Muhammad Ali

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Allah
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Niin ja nyt joku kertoo mulle äkkiä, että mikä biisi tuossa Tysonin videossa soi kun sama tausta kun Nas:in biisissä mutta eri esittäjä ja muutenki paremman kuulonen.

Kuulostaa Exzibitiltä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Löytyi!
2Pac feat. Xzibit - Fight Music

Helkkarin hyvä biisi, pääsi uudeksi matsifiilistelybiisikseni. :rock:

Zone-sarja -42%
Kyllä noita Alin matseja katellessa tulee väkisin ihailtua sitä liikkumista, äijä on kehässä kuin tanssimassa ;-))

Wintikka sanoi:
Kyllä noita Alin matseja katellessa tulee väkisin ihailtua sitä liikkumista, äijä on kehässä kuin tanssimassa ;-))
Mulla taas toisinpäin, ihailen Tysonin tyyliä pitää se paketti ja syytää sieltä niitä tykkejä ja muutenkin olla kuin vikkelä tankki.

Tuo Alin helppoheikkihyppely taas ei ihastuta niin paljon.

Kaminari sanoi:
Joo tämä on kyllä selvä asia. Yhdysvaltain armeijalla ei ole mitään tekemistä puolustamisen kanssa. Alin suhteellisuudentaju oli ainakin minun mielestä Amerikkalaisella mittakaavalla rautaa. Törnihän se kyllä meni sinne vietnamiin sekoilemaan ja mielestäni sille oli ihan oikein kuolla sinne.

Vietnamin sodassa jenkit puolustivat meitäkin, nimittäin kommunismia vastaa. EI tosin hirveästi auttanut, koska tämä typerä kansa valitsi kommarin pressaksi.

En tiedä kuinka suurta osaa nyrkkeilyssä roinaaminen näyttelee, mutta luulisi, että sekin on kehittynyt ajan kuluessa..

Patrick Bateman sanoi:
Vietnamin sodassa jenkit puolustivat meitäkin, nimittäin kommunismia vastaa. EI tosin hirveästi auttanut, koska tämä typerä kansa valitsi kommarin pressaksi.

Juurikin näin, protect us from the red disease! Ilman USA:a olisimme jo Koreoiden ja Vitnamin Punaisen saappaan alla. Ja tämä kaikki oli lähellä toteutua, koska Muhammad Ali ei lähtenyt meitä puolustamaan. Paska jätkä.:rolleyes:

Täten luovutan Patrick Batemanille Luupää-hatun ja vuoden "provoa hyvä tredi offtopicciin"-palkinnon.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyl Tysoni ois Alin piessy parhaimmillansa. Se jätkä oli eläin

Sitten voidaan lopettaa noi Vietnam-jutut, USA sitä sun tätä, tämä thread käsittelee Alia nyrkkeilijänä, eikä maailmanpolitiikkaa.

veijari sanoi:
Mutta koska kaikki muutkin tietäväiset ovat sitä mieltä niin kait sinäkin pidät alia parhaana? :jahas:

Osaksi oikein. Mulla on aina ollut sellainen periaate, että jos en jotain aluetta kunnolla itse tunne, niin perustan mielipiteeni asiantuntijoiden antamien lausuntojen varaan. Ammattinyrkkeilyä kuitenkin jonniin verran seuraan ja alan forumeita/lehtiä lueskelen. Näitä "kaikkien aikojen parhaat raskassarjalaiset" - listoja on tehty lukuisia, mutta ainoaankaan vähänkään arvostetumpaan sellaiseen en ole törmännyt, jossa Tyson olisi nostettu Alin ohi. Ja tähän edellä puutuin. Se, että onko Ali ykkönen on oma kysymyksensä, johon mulla ei ole suoraa vastausta.

vanha mies sanoi:
Niin,,,oisko sittenkin ollut niin kuin sanot?
Tysonin tavaramerkkejä oli otella täysmustissa shortseissa, ilman sukkia.

vanha mies sanoi:
Juuri näin, olet oikeassa. Ali ei ollut tuolloin enää aivan parhaimmillaan, mutta siitä huolimatta kehässä tuolloin 1974 Zairessa kohtasi kaksi kaikkien aikojen parasta raskaansarjan nyrkkeilijää.

Kun jostain saisi tuosta matsista viedeon käsiinsä imuroitavaksi:kuola:
Siitähän on tehty hieno dokumentti When We Were Kings. Ja Norman Mailer on muuten kirjoittanut ottelusta kokonaisen kirjan, nimeltään The Fight.

Belmondo sanoi:
Siitähän on tehty hieno dokumentti When We Were Kings. Ja Norman Mailer on muuten kirjoittanut ottelusta kokonaisen kirjan, nimeltään The Fight.

Viime yönä katoin tuon When we were kings ja kyllä siinä tulee fiilis,että Ali on oikeasti jotain elämää suurempaa, ehdottomasti yksi hienoimmista ja karismaattisimmista ihmisistä, joita täällä pallolla on elänyt. Hyvä dokumentti olisi vaan saanut kaikkien aikojen ottelu olla kokonaisuudessaan eikä pätkittynä.

Mistä ton when we were kings mahtais saada?

hekottaja sanoi:
Mistä ton when we were kings mahtais saada?
Emulella näyttäis löytyvän.

Uusimmassa Fighterissa näyttäis olevan Alista artikkeli. Pitääpä muuten katsoa tuo When we were kings.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom