Mulle punttiohjelma, kitoos!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Haziz
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oon nyt kuukauden verran käyny puntil ja haluisin itelle sellasen enemmänki lihasmassaa kasvattavan treeniohjelman. Käyn puntilla Ma, Ti, To, Pe. Millasilla painoilla kannattas tehä, maximeilla vai?:confused: Mitat mulla 185/82..jos on hyötyy:rolleyes: Kiitoksia avusta jo etukätee...:kippis1:

Aivan oikein sano beginner.
Etsi palstalta liittyviä juttuja, rakenna sen perusteella itelles treeniohjelma. Sen kun oot saanu kasaan niin postaa se sitten tänne ja katotaan onko parantamisen varaa.

Joo, palstalla on monen monia threadeja joissa noita 4-jakoisia ohjelmia on.. kokeilemallahan kuitenkin selvität itsellesi ne parhaat liikkeet yms. jos joku huippu bodaaja treenaa tietyllä ohjelmalla, ei se välttämättä sovi sinulle! eihän lada ja formulakaan voi kisata samoissa kisoissa. :)

kertokaas mulle hakusana sillä löytää 3-osasesta treenistä juttua tai kiskaskaa mulle tähän semmonen toimiva 3 päivän ohjelma...päivät olis mulla Ma Ti To! ehtoina: ei MV:tä ja ei kyykkyä!

Siitos eiku kiitos!

searchiin hakusanaksi "rintahauispelle" :D

Vai meinasitko treenata jalkojakin? Peruskolmijakoinen: työntö/veto/jalat. Eli rinta,olkapäät ojentajat, toisena päivänä selkä ja kädet, kolmantena jalat.

Originally posted by mho
searchiin hakusanaksi "rintahauispelle" :D

Vai meinasitko treenata jalkojakin? Peruskolmijakoinen: työntö/veto/jalat. Eli rinta,olkapäät ojentajat, toisena päivänä selkä ja kädet, kolmantena jalat.

:lol2: Heh heh!
Tottakai jalkoja treenaan koska en halua olla "rintahauispelle"!
Sen takia kirjoitin nuo Mv koska on tykkää kyseisestä liikkeestä ja kyykký sama juttu!Siis jaloille jotain korvaavia liikkeitä hain esim prässi?

Ja jos sen ohjelman sais ihan liikkeiden kanssa mitä suosittelet/suosittelette!Siis toimivia...

Eli: Ma-työntö
Ti-veto
To-jalat

Sitten puuttuu enään liikkeet ja kunnollisessa/oikeissa järjestyksessä!!!

Kiitos :)

Originally posted by Jeme

Sen takia kirjoitin nuo Mv koska on tykkää kyseisestä liikkeestä ja kyykký sama juttu!

Ei niitä sen takia tehdä,että niistä tykättäisiin ;)

Kyllä sä jätät nyt kaksi parasta liikettä kokonaan sivuun... just my humble opinion.

eli tässä...

Miltäs kuullostais?
Jos vaan vittisitte järjestyksen kanssa jeesata!!!

Ma: Työntö
Penkki...tanko/käsipainot
Pystypunnerrus...tango/kp
Pec-Deck
Viparit sivuille
Ylätalja ojentajille

Ti: Veto
Ylätalja
Selänojennus penkissä
Kulmasoutu
hauiskääntö mutkatangolla skotissa
hauiskääntö käsipainoilla
Alatalja

To:Jalat
Prässi
Pohjekone
Reidet koneessa

JA vatsoja joka kerta!

Jotain lisättäväätai pois otettavaa?
Millasilla toistomäärillä kannattais tehdä?

Kiitos...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Äkkiä pari kommenttia:

Ma aika ok, pec-deck ei mielestäni välttämätön. Ojentajille ehkä toinen liike. Dippikin on hyvä perusliike, siinä saa kyytiä kaikki ma:n lihakset.
Ti: Kannattaa tehdä selkä ensin kokonaan ja sitten hauikset. Selänojennus penkissä vasta viimeisenä liikkeenä, muuten et jaksa pitää ryhtiä kulmasoudussa.
To: Takareisille jokin liike.
Ja vatsoja ei tarvi tehdä joka kerta, kaks kertaa viikossa max.

jalkareeni!

