Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sinpusher sanoi:Taitaa olla myös minun vanha kotikaupunkini... Jännä juttu muuten että ko. kaupungin murre ei oikeastaan samaistu mihinkään sen ympärillä olevien kaupunkien murteisiin, vaikka se kuntaseitsikko on kuitenkin suht pieni alue.
Ei, kyl miä oon asunu tuol Kouvolas.lumbago sanoi:Hmm... oot tainnu asua tääl missä miä asun.. :P
Sinpusher sanoi:Ei, kyl miä oon asunu tuol Kouvolas.
Tästä tulikin mieleen. Armeijaan mennessä en ollu koskaan kuullutkaan että housun lahkeita voidaan kutsua muullakin nimellä. Pulttu se on mulle aina ollu. Kouluttaja: Alokas te! Särmätkää punttinne! Alokas minä: Täh?!?Mitä helvetin saatanan vittua? ??Tomi sanoi:Pulttu = housun lahje
Juluppi = housun vetoketju
Tämä Pohojammaalla, josta mu äitee ja isä on kotoosi!
coke- sanoi:Ehtot vaa kaikil! Kui varte tee tääl murtteil puhut? Pahemp juttu ku noi kuusseoksa hakkava toho akkuna nii maa perkalast. Ooja! Nyy tuppa tulema semmone vähä merkilline olo et olsisis paremp et mää lährisis puntsalil ku mää tähä aikka bruukka jaa siäl käymä!
Ps. Mä en oikeen tätä paikallista murretta hallitse, mutta jos joku sattuu tunnistamaan edes jotain piirteitä niin kättä ylös.
Vai Jojensuusta. Tiijätsie miten monta j:tä Kajjaanissa on? Pahus vain kaksi, kun se Jojensuu varasti yhen. Miekin oon Pohjois-Karjalasta. Älkääkä sanoko, että sellaista ei ole enää olemassa. Meiän mielestä on, ja se läänienyhdistäjä Jouni Backmanni on varsinainen "persona non grata".foobari sanoi:Kyl miulla on nyt maha niin täynnä et napa paukkaa. Taijanki ottaa pienet ettonet ja lähtee sen jälkeen nostelemmaa puntteja. Tuutsie mukkaa?
Joensuun poikia.