Mun reeni (3-jakoinen)

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Lopetin HST reenin tos noin 2 kk sitten ja sen jalkeen oon vaan tehny jotain random reenia omasta paasta. Tallasta oon tehny nyt lahiaikoina. Mita ootte mielta?

Ma:rinta,haba,hartiat
Penkki 5*5
vinopenkki kasipainoilla 3*8

Hauiskaanto tangolla 12-8-6-6
sama vasta otteella 12-8
ja lopuks viela super setti kasipainoilla 10-10

pystypunnerrus 12-8-8-6

Ke: ylaselka,ojentajat
ylatalja 12-8-8-6
Tan laitteen nimea en sit muita :)eli seisotaan,nojataan eteenpain ja vedetaa painoa rintaa kohti. En muista etta oisin nahny sita suomessa. Silla teen kuitenki 12-7-7

ranskalainen punnerrus 12-8-8-6
ojentajatalja 15-8-8

Pe:Jalat
Kyykky 12-8-8-8
jalkaprassi 8-6-6
jalan ojennus 15-12-8-8
jalan koukistus 12-9-9
pohkeet 20-12-12-8-8

Hyvalta toi reeni tuntuu ja kovan pumpin saa. Kehistystakin on tullut :) Nayttaako menevalta vai voisinko parantaa jotenkin? Kommentteja!:piis:
Thank You

Originally posted by Dominaattori
Tan laitteen nimea en sit muita :)eli seisotaan,nojataan eteenpain ja vedetaa painoa rintaa kohti. En muista etta oisin nahny sita suomessa. Silla teen kuitenki 12-7-7

Meinaatko tällasta?

http://www.wsu.edu/~strength/Action_14.jpg

Kai se tämäkin t-bar-soudun nimellä menee...

siltä ainakin näyttäis et massaa haetaan, mutta mikä toi penan 5x5 sarja(t) on? etkö meinaa reenaa sivu- ja takaolkapäit ollenkaa? entä alaselkä? mun mielest aika erikoinen treenijako, mut jos toimii/jaksaa ni anna mennä vaa..

Ei ollu toi laite miks tos kuvassa oli,mut vahan sinne pain. Joo ja mita ala selkaan tulee niin en tosiaan ole panostanu siihen paljoa, kylla tossa kyykkaamises kuitenki jonkun verran tulee niin ei ihan paase rappeutumaan :)
Massa hakusta reenia tosiaankin. Mut pitaa vahan aikaa viela puskea ja kattoa mitenka edistyy. Tahan asti kulkenu hyvin ja pitkasta aikaa ei ole ollut pahemmin mitaan lihaskipuja! :david:

Originally posted by Dominaattori

jalan koukistus 12-9-9

ainoastaan takareisille näyttäisi tulevan liian vähän rasitusta, suorin jaloin maastaveto tangolla tai käsipainoilla ton jalan koukistuksen jälkeen. Vaikka 3 sarjaa ja toistot 10 pintaan. Ei mulla muuta

ja kulmasoutu tankolla kannattaa ottaa myös mukaan ohjelmaan..siinä myös alaselkäkin rasittuu jonkin verran jos et kerta meinaa tota vetoa tehdä ollenkaan..:whip:

Suositut

Back
Ylös Bottom