MTV3 Putous

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HP
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Paskaa tusinaviihdettä junteille! Eilisen jaksoin jouduin katsomaan, kun kaverin tupareilla tv päällä ja porukan korkeastikouluttamattomat väänsi sitä ääntä kovemmalle ja nauroi röhönauruaan paskoille läpille. Oli pakko laittaa Monty Pyhton -DVD pyörimään vielä kun pääsi yöllä kotiin.

Ah, mitä elitismiä. Kai muistit juoda lasillisen sherryä?

Vuoden sketsihahmo kisassa on tasan 3 hahmoa jotka on selvästi yksinkertaisesti parempia/hauskempia kuin muut: Sanna-Raipe Helminen, Samppa Linna, Karim ja nämä tuli satunnaisessa järjestyksessä :D....Joiltain näyttelijöiltä jopa riman-alitus mitä tulee hahmoihin, ei vaan sytytä muut. Seuraavaksi kotimatkalle lähtee Kristoffer Taxfree(IMO) :)

Ehkä Veli Sikiökin nyt puhkeaa kukkaan kun pääsi Siskosta eroon.

Sehän tässä on parasta että nyt se Sisko roikkuu kuitenkin mukana vaikka jo muka tippui... :face:

paljonko Akun suosiosta tulee siitä, että tyyppi sattuu nyt olemaan yksi Suomen suosituimmista koomikoista.
Jos on hyvä koomikko niin onko se niin ihme että tulee suosituksi?

Nauroin ihan vääränä taas Samppa Linnalle, pelkkä kehonkieli saa aikaan repeämistä ja Tauski+Ressuläpät hoiti loput (mut mää oonki tällanen mansejuntti). Tauski-Ike-Ressu linjalta riittänee ammennettavaa loppujaksoiksi ihan yllin kyllin. Tollasissa jurottajahahmoissa, kuten sannaraipe, on se ongelma että hauskuus pitää käsikirjoittaa paljolti Saariluoman varaan, irtovitseillä ei voi mennä ollenkaan.

Karimissa on omat hauskat puolensa, eiköhän voitto näiden välillä jaeta.

Sehän tässä on parasta että nyt se Sisko roikkuu kuitenkin mukana vaikka jo muka tippui... :face:

Toivon että menevät tällä viikolla siihen erotusleikkaukseen. :D

Tämän käyden taso ei kyllä huima ole. Jussin, Armin ja Akun hahmot hyviä.
Rasilan hahmo olisi ollut huippu 90-luvulla.
Välillä tuntuu että noita näyttelijöitä ei itseäkään kiinnosta antaa ihan täyttä panosta tuohon touhuun. Ollaan enemmänkin pitämässä hauskaa kavereiden kanssa.
Jos tuota meinaavat jatkaa, niin pitäisi kierrättää näyttelijöitä. Välillä uusia kasvoja, niin voisi tulla uusia juttuja.
Voisi olla hyvä tilaisuus joillekin nosteessa oleville koomikoille.

Putous?

jos maamme ensiluokan näyttelijät saavat vuoden puurtamisen tuloksena aikaan sketsihahmon, joka hokee hokemisiaan tyyliin "töttöröö" , "ninnannunnaa", "haittaakse" tai haukkoo henkeä kuin kala kuivalla maalla ja hokee "jaa,jaa,jaa,mä olin hirrrrrrveesshä humalasssha", niin mikä olisikaan tulos kakkostason näyttelijältä kahden kuukauden roolityön työstön jälkeen.

Ristus mitä paskaa.

ristus mitä paskaa!!!!!

Putous?

jos maamme ensiluokan näyttelijät saavat vuoden puurtamisen tuloksena aikaan sketsihahmon, joka hokee hokemisiaan tyyliin "töttöröö" , "ninnannunnaa", "haittaakse" tai haukkoo henkeä kuin kala kuivalla maalla ja hokee "jaa,jaa,jaa,mä olin hirrrrrrveesshä humalasssha", niin mikä olisikaan tulos kakkostason näyttelijältä kahden kuukauden roolityön työstön jälkeen.

Ristus mitä paskaa.

ristus mitä paskaa!!!!!

Onneksi on monta muutakin kanavaa, mistä tulee "laadukasta" ohjelmaa;)

Eihän toi nyt mitään Kummeli-tasosta sketsiviihdettä ole, mutta paremman puutteessa kattelee lauantai-iltaisin.

Ja Usko Eevertti Luttisen takia olisin melkein valmis pitämään häät, jos sen sais sinne puhumaan :D

1304163.webp

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Samppa Linna on sen takia suosittu ku se on Aku Hirviniemen hahmo, ei sen takia et se osais murjasta vitsiä tai ois joku hauska juttu. Sanna raipe taas on kaikkien lätkäfanien suosikki, ei sen takia että ois hauska, vaan sen takia ku ilves on kova joukkue. Ainoat koomiset hahmot tossa on Veli Sikiö, Karim ja Kristoffer Taxfree. Ne on sentään vaatinu jotain.

Putous?

Ristus mitä paskaa.

ristus mitä paskaa!!!!!

Älä ota sitä niin vakavasti. Ei Putouksen keskimääräinen huumori ja sketsit minuunkaan pahemmin uppoa, mutta arvostan silti live-lähetyksen haasteellisuutta ja ammattilaisten heittäytymiskykyä. Sketsihahmotkin naurattavat yleisöä enimmäkseen ihan muilla repliikeillä, kuin noilla hokemillaan. Sellainen hahmo pärjää pitkälle, joka on pystynyt parhaiten viikon aikana uudistautumaan ja kehittämään hahmoaan eteenpäin.

Eihän toi nyt mitään Kummeli-tasosta sketsiviihdettä ole, mutta paremman puutteessa kattelee lauantai-iltaisin.

Ja Usko Eevertti Luttisen takia olisin melkein valmis pitämään häät, jos sen sais sinne puhumaan :D

No aika paskaa se Kummeli oli parin ekan kauden jälkeen.

Kyllä minä olen repeillyt aika huolella vähän joka Putouksen jaksolle. Tottakai kaikki komediaohjelmat pidemmän päälle toistaa itseään. Vaikea sitä on pyörää ihan kokonaan uudelleen keksiä aina. Hyvää viihdettä. Vielä kun pistää boksille niin ei tartte mainoksia kattella, niitä nimittäin tuossa ohjelmassa riittää!

Karimin Jack Rabbit Slim's oli melko kekseliäs. Kyllähäs tämä on parantunut ensi jaksoista.

Mikä nettipalsta on masinoitunut ton Sikiön taakse? Taidan vittuillakseni äänestää sitä voittoon.

Suositut

Back
Ylös Bottom