Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä. :D Tai oikeastaan vähän ihmetyttää ettei Luttinen ollut niin suosittu kuin olisi kuvitellut. Mä nauroin sen jutuille aivan katketakseni ja vedet valui silmistä. Todella hulvaton kaveri.Ai homma haisee koska juuri sinun henk.koht suosikki ei ole voittanut joka kausi?
Ei saatana. Samoin kuin viimevuonna? Yossu oli vittumaisin ja paskin hahmo mitä olen ikinä nähnyt. Niin raivostuttava, että se meni kaiken "hauskuuden" ohi. Toivoin alusta asti että se tippuu ekana, mutta ei perkele kun siellä se vain roikkui. Tämänvuotinen on hiukan parempi, mutta ei silti kyllä iske. Vatanen on kyllä vetänyt ihan tasaisen hyvää. Sen hahmoissa ei ole ollut mitään ärsyttävää, mutta eivät sitten ole olleet vain tarpeeksi hauskoja. Mutta jotenkin hyviä hahmoja.Krista Kosonen on mielestäni onnistunut jälleen samoin kuin viime vuonna ja veikkaan, että Kristan hahmo tulee kasvattamaan suosiotaan tässä kauden edetessä ja pääsee lopulta top4:een.
Rasila on tämän kauden piia potka ja Jukan hahmoja kannustaa nykyään jo pelkällä läpällä, kun se on niin paska kaudesta toiseen.
Kyllä. :D Tai oikeastaan vähän ihmetyttää ettei Luttinen ollut niin suosittu kuin olisi kuvitellut. Mä nauroin sen jutuille aivan katketakseni ja vedet valui silmistä. Todella hulvaton kaveri.
Anyway, Rasilaan. Eli siis sehän ihan perkuleen huono, aina..
Rasila on huono sellaisella tavalla, että se on oikeastaan aika hauskaa. Rasilan kankeudelle tekee mieli nauraa, kun taas esim.Iina Kuustosen huonous on jotenkin vaivaannuttavaa.
Itse ainakin vain repeilisin jos Hanman jostain käsittämättömästä syystä porskuttaisi koko kauden voittoon :D Jukan vilpitön ja sinnikäs yrittäminen yhdistettynä hahmojen surkeuteen on vain jotenkin sympaattisen koomista kaikessa tahattomuudessaan.
kyllähän ne keksii "uutta" vähän, niidenhän täyty eilenkin vetää se joku paska sketsi eri puhetavoilla.:d
Hirviniemen Tauskille vittuilu aiheutti kyllä eilen totaalisen repeämisen. "Minä schwein.. :D