Muita dieetin aloittajia?

Kovaa treeniä ja pikkasen plussilla. Esim. 200-300 kcal per päivä. Näin mä tekisin sun tilanteessa. :)

Itekki aattelin ottaa sitten syksyllä ton bulkin vähän rauhallisemmin. Nyt tuli vedettyä suht kova parin kuukauden bulkki, tosin tuli kyllä lihaakin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vielä sen verran, että mikä olisi semmonen ideaalinen PRO / HH / R määrä päivälle? (n. 64 kg / 174cm jamppa siis _edelleen_ olen, vissii aikasemminkin oon tänne sen kirjoittanu :o)

Itteläni tuntuu aina olevan parempi olo, kun en turhan paljoa hiilareita mätä. Mitä nyt perunasta/pastasta/täysjyväriisistä, jogurtista, rahkasta ja semmosesta tulee aina jonku verran. Pitänee ottaa palkkari myös ihan vakituiseksi jutuksi (Nyt oon kahen viikon aikana vetäny muutaman kerran treenin jälkeen semmosta Leaderin Recoa, 40g pro / 40g hh -juomaa. Perkeleen kallista tommonen valmisjuoma) Mut siis, heraa ja maltoa vissiin kauppalistalle nyt että sen palkkarin saa kuntoon.

Itellä ollu bulkilla suhteet about 30-40-30. Tärkeintä kuitenkin, että sitä proteiinia tulee tarpeeksi, vaikka ne kuuluisat 2-3g per painokilo.

Nyt dieetillä näyttäis, että suhde muuttuu lähemmäs 40-40-20, että sais tarpeeksi niitä proteiineja. Rasvaa pitää kyllä ihan tietosesti imeä, kun muuten se ruoasta dieetillä meinaa kadota. Eilen illallakin tupla-annos oliiviöljyä.

Miten on Puntti-Häiskän dieetti edennyt? :o

Mulla on tää ns. bulkki taijoku (kai tätä kutsutaan normaali-tilaksi, kun ei välttämättä kuluta ihan kaikkea mitä syö) lähtenyt ihan mielenkiintoisesti käyntiin. Nytkun oon ollu töissä tiistaista lähtien, niin on kyllä tullut syötyä melkoisen paljon. Mutta ei mitään paskaa oikeastaan, paitsi ehkä töissä kun tulee käytyä semmosessa lounas-ravintolassa (Pirun hyvää perussafkaa, tosin ehkä turhan rasvaista, kaikkeen tungettu kermaa yms blöö :E) mut tosiaa muute sillai iha kivasti. Melkee unohin, et tiistaina tuli sit syötyä Kebab riisillä (Työnantaja halus väkisin tarjota!) ku ei kieltäytyä sit hölmönä kehdannu, huono olo ja fiilis siitä vaa tuli :( Rahkaa & tonnikalaa menee samaa tahtii kuin ennenki, tänää laitoin vihoinki tulee postitse palautusjuomaan ainekset, ja kaipa sitä Heraa voi hyödyntää muutenkin, esim. aamu/iltapalan yhteydessä. Rasvatonta jogurttia oon nyt kans vetänyt pari päivää, tulee aika herkkua kun iskee aamupalaks semmosen juoman, mis on rahkaa, jogua, kaurahiutaleita ja vaik purkki ananasta, sen avul pärjää töissä jo lounaaseen asti melko hyvin.

Treeni ollu täl viikol vähä väsynyttä, ku rankka eka viikko töis, mut eiköhän se nyt tästä ala taas kulkee ku tottuu vähä ja sillai.

Njoo, tää nyt oli tämmöne sekava avautuminen, mut kertokaa nyt muutki et miten edistyy hommat ! :O

No dieetti on kestäny vasta vajaan viikon, että eipä tässä ole ku nesteet lähteny. Tänä aamuna oli painoa 78,4kg ja aloittaessa 79,7kg. Otan painon ylös aina kerran viikossa niinkuin ennenkin, mutta huvikseen nyt punnittin. Tuo painon putoaminen varmaan hidastuu, kunhan on nuo nesteet ensin saatu poies.

Saattaa olla, että lasken noita kaloreita vielä hieman vaikkapa sinne -700 kieppeille. Pitää nyt ensin kattella. Tää on tällanen kesän projekti, että ei kiirettä. Tosin tää mun ajotus on perseestä, ku tällasilla helteillähän pitäis dieetti olla jo ohi! :D

Mulla oli hetken junnannut dieetti paikoillaan, joten eilen vedin kunnon HC-mässypäivän...Katsotaan mielenkiinnolla miten paino lähtee alas. Aamulla näytin ihan sikaturvonneelta. Tai sit oli vain henkinen turvotus päällä.

Saa nyt nähdä, ehkä aloitan 1.2. On kyllä sen verran muitakin kiireitä, että saatan siirtää alkamisaikaa kuukaudella. En kerkeä ainakaan nyt tekemään aamuaerobisia opiskelun, treenin ja töiden lisäksi kuin ehkä viikonloppusin. Joka tapauksessa diettaan jossain vaiheessa kevättä, 10kg pois eli jotain 10-12 viikkoa dieetillä. :)
Oon vieläki dieetillä. En ole oikeastaan kolmeen viimeiseen kuukauteen laskenut kaloreita, olen vaan syönyt siististi ja katsonut, että on tarpeeksi protua. Paino tällä hetkellä on noin 78-79kg, eli alas ollaan tultu suunnilleen 15kg. Voimat ovat viime kuukauden aikana laskeneet aika paljon työn takia. Ei pysty syömään niin hyvin kuin pitäisi ja energian kulutus nousee älyttömän korkeaksi. En ole lopputulokseen ihan tyytyväinen, sillä kesäkondiksessa on vielä parannettavaa. Tällä hetkellä ongelmia aiheuttavat täysin jumissa olevat hartiat ja selkä, ja näillä näkymin ensi viikolla pitäisi mennä urheiluhierojalle.

Niin, onhan se hirveätä, jos dieetillä tulee nälkä jossain vaiheessa, päähän siinä hajoaa:rolleyes:

Oon samaa mieltä, mutta ilman tota hymiötä.
Ei dieetillä tarvi nälkä olla, kunhan vähän suunnittelee ruoat etukäteen ja miettii, että millä saa nälän pois ilman kovin suuria kalorimääriä. Ja muistaa syödä tarpeeksi usein.

Oon samaa mieltä, mutta ilman tota hymiötä.
Ei dieetillä tarvi nälkä olla, kunhan vähän suunnittelee ruoat etukäteen ja miettii, että millä saa nälän pois ilman kovin suuria kalorimääriä. Ja muistaa syödä tarpeeksi usein.
Just... Riippuu aika paljon siitä minkälaista kuntoa dieetillään hakee. jos tavoite on joku -3 kg, niin voipi onnistua ilman suurempaa nälkääkin, mutta jos haluaa päästä OIKEASTI kovaan kuntoon, joutuu kyllä takuulla kärsimään nälästäkin, vaikka dieetti olisi kuinka ammattitaitoisen ihmisen suunnittelema tahansa! Ilmeisesti kokemuksesi dieettaamisesta on hyvin hyvin rajallinen...

No eiköhän tuo nyt käy ilmi jo aiemmista viesteistä... :jahas:

Itse en kyllä haluaisi liian kovaa tahtia dieetissä vetää, jos haluaa lihat säästää. Silloin nälkäkään ei ole kovin yleinen vieras.

Toki jos kyseessä on ihan KUNNON painonpudotus, jossa ei tärkeintä ole lihaksien säästö vaan reilu läskinpoisto, niin nälkä on varmaan sitten ihan asiaan kuuluvaa. :D

Tänään paukku kympit :rock: 79.5 kg näytti vaaka aamulla, eli 7 kg on painoa tippunut, vaikka dieetin aikana oli lomareissu ja muuta pientä bulkkitoimintaa. Lepoviikko oli toissaviikolla ja nyt pääsee reenaamaan taas oikein tosissaan. Aamuaerobista oon käyny tekemässä muutaman kerran viime viikolla ja tuntu oikein hyvältä. Mahtava fiilis, tästä on hyvä jatkaa.

No eiköhän tuo nyt käy ilmi jo aiemmista viesteistä... :jahas:

Itse en kyllä haluaisi liian kovaa tahtia dieetissä vetää, jos haluaa lihat säästää. Silloin nälkäkään ei ole kovin yleinen vieras.

Toki jos kyseessä on ihan KUNNON painonpudotus, jossa ei tärkeintä ole lihaksien säästö vaan reilu läskinpoisto, niin nälkä on varmaan sitten ihan asiaan kuuluvaa. :D
Esimerkiksi, jos tavoitteena on saada rasvaprosentti välille 6-9, eli melko matalalle, ja lähtötaso on normaali eli 15-20%, joutuu kyllä tekemään useampia pudotuksia hiilari ja kalorimäärissä, ja nälkä yllättää takuuvarmasti. Rasva kun ei yksinkertaisesti pala kovin tehokkaasti, jos vain tehdään esim. 500 kcal tiputus alle normikulutuksen ja pitäydytään tässä. Kun rasvamäärä kropassa käy vähiin, alkaa keho pitämään kiinni jäljellä olevasta laardista melko tehokkaasti... Jos taas tavoitteena on rasvaprosentin pudotus jostain kolmestakymmestä kahteenkymmeneenviiteen, se kyllä onnistuu ilman suurempaa nälkääkin, mutta IMO tällöin ei ole kyse varsinaisesti dieetistä, vaan pienestä ruokavalion siistimisestä. Monilla kovaa treenaavilla on nälkä bulkillakin ollessa...

Joo-o tässä olisi tarkoitus aloittaa pitkäkestoinen dieetti (ainakin omien laskujen mukaan) juhannuksen jälkeen.Joka siis tarkoittaa 20kiloa herkullista laardia pois minun seksikkäästä kropastani, joka on tällä hetkellä hyllyvät 175/90 ja kateutta aiheuttavat 30% prosentit.

Meinasin aloittaa dieetin -600cal nykyisestä kulutuksesta. -600 siksi että se niin paljon nälkänä tunnu ja viikossa tulee 700 kaloria enemmän kulutettua kuin tavallisella miinus viidellä satkulla.

Näin huonolla matikallani laskien kuukaudessa lähtee noin 2,5kg, joten se meinaa että dieetti olisi valmis 8kk päästä jolloin mittani olisivat 175/70 ja rasvat (toivottavasti) jossain 25-20 tienoilla.

dieetin päättyminen tapahtuisi 25.02.1008! Joka kuulostaa tuskallisen pitkältä ajalta ja tuo matka on täynnä vastoinkäymisiä ja himoja.

Tähän meinasin jo salilla käynnin lisäksi otta HIIT:in mukaan 3 kertaa viikossa jossain vaiheessa.

dieetin päättyminen tapahtuisi 25.02.1008! Joka kuulostaa tuskallisen pitkältä ajalta ja tuo matka on täynnä vastoinkäymisiä ja himoja.

Meinaatkos aikakoneen kyhätä...? :rolleyes:

Näin huonolla matikallani laskien kuukaudessa lähtee noin 2,5kg, joten se meinaa että dieetti olisi valmis 8kk päästä jolloin mittani olisivat 175/70 ja rasvat (toivottavasti) jossain 25-20 tienoilla.

jaa huonolla matikalla vai? ;)

Tänään paukku kympit :rock: 79.5 kg näytti vaaka aamulla, eli 7 kg on painoa tippunut, vaikka dieetin aikana oli lomareissu ja muuta pientä bulkkitoimintaa. Lepoviikko oli toissaviikolla ja nyt pääsee reenaamaan taas oikein tosissaan. Aamuaerobista oon käyny tekemässä muutaman kerran viime viikolla ja tuntu oikein hyvältä. Mahtava fiilis, tästä on hyvä jatkaa.

En jaksa lukea koko ketjua, joten kerrotko miten pitkään olet dieettailut tuota 7 kg? Itselläni pari viikkoa suurinpiirtein vastaavaa projektia takana(lähtöpaino 87,tavoite alle 80).

En jaksa lukea koko ketjua, joten kerrotko miten pitkään olet dieettailut tuota 7 kg? Itselläni pari viikkoa suurinpiirtein vastaavaa projektia takana(lähtöpaino 87,tavoite alle 80).

Kyllä tässä semmonen 3 kk on vietetty vähän niukempaa ruokavaliota. Dieettini on ollut enemmänkin ruokailutottumuksien muuttamista ja siinä ohessa vähän kaloreiden vähentämistä. Kurinalaisemmalla dieetillä saa varmasti nopeamminkin tuloksia, mutta itselläni oli tarkoitus tässä samalla myös kehittyä, mikä on onnistunut oikein hyvin :kippis1:

Ja lisään vielä sen, että itellä oli tuota fläsää "reilusti", joten ylimääräistä oli helppo pudottaa.

Kyllä tässä semmonen 3 kk on vietetty vähän niukempaa ruokavaliota. Dieettini on ollut enemmänkin ruokailutottumuksien muuttamista ja siinä ohessa vähän kaloreiden vähentämistä. Kurinalaisemmalla dieetillä saa varmasti nopeamminkin tuloksia, mutta itselläni oli tarkoitus tässä samalla myös kehittyä, mikä on onnistunut oikein hyvin :kippis1:

Ja lisään vielä sen, että itellä oli tuota fläsää "reilusti", joten ylimääräistä oli helppo pudottaa.

Mukava kuulla että on dieetti onnistunut! :kippis1:

Tuskaisen hitaaltahan tämä pudottaminen tuntuu aina, ja kun välillä tuntuu että tuloksia rupeis näkymään, niin kohta tuntuu taas siltä että *tut tästä mitään tule. En ole kyllä laskeskellut kaloreita tällä kertaa säännöllisesti, mutta eiköhän tämä kärsivällisyydellä tästä etene!

meikäläisen laihuttelut loppu nyt sitten tähän!eilen oli aamupaino 86 eli 17kg ollaa nyt tammikuusta tultu alaspäin!lihaa lähti jonkunverran mukana mutta ne nyt sitten kiritää talvella takasi korkojen kanssa!:D tässä pääpiirteittäin paljon tulokset tipahti->

penkki: 1*130->1*115kg
hauiskääntö käyrätangolla:5*75->4*60kg
maataveto: 1*210->1*210 ehkä jopa parempi ku 200 tein vitosen viimeviikolla.
pystypunnerrus istuen suoralla tangolla:4*90->2*80
kyykky 90 asteeseen. 4*240->1*200
tossa ne tärkeimmät sitten tulikin. eiku hyviä juhannuksia kaikille pitäkää housut jalassa ja jumala mielessä!:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom