nyt kokonaan vaahdoksi muutu:wtf:, ite en oo ainakaan välittänyt siitä vaahdosta, olen vaan juonut vaan kokonaan sen juoman ja jos sitä vaahtoo jäänyt sinne, niin antanut olla ja pessyt sitten pois.

annostelet pussiiin.... Pukukopilla otat puolet siitä pussista ja sitten hanasta täytät vedellä. Sitten treenien jälkeen, tyhjennät loput pussista ja pistät pukukopin hanasta vedet ja naamaan. :rolleyes:

Sä vissii sheikkerillä sekotat? kokeileppa tehä niin että vatkaan sen jauhon ja vaikka maidon jossain kipossa siivilällä, ei tuu välttämättä niin paljoo vaahtoo...

annostelet pussiiin.... Pukukopilla otat puolet siitä pussista ja sitten hanasta täytät vedellä. Sitten treenien jälkeen, tyhjennät loput pussista ja pistät pukukopin hanasta vedet ja naamaan. :rolleyes:

:offtopic: siis mitä? eikös se muscle+ oo 1,3 kg pussi? eli ennen reeniä 650 g ja reenin jälkeen loput 650 g? vähän turhan tuhti palkkari mun makuun.

edit. eimitään käsitin pikkasen väärin kun en lukenu kunnolla

Itse olen huomannut myös epätasaisuutta Muscle+:n laadussa. Aiemmin oli pirun hyvää ja siististi sekottuvaa, viimeisin pussi maistui suunnilleen AIV-rehulle ja vaahtosi ihan törkeästi. :urjo:
Vaihdoin Twinlabin palkkariin. :whip:

Karmapoliisi thunderrr varmaa meinasi että otat kotoa pussiin sen verran ku tuntuu ja sit puolet ennen treenii ja puolet jälkee? ... oivoi

:offtopic: siis mitä? eikös se muscle+ oo 1,3 kg pussi? eli ennen reeniä 650 g ja reenin jälkeen loput 650 g? vähän turhan tuhti palkkari mun makuun.

edit. eimitään käsitin pikkasen väärin kun en lukenu kunnolla
Tulis aika kalliiks vetää aina treenin jälkeen pussillinen muscle+saa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom