Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaikka Iina kuinka ihana onkin, niin sen hahmot perustuu melkeinpä eniten tohon jonku hassun hauskan lauseen toistamiseen
Taitaa olla teatterikorkeakouluun nykyään aika helppo päästä, jos tuossa on lopputulos. Aika väsynyttä kaikinpuolin. Ainoa piristys oli taas kerran Aku Hirviniemi, jolla sentään on yritystä. Riku Niemisen sketsihahmo on kyllä niin onneton, että aloin miettimään yrittääkö tarkoituksella pudota.
Taitaa olla teatterikorkeakouluun nykyään aika helppo päästä, jos tuossa on lopputulos. Aika väsynyttä kaikinpuolin. Ainoa piristys oli taas kerran Aku Hirviniemi, jolla sentään on yritystä. Riku Niemisen sketsihahmo on kyllä niin onneton, että aloin miettimään yrittääkö tarkoituksella pudota.
Se vittuiluskaba niitä stand up-koomikoita vastaan oli kyllä helvetin hauska!
Itse kun joutuisin vastaavaan tilanteeseen, änkyttäisin punaisena sen pari sekuntia ja viikon päästä saunassa istuessa yhtäkkiä välähtäis että vittu niinhän mun ois pitäny sanoa.
Sama. Olisin pistänyt Akun voittoon joka vuosi. Mutta tästä tämänvuotisesta hahmosta en oikein tykkää. Se naamari on vitun ärsyttävä. Saas nyt nähdä miten se hahmo siitä kehittyy. En mä Luttisestakaan innostunut heti ekassa jaksossa, mutta siitähän paljastuikin aivan huikea hahmo. Täytyy muuten ihmetellä miten se ei voittanut. Eikö ihmiset oikeasti ymmärtäneet sen juttuja, eli sananmuunnokset meni ohi, vai oliko liian ronski monille? Vai onko järjestetty koko homma? Kyllä Aku on ollut ylivoimainen joka kaudella, mutta vain yksi voitto. Vähän haisee tää homma.No eipä tuossa nyt mitään ihan huippua ole. Akun hahmot olleet omasta mielestä tähän asti aina parhaita ja on se tässäkin ihan hyvä, mutta ei loistava.
No eipä tuossa nyt mitään ihan huippua ole. Akun hahmot olleet omasta mielestä tähän asti aina parhaita ja on se tässäkin ihan hyvä, mutta ei loistava.
Turkulaisten ja Tamperelaisten pilkkaaminen tosin toimii aina. Eli lieneekö taas samat näyttelijät finaalissa kuin viimevuonnakin...
Sama. Olisin pistänyt Akun voittoon joka vuosi. Mutta tästä tämänvuotisesta hahmosta en oikein tykkää. Se naamari on vitun ärsyttävä. Saas nyt nähdä miten se hahmo siitä kehittyy. En mä Luttisestakaan innostunut heti ekassa jaksossa, mutta siitähän paljastuikin aivan huikea hahmo. Täytyy muuten ihmetellä miten se ei voittanut. Eikö ihmiset oikeasti ymmärtäneet sen juttuja, eli sananmuunnokset meni ohi, vai oliko liian ronski monille? Vai onko järjestetty koko homma? Kyllä Aku on ollut ylivoimainen joka kaudella, mutta vain yksi voitto. Vähän haisee tää homma.