Prässi
Pohjekone
Reidet koneessa
Jotain lisättäväätai pois otettavaa?

Noo, ainakin toi prässi ja reidet koneessa, tilalle tietenkin kyykkyä ja mavee. Ei mitään ininöitä, että "Emmä tykkää niistä..."!! Eiku vaan harjoittelet suoritustekniikan kuntoon, niin niistä ei pelkästään tykkää vaan NAUTTII! Se on mahtavaa menoo, kun liikuttaa kyykyssä ja/tai mavessa samoja kiloja ja enemmän, mitä rintahauispellet prässissä.

Aikaa menee ja saakin mennä siihen, että oppii suoritustekniikan ja kandee kysyä jotain kokeneempaa jamppaa kattomaan ja neuvomaan tekniikan suhteen. Suosittelen molempiin alkuun suht leveetä jalkojen asentoo ja muista vars. mavessa, että säästät selkää, mutta et reisiä, eli koeta tehdä se jaloilla työntämällä, niin selkä pääsee hieman helpommalla.

Hmm, pitäsköhän aloittaa uusi threadi: "Rintahauispellen tuntomerkit", ja sinne:

1) reenaa penaa ja hapaa
2) jos ei reenaa penaa ja hapaa, niin katso kohta 1)
3) n. kerran vuodessa reenaa prässiä, pohkeita ja reisiä koneessa, kun "Pitäähän sitä jalkojakin reenata, ei oo tullu sählyäkään ny pelattua."

Sori, meni ehkä turhan provoksi, emmä pahalla :D Ja mho:n kommentit ovat asiaa.

Originally posted by mho
Äkkiä pari kommenttia:

Ma aika ok, pec-deck ei mielestäni välttämätön. Ojentajille ehkä toinen liike. Dippikin on hyvä perusliike, siinä saa kyytiä kaikki ma:n lihakset.
Ti: Kannattaa tehdä selkä ensin kokonaan ja sitten hauikset. Selänojennus penkissä vasta viimeisenä liikkeenä, muuten et jaksa pitää ryhtiä kulmasoudussa.
To: Takareisille jokin liike.
Ja vatsoja ei tarvi tehdä joka kerta, kaks kertaa viikossa max.

Pec-Deck (ei aina)
Vinopenkki...tanko/kp
Viparit sivuille
Ylätalja ojentajille

Ylätalja
Kulmasoutu
Alatalja
Selänojennus penkissä

Prässi
Pohjekone
Etureidet koneessa
Takareidet koneessa

Vatsat*2 viikossa!

Nyt OK?

Re: jalkareeni!

Originally posted by Iivili
Noo, ainakin toi prässi ja reidet koneessa, tilalle tietenkin kyykkyä ja mavee. Ei mitään ininöitä, että "Emmä tykkää niistä..."!! Eiku vaan harjoittelet suoritustekniikan kuntoon, niin niistä ei pelkästään tykkää vaan NAUTTII! Se on mahtavaa menoo, kun liikuttaa kyykyssä ja/tai mavessa samoja kiloja ja enemmän, mitä rintahauispellet prässissä.

Joo varmaan onkin noin!ajattelin jos ottaisin aluksi voimaa jalkoihin noin miten kirjoitin ja sitten ku oon saanu vähä ruutia niin rupeisin kokeilemaan noita MV:tä ja kyykkäystä!

Hmm, pitäsköhän aloittaa uusi threadi: "Rintahauispellen tuntomerkit", ja sinne:

1) reenaa penaa ja hapaa
2) jos ei reenaa penaa ja hapaa, niin katso kohta 1)
3) n. kerran vuodessa reenaa prässiä, pohkeita ja reisiä koneessa, kun "Pitäähän sitä jalkojakin reenata, ei oo tullu sählyäkään ny pelattua."

Sori, meni ehkä turhan provoksi, emmä pahalla :D Ja mho:n kommentit ovat asiaa.

No joo ehkä vähä meni provoksi mutta ei voi mitään!
Saanko kysyä mikä musta tekee "rintahauispellen" ton reeni tyylin perusteella että heitit tollasta? Vai onko se just toi MV ja kyykky?! :confused:
Onko kaikki ketä ei tee MV:tä ja kyykkyä niin rintahauispellejä?
:(

Pec-Deck (ei aina)
Vinopenkki...tanko/kp
Viparit sivuille
Ylätalja ojentajille
.
snip
.
Prässi
Pohjekone
Etureidet koneessa
Takareidet koneessa

Vatsat*2 viikossa!

Nyt OK?

Minä treenaisin Maanantaina rintaliikkeet peräkkäin, samoin kuin olkapääliikkeet peräkkäin, eli siirrä pystypunnerrus vinopenkin jälkeen ja vaikka vinopenkki ennen pec-deckiä. Sama jalkapäivänä, eli prässi ja reidenojennus peräkkäin, sitten takareidet ja sitten pohkeet.

Re: Re: jalkareeni!

Saanko kysyä mikä musta tekee "rintahauispellen" ton reeni tyylin perusteella että heitit tollasta? Vai onko se just toi MV ja kyykky?! :confused:
Onko kaikki ketä ei tee MV:tä ja kyykkyä niin rintahauispellejä?
:(

Näin täällä palstalla on profiloitu tosin mulla ei ole pelkoa siitä kun puuttuu rinta ja hauis muutenkin :D Kannattaa se kyykky nyt jo ottaa ohjelmaan ei sitä tarvitse odottaa jalkojen vahvistumista. Itse väänsin piiiitkään jollain 30kg alussa että vähän opin sitä tekemään.

Eiei, ei ne kyykky tai mave mitään taikasanoja oo (paitsi melkein). Reenaa Jeme vaan alkuun prässiä ym., mutta mä en nää mitään syytä miksei kuka tahansa normaalikuntoinen (vaikka vähän heikompikin) vois heti alussa kokeilla kyykätä ja maastanostaa. Pikkuhiljaa ainakin kokeilla ja tunnustella.

Mutta tosiaan, en mä tiedä ootko nää RH-pelle tai onko kukaan muukaan. Jokainen taaplaa tyylillään. Rintahauispellejä ovat ehkä vain sellaiset nuoret Euroopan omistavat jampat, joiden periaate on että pena on kuningas ja hapa kuningatar ja jalkoja ei tartte reenata ollenkaan, ainakaan jos sählyä pelaa.

Hei, ootko muuten aatellu leuanvetoo laittaa ohjelmaas? Korvaa ihmeessä ylätalja sillä, ainakin suurimman osan ajasta.

Eiei, ei ne kyykky tai mave mitään taikasanoja oo (paitsi melkein). Reenaa Jeme vaan alkuun prässiä ym., mutta mä en nää mitään syytä miksei kuka tahansa normaalikuntoinen (vaikka vähän heikompikin) vois heti alussa kokeilla kyykätä ja maastanostaa. Pikkuhiljaa ainakin kokeilla ja tunnustella.

Mutta tosiaan, en mä tiedä ootko nää RH-pelle tai onko kukaan muukaan. Jokainen taaplaa tyylillään. Rintahauispellejä ovat ehkä vain sellaiset nuoret Euroopan omistavat jampat, joiden periaate on että pena on kuningas ja hapa kuningatar ja jalkoja ei tartte reenata ollenkaan, ainakaan jos sählyä pelaa.

Hei, ootko muuten aatellu leuanvetoo laittaa ohjelmaas? Korvaa ihmeessä ylätalja sillä, ainakin suurimman osan ajasta.

Hei joo leuanveto onkin hyvä liike,ku ei itellä tullu mieleen...Kiitti!

Joo epäilen että en ole RH-pelle koska olen vasta aloittanut kuntosali harrastuksen!!!Ja tässä ajassa en ole penkkiin edes koskenut mutta prässiin sitäkin useammin!!!
Mitäs kun siellä salilla missä käyn ei ole kyykkäys telinettä niin pystyykö ilman tekeen ja mulla ei ole kaveria salilla kuka vahtis vieressä!

Ja taas muokkaus!

Vinopenkki...tanko/kp
Pec-Deck (ei aina)
Viparit sivuille
Ylätalja ojentajille/ranskalainen punnerrus

Leuanveto
Kulmasoutu
Alatalja
Selänojennus penkissä

Kyykky(harjoittelua pienen pienillä painoilla)
Prässi
Etureidet koneessa
Takareidet koneessa
Pohjekone

Vatsat*2 viikossa!

Nyt OK?

Back
Ylös Bottom