Muistin virkistämiseksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TommyGun
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Unohtakaapa hetkeksi se raskailla tai keskiraskailla painoilla treenaus ja antakaa lihakselle ärsyke suht keveillä painoilla, pitkillä sarjoilla ( 15--18 toistoa ) ja lyhyellä (20 sekunnin) tauolla sarjan välissä, on meinaan takareidet ja pohkeet vieläkin kuin tulessa edellisen treenin jäljiltä :) Kannattaa kokeilla se antaa mukavasti vaihtelua treeniin ( tämänhän jo kokeneet treenaajat tietävätkin ) :thumbs:

Joo niinhän se on, että kun tekee salilla jotain mitä ei oo aikoihin tehny, niin saa paikat totaalisen jumiin. Eri asia onkin, että auttaako se jotenkin kehitykseen.

Originally posted by wbb
Joo niinhän se on, että kun tekee salilla jotain mitä ei oo aikoihin tehny, niin saa paikat totaalisen jumiin. Eri asia onkin, että auttaako se jotenkin kehitykseen.

Itse teen välillä mitä sattuu. Saa pääkoppakin hieman levätä välil. Eipä siitä muuta sen suurempaa hyötyä.

Originally posted by rocket
no kyllä kaikki vaikuttaa jollain tavalla kehitykseen. muutenhan se ois sama ku söisit banaania kotona....

nii.:)

Pitääpä sitäkin välilä kokeilla. ;)

Sain juuri eilen päätökseen TTT treenit käsille (toistot siellä jossain 10-30), ja oli kyllä joka treenissä niin uskomattomassa pumpissa hanskat, että piti aina sarjojen välissä käydä salin vessassa kattomassa peiliin :D

Voishan tuota kokeilla kokonaisen viikon verran pidempiä sarjoja koko kropalle..

Esim. penkkipunnerrus - pelkkä tanko ja niin monta toistoa kun jaksaa 1 sarja.
Toimivuudesta en tiedä, mutta hauskaa on.

Originally posted by Heijastuz

Hauskaa?? Mikä sulla mahtaa olla maksimi? Jos alkaa olemaan jossain 150-200kg paikkeilla, niin mitä hauskaa on tehdä jotain "tuhansia" toistoja?

Originally posted by Raven
Hauskaa?? Mikä sulla mahtaa olla maksimi? Jos alkaa olemaan jossain 150-200kg paikkeilla, niin mitä hauskaa on tehdä jotain "tuhansia" toistoja?

Oletko koskaan kokeillut?
ei ole tarkoitus vääntää tätä "historian toisto ennätys" hengessä, vaan tehdään liike "lomalla" fiiliksellä.

Voithan sä laitta painoja sen verran, että menee toi 70-100toistoo kevyesti tai 2sarjaa 50toistoo.

Sitä paitsi jonkun raskaan voima jakson jälkeen tämä todellakin on hauskaa!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla on joka kolmas viikko aina semmonen pumppi viikko missä sarjat on 12-15 välillä ja palautukset 30-45 sekkaa. Viimeksi tein jalkareenin alle 20 minuuttiin niin arvatkaapa oliko olo aika mielenkiintoinen, jos ette usko niin tehkääpä hyvikseen kyykkyä noilla puolen minuutin palautuksilla.

Kuulostaa makeelle. Pakko testata.

Mulla on ittelläni semmonen 3-5 kk syklitys mun treenissä seuraavalla tavalla:

-Jakso 1: normaali 8-12 toistoa 'raskaalla'
-Jakso 2: 60 sec sarjat, 10 sek/toisto (5 sek ylös, 5 sek alas) niin raskaalla kuin pystyy
-Jakso 3: 20-30 toistoa nopeeta hiukan kevyemmillä painoilla.

Toimii mulla varsin hyvin. Voimaa tulee, paino nousee, kaikki hyvin. :D

Originally posted by Heijastuz

Hauskaa on varmaan. Ainakin niillä jotka odottaa vuoroonsa penkin vieressä:rolleyes:

Jos kaipaa monipuolista treeniä pitkillä sarjoilla niin bodypump on mahtava keino siihen. Onhan se tietenkin eri asia kuin salilla vedetyt 15-20 toiston sarjat, mutta kuitenkin. Mm. hauikäännössä ekaks 50 toistoo sit 10-15 sekkaa taukoo ja perään 35 toistoo. Tekee gutaa. Kandee kokeilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom