Murrosiän hormonitasoista buustia?

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Nyt olen vähän päälle 15v, ja murrosiän vaikutukset näkyvät todella hyvin.

Nythän olis elämän paras aika naturaalille dieettaamiseen? Kasvuhormoni suojelee lihaksia, sekä pitää rasvan pääpolttoaineena, ja testo kasvattaa lihasta.

Eli, jos alkaisin nyt dieettaamaan oikeen rankasti, niin voin olettaa, että lihas vähintään pysyy entisellään dieetin aikana? Dieetillä käytettävä treeniohjelma tottakai sisältäisi paljon painotreeniä (ite ohjelma on hyvin monimutkanen, mutta en sitä nyt tähän pistä). Olen myös kohtalaisen aloittelija, 1.5v treenannu

Toivottavasti tätä siedetään tällä alueella.....

Nythän olis elämän paras aika naturaalille dieettaamiseen? Kasvuhormoni suojelee lihaksia, sekä pitää rasvan pääpolttoaineena, ja testo kasvattaa lihasta.

Eli, jos alkaisin nyt dieettaamaan oikeen rankasti, niin voin olettaa, että lihas vähintään pysyy entisellään dieetin aikana? Dieetillä käytettävä treeniohjelma tottakai sisältäisi paljon painotreeniä (ite ohjelma on hyvin monimutkanen, mutta en sitä nyt tähän pistä). Olen myös kohtalaisen aloittelija, 1.5v treenannu

Toivottavasti tätä siedetään tällä alueella.....

Mitat?

Jos keskittyisit kasvamaan ja syömään kunnolla, niin et välttämättä olisi kuivan kesän orava murrosiän päätyttyä. Yleensä pojat tuppaa olemaan semmosia 180cm/50kg murrosiässä eli parhaimmassa kasvuiässä kun ei tajuta syödä kunnolla. Imo ei järjen häivää jos oot suurinpiirtein normaaleissa mitoissa.

Jaa.....

No mutta, puhutaan sitten massasta. Tää nyt rupee oleen aika ilmiselvää, mutta noi hormonitasothan nostaa lihaskasvun tasoa aika merkittävästikkin? Tolla merkittävällä puhun sellasista 5-10% lisäyksistä.

no ehkä, mutta ihan turha vaivata päätä noilla jutuilla.
Joskus patti kasvaa ja joskus ei. Sitäpaitsi testotasothan vaihtelee päivänaikana (näin luki jossain) joten aika turha puhua tietystä tasosta.

Nythän olis elämän paras aika naturaalille bulkkaamiseen.
Korjattu kirjoitusvirhe ^

Jaa.....

No mutta, puhutaan sitten massasta. Tää nyt rupee oleen aika ilmiselvää, mutta noi hormonitasothan nostaa lihaskasvun tasoa aika merkittävästikkin? Tolla merkittävällä puhun sellasista 5-10% lisäyksistä.

Joo, kyllä tuossa iässä treenaamalla kunnolla ja syömällä todella runsain mitoin kohtuu puhdasta kotiruokaa lihaksetkin turpoaa kivasti. Siihen suuntaan sun kannattaisi tuota tavoitetta rukata, eikä haihatella diettaamisella. Jos nyt touhuat oikeita asioita tästä lähin, niin parikymppisenä voit olla melkonen korsto. Se ei valitettavasti diettaamalla onnistu.

Älä diettaa murrosikäisenä ellet ole ylipainoinen. Vaarana on, että aiheutat hallaa kasvullesi, kun energiankulutuksesi on nimenomaan suurimmillaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom