Muita dieetin aloittajia?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
105kg oli lähtö nyt 8kk takana ja 86kg painoa vielä ois tavotetta muutama kilo kiristää :D

Nyt on sitten 4kk dieetti loppu. lähtöpaino oli 81 ja nyt on 66. Toisinsanoen siispä suunnilleen 15 kiloa on lähteny.. Erikoista ensimmäisissä about 3 kuukaudessa ja vähän yli kymmenessä painokilossa oli se että tiputin ne pois harrastamatta juurikaan minkäänlaista aerobista, no 3 kertaa kävin vähän hölkyttelemässä. Lenkkeily ei tosiaan ole mielekästä kaikille, miks lähtee jonnekkin jos tulee kuitenkin samaan paikaan takas(?) Enkä kyllä usko että olen ainoa saliharrastaja jotai ei pahemmin tuulipukujumpat nappaa. Eli siis on aivan mahdollista dietata ilman suurempia aerobisiakin.. Mutta toki täytyy myöntää että muutamaan viimeiseen kiloon tarvittiinkin sitten jo vähän hikoilua. Ja varmasti painon pudottaminen on nopeampaa cardio -tyyppisen liikunnan avulla. Mutta ilman sitäkin se on mahdollista. Että sellasta..

Ihan vinkiksi, että aerobinen voi olla myös hauskaa ja tulla melkein huomaamatta!

Mun mielestä parasta aerobista on joukkuepelit, esim. sähly ja kaukalopallo jne. Hiki virtaa, eikä se ole kuin sivuseikka hauskanpidon ohessa. :hyper:

Käyn kyllä lenkilläkin ja uimassa, eikä niissäkään tietenkään mitään vikaa ole - varsinkaan kun laittaa napit korviin. (uidessa en suosittele)

Mutta hienon dieetin olet vetäny!:worship:

3 kuukautta takana, paino tippunut 102kg-->90kg, juhannuksen aika meni miten meni, eli juhlittiin ja kaloreita ei laskeltu. Tänään alkoikin sitten kunnon kiristely vaihe, paljon aerobista ja ~8kg ois varaa vielä pudotella! syyskuuta odotellessa...:whip:

Noh... Taidampa itekkin laittaa väliaikatietoja. Alkupaino kesäkuun alussa oli 79,7kg ja tänä aamuna 75,9kg eli neljä kiloa on kuukaudessa tippunu. Ekalla viikolla lähti nesteet eli melkeen pari kiloa, jonka jälkeen reilun puolen kilon viikkovauhdilla on homma edennyt. Nälkä ei ole vaivannut, eikä päätä purista. :)

Tarkoituskaan ei ole kovin alas painoa pudottaa, mutta ehkä vielä pari kiloa...

mä luulen että ens vuonna laihutellessa jätän aerobiset tosi vähälle koska huomas tänä vuonna että ruokailujen ja puntin kanssa pystyy säätelee aikahyvin aineenvaihduntaa ja painon putoamista!tarkotus ei kuiteskaa oo revityn kireeks itteesä laihutella eli pitää sit 08 vuonna koittaa näillä metodeilla!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom