Multimediakoneen hankinta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makele
  • Aloitettu Aloitettu
tietokoneen hankinta alkaa olla ajankohtaista, vanha rassi palvellut uskollisesti viimeiset 6vuotta.

ehdotuksia / kommentteja (hyviä, huonoja) nyky koneista ottaisin mielelläni vastaan.

seuravaalaista käyttöö olis tulevalle koneelle:

mm. elokuvien katselu, musiikin kuuntelu, tv:n katselumahdollisuus (kaapeli) olis suotava, normaaliin nettikäyttöön, mahdollisesti 3d suunnittelu ja pelien pelaaminen.

kannettava olis ihan ok, mutta mm. näytöt pienehköjä, pöytämalli (isolla)
19"-> näytöllä ja kajareilla tulee siis tod.näk. hankittua.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minkälaista hintaluokkaa olit ajatellut kun koneita löytyy luokasta 300 € hintaluokkaan niin paljon kuin fyffeä riittää. Kasaatko koneen itse vai haluatko valmiin paketin?

hl. n.1000-1500e (luonnollisesti edukaskin saa olla), valmista pakettia ajattelin. Tuossa koneessa tulis siis olla tv-kortti ja mahdollisesti digiboksikin (ulkoinen/sisäänrakennettu/kaapeliverkko), tosin en tiedä liekö noita vielä, olen tuon kauppakierroksen vielä jättänyt tekemättä. Mutta vinkkejä otetaan vastaan.

Periaatteessahan noihin hommiin käy melkein mikä tahansa kone, kun siihen laittaa DigiTV-kortin sisään. Kaapeliin löytyy kortti. Minulla on ollut kohta vuodem päivät Pinnaclen kortti (antenni) eikä siitä ole mitään pahaa sanottavaa.

Jos noita 3D hommia alat tekemään enemmänkin niin kannattaa panostaa tehokkaaseen prosessoriin ja ainakin giga muistia jos ei kaksikin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom