Kyykkyteline on kyllä koko ajan käytössä ja samoin penkki. Kun ei aina viitsis odotella vuoroaan. En edes uskalla kuvitella millainen ruuhka 16-18 välillä on...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^ Aika samoilla linjoilla mennään. Itellä ja monilla muilla tuppaa olemaan semmonen mentaliteetti vaan eli ellei ekaa kertaa toisen vilahduksesta synny tuota katsekontaktia niin sitä ei meinaa koko aikana enää muodostumaan. Tänä keväänä olen alkanut itse muuttaamaan pinttyneitä tapoja ja olen alkanut enemmän juttelemaan ihmisille enkä vaan napit korvilla "treenaa niin vakavana", kuten eräs asiasta juksaillen kerran mainitsi:p Hmm tässähän tulee väkisinkin uteliaaksi et ollaanko me nähny/moikkailtu vielä? Tuu huomenna treenaamaan 20-22 välillä niin sit ollaan ainakin. Mut tunnistaa millisängestä, musta/hopeisista napeista ja hihattomasta paidasta ja treenaan jalkoja;) Jos uskallusta riittää niin voin tarjota jotain vielä häiritsevämpää eli mun viimevuosien villityksen eli halin:D
Haha, ei sitä tiedä vaikka oltaisiinkin, tosin oon ehtinyt käydä vasta niin vähän aikaa ettei ole vielä edes jäänyt kauheesti naamoja muistiin joten mulle kaikki on vielä ns vieraita. Oon lähdössä viikonlopuksi mökkeilemään, joten seuraava punttipäivä taitaa olla vasta sunnuntaina. Silloin puhisen illan tullen penkissä, jos oot paikalla niin pelasta jos jään tangon alle. :D Salihali olisi kieltämättä ensimmäinen laatuaan mutta oon aika rohkea! Meikän tunnistaa siitä, että näytän lähes samalta kuin profiilin kuvassa.
Penkistä puheenollen - käteni ovat TS:n penaan melkein liian lyhyet, vaikka kannattimet ovat niin alhaalla kuin mahdollista, vaikken mielestäni kääpiö olekaan.
*ttu, sekoilin aikataulujen kanssa, ja en sitten hakenut tsettiä tänään, ja sunnuntain mavet taitaa olla menetetty. Meinasin nimittäin kesäksi vaihtaa monnarin TS:n, kun monnarin saatana on viikonloput kiinni.
Eikös Leksa & Co välistä pyöri siellä viikonloppuisinkin, vai onko ne siirtyneet jo virka-aikoihin? Jos tuurilla kävis kattelee saisko lunastettua tsettiä.
Niin ja parastahan top shapessa on se, että se on auki joka päivä. Pääsee treenaamaan jouluna ja juhannuksena!
Oon muistaakseni nähnyt Lexaa siellä mm. lauantai/sunnuntai-iltasellakin välillä. Kuten sanoit tuuripeliä. Ainahan voit soittaakin josko tulis piipahtaa ? Ja tietysti jos sulla aikasempi kortti sinne löytyy niin voihan sitä sisälle päästää ja kuoreen jättää sitä gillaa sitten
Hiiviskelin vakoilukierroksella; ei ollut h-lökuntaa. Sen vanhan tsetin taisin tuhota vuosi sitten, meni hermot kun se oli ensin mikron päällä, sitten pakastimen, sitten avainkorissa, sitten törmäsin siihen jo tässä tietokonepöydälläkin.. Luulen että se oli kirottu kortti.
Jotenka tiistaina sitten uusi yritys. Wanhalle ampulle ei sitten naureta siellä, yritän ees!
^ Itse olen pitänyt tapana moikata tutummille saleille saapuessa kaikki vieraatkin, mikäli tuijottelukontaktia syntyy. Poikkeuksena nyt esim. Kuntohiiri, jossa oli aina niin paljon porukkaa että moikat tuli sanottua vain tutuille naamoille. TS:n ovella tänään tästä nimenomaisesta syystä itsekseni naureskelin, että on niin pieni kainalo että sama olisi karjua yleiset heipat ovella. Ehkä se olisi kuitenkin jollain tasolla häiritsevää. :D
Hei, vieläkö olisi voimassa asia mistä puhuttiin salilla ? Oliko se oikeesti eilen...tuntuu et siitä olis..kauemmino_O No anyway en löytäny sulta spostia tai muutakaan tapaa lähettää yksityisviestiä joten joutu tyytymään tälleen vielä tässä vaiheessa. Mulla vissiin näkyy oma sähköposti tiedoissa sentään ?
Ei näy kyllä sullakaan, mutta paappa koodia kuminan.nestori@hotmail.com niin palaillaan!
Haha, ei sitä tiedä vaikka oltaisiinkin, tosin oon ehtinyt käydä vasta niin vähän aikaa ettei ole vielä edes jäänyt kauheesti naamoja muistiin joten mulle kaikki on vielä ns vieraita. Oon lähdössä viikonlopuksi mökkeilemään, joten seuraava punttipäivä taitaa olla vasta sunnuntaina. Silloin puhisen illan tullen penkissä, jos oot paikalla niin pelasta jos jään tangon alle. :D Salihali olisi kieltämättä ensimmäinen laatuaan mutta oon aika rohkea! Meikän tunnistaa siitä, että näytän lähes samalta kuin profiilin kuvassa.
Penkistä puheenollen - käteni ovat TS:n penaan melkein liian lyhyet, vaikka kannattimet ovat niin alhaalla kuin mahdollista, vaikken mielestäni kääpiö olekaan.
Olitko tänään illalla noin klo 21.00-22.15 salilla? Teitkö viimeisenä liikkeenä penkkiä? Tunnistinko sinut vai oliko se joku muu?
Sitten se oli joku toinen uusi kävijä.Hähä, olin n. 19.45-21 ja ja penkkasin kässäreillä :D Läheltä piti!