Mr.Olympia 2013

Muista nyt kuitenkin se ettei pelkkä selän tai lapaluiden liikkeisiin keskittyminen poista jaloilla tapahtuvaa stabiloivaa lihastyötä. Jos lonkkanivelessä tapahtuu ojennusta on pakaralihaksen tai takareiden tehtävä jossain määrin myöskin lihastyötä, kun lihaksen pituudessa tapahtuu muutosta. Vai voitko väittää että voit tehdä polvistavetoa täysin jalat ja pakarat rentoina.

Back to the topic---->

Eipäs tuo nyt noin mene, itse en tukota edes alaselkää, puhumattakaan jaloista tai pakaroista, vaikka ne lähdössä aktivoituvat kun vedän noita body-vetoja.

Älä sotke minua noihin lihakset rentoina tai ei aktivoidu juttuhin.

Näytä sitten toki se alkuperäinen videosi tai vaikka video itsestäsi tekemässä sitä sun versiota, koska tuossa videolla Peter tekee ihan normi polvistavetoja ilman kuoletusta, ei jotain supersecret bodariversiota. Ja kyllä, ihan tavallisessa mavessakin ne lavat vedetään lopussa taakse, koska ne on auki ja rentoina irroituksessa nostomatkan takia.

Vedän itse vielä liioitellummin kuin Peter, mutta en ole aikaisemmin mavessa tai polvilta vedosssa vetänyt epäkkäitä koko pituudeltaan yhteen, ei normi vedoissa ole siihen mitään tarvetta ja se tekee vedoista huomattavasti raskaampia. Yleensä karrikoiden riittää pelkkä ruodon suoristus.

Tuossa alla on yksi syy miksi, mainitsemasi "supersecret bodariversio" toimii tehokaammin ja niin tekee myös jo pelkkä rakiltaveto kuin lattiasta asti vedetty

What Are Mean And Peak Activation?
For each exercise I tested, I received data that showed both the mean activation and the peak activation.

Researchers typically use mean MVC for their data. I used to think that mean activation was more important as it measured the average activation throughout the entire repetition. However, muscles are not always active throughout the entire range of motion of an exercise, especially during compound lifts.

For example, one muscle might be very active down low in the stretched position, while another muscle becomes more active up top in the contracted position of the same exercise.

For this reason I believe that peak MVC is a more important figure. Peak activation is a measurement of the highest point of activation during the repetition.

Still, I believe that mean activation might be more important for bodybuilding purposes in providing constant tension, occlusion, and "the pump," while peak activation might be more important for sport-specific purposes in providing maximum tension at a certain moment for peak force production.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voipi olla, että loppuu nauru lyhyeen kun kaveri seuraavan kerran kisaa. pituutta vissiin se 180cm ja kuvassa painoa 79kg. Jos kaveri näyttää 79 kg tolta niin miltä sitten 100kg samassa kireydessä...!

Jos kaveri nayttaa paremmalta kuin Nubret seuraavassa kisassa, myonnan reilusti olleeni vaarassa. Taalla on tosin tapana rummutella suomalaisia kisaajia ja miten seuraavassa kisassa tullaan nayttamaan paremmalta kuin maailman huiput. Esimerkkina tulee mieleen Lahden pro kisa. Kuinkas sitten kavikaan?

Ettei nyt taysin menna off topiciksi, tassa kuva jonka otin kisassa Heathin forkusta - olin siella paikalla. Mahtava kisa.

v2qna.jpg

Isot miehet, elekkee viittikö! Ootte te kummatki varmaa ihan fiksuja mutta tämän ketjun otannan perusteella ette vaikuta siltä :D

Isot miehet, elekkee viittikö! Ootte te kummatki varmaa ihan fiksuja mutta tämän ketjun otannan perusteella ette vaikuta siltä :D

Ei todellakaan, ja Oranki ei anna milliäkään periksi, yhtä hyvin voisin vetää maven lattiasta polviin ja jättää siihen ja Orangin mukaan sekin aktivoi latsit ja epäkkäät yhtä hyvin ilman loppuojennustakin, vaikka ne saavat siinä alussa pelkästään venytystä :D

Älä nyt tuu pilaamaan pakkiksen historian massiivisinta offtopiccia. :D

Edit. Archien mystinen bodariveto polvista on vähän kuin bigfoot; paljon on huhuja, mutta ei lainkaan todisteita. :)

olis vaan edes mielenkiintoinen väännön aihe vaan ei, saatana molemmat saivartelee jollain pikkuasialla. jokainen kuitenkin varmaan tajuaa että se perse väkisinkin jännittyy kun lantio tuodaan eteen, mutta jokainen varmasti myös tajuaa sen ettei se perseen seutu mene lähellekään niin nopeasti tukkoon kun vedetään vaikkapa polven päältä. kaz-veto lienee lähimpänä tuota pelkkää yläselän supistelua, mutta kyllä siinäkin taitaa vähän tuo lantio heilua. vittu ihme jankkausta.

jos itse ketjun aiheesta puhutaan niin eniten kyllä sattui silmään tuo 212:n kevin englishin sijoitus, tuota vaan ei voi enää selittää millään että "on livenä kovempi ja kuvat hämää"-setillä, ei vaan voi.

2013-olympia-weekend-flex-lewis-repeats_c.jpg

jos itse ketjun aiheesta puhutaan niin eniten kyllä sattui silmään tuo 212:n kevin englishin sijoitus, tuota vaan ei voi enää selittää millään että "on livenä kovempi ja kuvat hämää"-setillä, ei vaan voi.

Eipa ollu livenakaan kummoisen nakoinen. Kasittamaton sijoitus - samoin kuin Ramyn liian alhainen sijoitus. Ja Jaska tietty sai Olympialisaa - ei muuten mitaan jakoja TOP6:seen

Jos kaveri nayttaa paremmalta kuin Nubret seuraavassa kisassa, myonnan reilusti olleeni vaarassa. Taalla on tosin tapana rummutella suomalaisia kisaajia ja miten seuraavassa kisassa tullaan nayttamaan paremmalta kuin maailman huiput. Esimerkkina tulee mieleen Lahden pro kisa. Kuinkas sitten kavikaan?
Muista sitten mitä kirjoitit, ja hyvä olisi se tehdä sit livenä (messuilla varmaan nähdään). Tosin mileipiteitähän on monia, kuka näyttää paremmalta kuin toinen. Itse en tosin ole väittänyt että Peter oli "paremman näköinen kuin Nubret" ainakaan seuraavassa kisassa, tosin sekin on sitten tosiaan ihan mielipidekysymys. Täällä kukaan ole sanonut että olisi parempi kuin maailman huiput.

P.S. Tuo Philin Forkku on ihan jäätävnä kokoine, oli varmaan kivat kisat livenä :)

T: Teemu Isoaho ( täytyy sitten varmaan paiskaa kättä "dennis zeimsin" kanssa, en olekaan häntä ikinä tavannut)

Eipa ollu livenakaan kummoisen nakoinen. Kasittamaton sijoitus - samoin kuin Ramyn liian alhainen sijoitus. Ja Jaska tietty sai Olympialisaa - ei muuten mitaan jakoja TOP6:seen
Miksi täällä valitetaan vain Jayn sijoituksesta? Jayhan oli pienempi kuin Ramy, mutta isompi kuin Dexter ja Rhoden. Jos Ramy menisi koon perusteella Cutlerin ohi, niin eikö sen pitäisi mennä samalla myös Dexterin, Rhodenin, Roellyn ja jopa Phil Heathin ohi?

Ihan löysähän Ramy oli Cutleriin verrattuna ja nuo jalat on epäsymmetriset yläkroppaan ja pohkeisiin nähden, joten ihan syystä jäi kahdeksanneksi.

mhfrs1.jpg

c12db68850aaf05548d55dcae789a0dd.JPG

Ramy oli aivan jarkyttavan kokoinen. Levein lat spread minka olin ikina nahnyt ja olen nahnyt lavalla mm. colemanin. Tassa Ramy/Heath GIF animaatio jonka tein ja skaalasin photoshopissa niin etta kavereitten koko on oikein. Tuo freeimagehosting on vahan hidas ja voi menna hetki ennenkun se animaatio nakyy

xek8q.gif

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom