MTV3 Putous

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HP
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ai homma haisee koska juuri sinun henk.koht suosikki ei ole voittanut joka kausi?:)
Kyllä. :D Tai oikeastaan vähän ihmetyttää ettei Luttinen ollut niin suosittu kuin olisi kuvitellut. Mä nauroin sen jutuille aivan katketakseni ja vedet valui silmistä. Todella hulvaton kaveri.

Krista Kosonen on mielestäni onnistunut jälleen samoin kuin viime vuonna ja veikkaan, että Kristan hahmo tulee kasvattamaan suosiotaan tässä kauden edetessä ja pääsee lopulta top4:een.
Ei saatana. Samoin kuin viimevuonna? Yossu oli vittumaisin ja paskin hahmo mitä olen ikinä nähnyt. Niin raivostuttava, että se meni kaiken "hauskuuden" ohi. Toivoin alusta asti että se tippuu ekana, mutta ei perkele kun siellä se vain roikkui. Tämänvuotinen on hiukan parempi, mutta ei silti kyllä iske. Vatanen on kyllä vetänyt ihan tasaisen hyvää. Sen hahmoissa ei ole ollut mitään ärsyttävää, mutta eivät sitten ole olleet vain tarpeeksi hauskoja. Mutta jotenkin hyviä hahmoja.

Rasila on tämän kauden piia potka ja Jukan hahmoja kannustaa nykyään jo pelkällä läpällä, kun se on niin paska kaudesta toiseen.

HAHHAH! MIetin juuri samaa itse, ja piti tosta rasilan surkudesta kirjottaakkin, mut aattelin et ei oo sen väärti. Itseasias mua ei ees kiinnosta koko sarja, mut noin niinkuin ilmiönä mietityttä miten tällasesta shaibasta voidaan median avustuksella leipoa vuosi toisensa jälkeen tällanen koko kansan puheenaihe.

Anyway, Rasilaan. Eli siis sehän ihan perkuleen huono, aina. Jos sen tilal olis joku muu tuntemattomampi näyttelijä, ni se helvetin lumimieshahmoki olis kielletty ekan jakson jälkeen. Rasila on tosta remmistä kuitenkin ainoo oikea tv-tähti, joka on vetää nyt ruudussa kolmatta vuosikymmentään (ei, en ole fani). Tuona aikana oletettavasti on kertynyt sen verran tuttuja et sinne pääse aina uudestaan.

Ja nyt jonkun palkokasvit meni nenään, niin se oikea tähteys ilmenee pidemmällä aikavälillä. Tästäkin remmistä ei välttämättä ketään (rasilan lisäksi?) muisteta enää viiden, kymmenen tai kahdenkymmenen vuoden päästä. Se että Hirviniemen ja munamies-miehen naama on ollut non-stoppina iltalehden nettisivuilla viimeset kaksi vuotta, ei vielä tarkota et ne ois mitään pysyvää. Katsotaan..

Kyllä. :D Tai oikeastaan vähän ihmetyttää ettei Luttinen ollut niin suosittu kuin olisi kuvitellut. Mä nauroin sen jutuille aivan katketakseni ja vedet valui silmistä. Todella hulvaton kaveri.

Luttinen oli loistava, ei vaan ne kaksimieliset läpät vaan koko tyypin kieroutunut olemus :D kliseinen tai ei. Akun viimevuotinen häviäminen ei silti häiritse koska voittajahahmo oli kuitenkin vähintään yhtä hyvä.
Toisin oli toissavuonna, munamies oli niin paska ettei sitä jaksanut katsoa edes jaksojen aikana ja harjakainen taas oli todella onnistunut. Varmaan munamies voitti siks että harjakainen ei sopinut lasten katsottavaksi, mistä lähtien toi on ylipäätään ollut lastenohjelma? mitä helvettiä??

Olen kyllä aavistuksen pettynyt tämän vuoden hahmoihin. Hauskinta antia Jussin ja Armin hahmot, mutta suoranaista suosikkia en ole itselleni onnistunut kehittämään mitä edellisinä kausina. Akullekin tuli naurettua jokusen kerran, mutta pakostakin miettii että paljonko Akun suosiosta tulee siitä, että tyyppi sattuu nyt olemaan yksi Suomen suosituimmista koomikoista.
Riku oli aikamoinen pettymys, jäi vaisuksi sen hahmo. Jotenkin Rikulta odotti enemmän, on aiemmin ollut kuitenkin yksi suosikeistani. Rasila on jo loistava kaikessa huonoudessaan, ei siltä muuta oikein odotakaan. :D Iina ja Krista jäivät myös aika vaisuiksi, ei iskenyt minuun tällä kertaa. Mutta saa nyt katsoa kauden edetessä, että miten hahmot kehittyy.

Anyway, Rasilaan. Eli siis sehän ihan perkuleen huono, aina..

Rasila on huono sellaisella tavalla, että se on oikeastaan aika hauskaa. Rasilan kankeudelle tekee mieli nauraa, kun taas esim.Iina Kuustosen huonous on jotenkin vaivaannuttavaa.

Itse ainakin vain repeilisin jos Hanman jostain käsittämättömästä syystä porskuttaisi koko kauden voittoon :D Jukan vilpitön ja sinnikäs yrittäminen yhdistettynä hahmojen surkeuteen on vain jotenkin sympaattisen koomista kaikessa tahattomuudessaan.:)

En oo mitenkää kauheesti katellut tätä kautta paitsi sivusilmällä. Ihan ok, sketsihahmot melko tylsiä ja aikasemmat kaudet olleet paljon parempia. Jussin hahmo on ehkä paras, jaetulla sijalla taas Aku ja Armi en oo kylläkään tosta Armin hahmosta en kylläkään oo päässyt kovin jyvälle mut silti aika hauska :D

Kaikki nää on kuitenkin näyttelijöinä tosi hyviä mitä kattonut niiden muita sarjoja,.

jjoo kyllä se karim vie voiton tänä vuonna

- - - Updated - - -

Rasila on huono sellaisella tavalla, että se on oikeastaan aika hauskaa. Rasilan kankeudelle tekee mieli nauraa, kun taas esim.Iina Kuustosen huonous on jotenkin vaivaannuttavaa.

Itse ainakin vain repeilisin jos Hanman jostain käsittämättömästä syystä porskuttaisi koko kauden voittoon :D Jukan vilpitön ja sinnikäs yrittäminen yhdistettynä hahmojen surkeuteen on vain jotenkin sympaattisen koomista kaikessa tahattomuudessaan.:)

tuskin se ees yrittää niinku jossain haastattelussakin oli että aku on kahtena vuonna halunnu tippua mahollisimman nopeasti:) tiiä nyt sitten kuiteskaa...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aika typerää että aina mennään samalla tavalla, ohjelamaan vois keksiä joka kerralle jtn. uutta josta kilpailijatkaan ei tiedä, noh tällä kertaa oli tuo laulu juttu mutta ei ollut minusta mitenkään hauska

Rasilassa ei mun mielestä oo mitään vikaa. Ei sen hahmo taaskaan ole liian hyvä, mutta esim. eilisessä jaksossa Rasilan Ahtisaari/Ruonansuu/Aku näytön paikka oli kevyesti koko jakson paras juttu. Siitäkin huolimatta tää kausi on ollut vaisu edelliseen verrattuna.

Munkin mielestä taso on laskenut aika paljon. Kauden paras hetki on ollut se kun aku joutui minuutin tulikokeessa puhumaan omilla vanhoilla sketsihahmoillaan, joten kovin hauskoja juttuja ei vielä ole imo tapahtunut.

kyllähän ne keksii "uutta" vähän, niidenhän täyty eilenkin vetää se joku paska sketsi eri puhetavoilla.:d

Kyllähän tällainenkin "yllätystehtävä" on ennenkin Putouksessa ollut. Tuntuu Putous polkevan hieman paikallaan tällä hetkellä, mutta voi olla ettei muutoksia ole edes harkinnassa, kun ohjelma kuitenkin saa miljoonayleisön edelleen. Riku tosin jossain haastattelussa jotain yllätyksiä lupaili, saapa nähdä.

Paskaa tusinaviihdettä junteille! Eilisen jaksoin jouduin katsomaan, kun kaverin tupareilla tv päällä ja porukan korkeastikouluttamattomat väänsi sitä ääntä kovemmalle ja nauroi röhönauruaan paskoille läpille. Oli pakko laittaa Monty Pyhton -DVD pyörimään vielä kun pääsi yöllä kotiin.

Toi Tauskin solvaaminen oli kyllä osuvaa :D Itselläkin vaikea löytää nyt suosikkia noista hahmoista. Armin hahmo nauratti ekalla kerralla selkeästi eniten, Tampereen seudulta kun olen. Nyt tuntuu, että kaikki hahmot junnaa vähän paikallaan ja jutut on jo käytetty. Kaikkien aikojen suosikki meikäläiselle on kyllä ollut Mr. Mallorca!

Ja komppaan muuten sitä, että alkaisivat tekemään läpivetoa uudestaan. Miten mulla ois sellanen muistikuva, että ne läpivedon tekijät alkoi tekeen tätä putousta? Läpiveto oli kyllä loistava. Puoli tuntia laatuviihdettä ilman mainoskatkoja tai turhaa paskaa.

Hirviniemen Tauskille vittuilu aiheutti kyllä eilen totaalisen repeämisen. "Minä schwein.. :D

Repesin kanssa tauskiläpille, kirkonkellot lyö ensin ja Tauski sitten.

Samppa ja Karim ehdotonta kärkeä!

EDIT: Ja tuo Sanna-Raipe oli kyllä aluksi hyvä mutta eipä ole vilä tullut mitään miksi sitä kovin kauaa viittisi kattoa. Vaikka se jotenkin aina toimii kun väännetään läppää Turkulaisista, Tamperelaisista tai Porilaisista.

Suositut

Back
Ylös Bottom