Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Phil on paljon viimeisteltympi. Pakarat aivan säikeillä, Kailla ne ei erotu. Myöskin molemmat pohkeet on Philillä säikeillä.Tuossa kuvassa Kai selkeästi kovempi.
Ei se aina siita perseesta kiinni ole. Wolffilla ei ollu perse saikeilla mutta muuten helvetin tiukassa ja kovassa kunnossa. Sai Philin nayttamaan pikkupojalta. Wolf ja Kai sai kovat kannatukset ja kun Phil kuulutettiin voittajaksi, puolet yleisosta buuasi. En tieda kuuluiko se webcastissa.
Ei se aina siita perseesta kiinni ole. Wolffilla ei ollu perse saikeilla mutta muuten helvetin tiukassa ja kovassa kunnossa. Sai Philin nayttamaan pikkupojalta. Wolf ja Kai sai kovat kannatukset ja kun Phil kuulutettiin voittajaksi, puolet yleisosta buuasi. En tieda kuuluiko se webcastissa.
Enkä minä pelkkää persettä tarkoittanutkaan. Yleisesti kilpailijan on oltava viimeistelty hyvin. Persesäikeet on yksi hyvä merkki siitä.
Enkä minä pelkkää persettä tarkoittanutkaan. Yleisesti kilpailijan on oltava viimeistelty hyvin. Persesäikeet on yksi hyvä merkki siitä.
Ilman muuta, olen samaa mielta. Mutta ei se saieperse mikaan itseisarvo ole. Muuten Wolf olisi sijoittunut lahelle viimeista sijaa Olympiassa.
Totta. Ei se ole mikään kireyden kriteeri. Helevetin hyvä, että Wolf menestyi. Vähän erilaista fysiikkaa kärkeen.