Mozilla vittuilee

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Leech
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
47
Mitä helv****ä tää Mozilla sekoilee tämän tästä. Heittää tollasen tsydeemin eikä käynnisty sillä samalla "käyttäjäprofiililla" mikä on ollut käytössä.
Mistä tollanen käyttäjäprofiilin valitseminen edes löytyy?
Joutuu edestaa puljaamaan kahden käyttäprofiilin välillä ja tottakai ne bookmarkit on erilaiset ja aina kun jotain sivua tarvis niin se on siellä toisessa :curs:

Jeesiä äkkiä, kohta lentää masiina kaaressa takapihalle

Liitteet

• nimetön.JPG
    nimetön.JPG
    93,3 KB · Katsottu: 153
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos Bookmarkit on varmassa tallessa, mä tekisin niin että poistaisin nuo molemmat käyttäjäprofiilit Mozillasta. Sitten vaan tekemään uutta profiilia niin eiköhän ala pelittämään.

Tuota on sattunut aina välillä. Yleensä on auttanut kun Windowsin Task Managerista (ctrl+alt+del) sulkee mozille.exe-prosessin ja yrittää uudelleen.

WeTTi sanoi:
Tuota on sattunut aina välillä. Yleensä on auttanut kun Windowsin Task Managerista (ctrl+alt+del) sulkee mozille.exe-prosessin ja yrittää uudelleen.

Joo, sama täällä. Tuo on aina auttanut.

Miksi mun Mozilla ei näytä kaikki juttuja web sivuilla mitkä Explorerilla näkyy niin kuin pitää? Kyllä ptäs olla Flashit yms. Mikä neuvoksi?

Bodaaja sanoi:
Miksi mun Mozilla ei näytä kaikki juttuja web sivuilla mitkä Explorerilla näkyy niin kuin pitää? Kyllä ptäs olla Flashit yms. Mikä neuvoksi?

Koska mozilla (firefox) noudattaa standardeja ja IE päästää puolestaan kaiken paskan läpi ja optimoimattomat ja huonosti koodatutkin sivut toimivat sekä tuovat mukanaan kaiken skeidan koneelle. Pistä firefoxiin IE-tab niin toimii nuo "ei toimivatkin sivut".

Kiitoksia kaikille neuvoista, alan nyt tsekkailemaan jos saisin ton ongelman korjattua :)

Leech sanoi:
Mitä helv****ä tää Mozilla sekoilee tämän tästä. Heittää tollasen tsydeemin eikä käynnisty sillä samalla "käyttäjäprofiililla" mikä on ollut käytössä.
Mistä tollanen käyttäjäprofiilin valitseminen edes löytyy?
Joutuu edestaa puljaamaan kahden käyttäprofiilin välillä ja tottakai ne bookmarkit on erilaiset ja aina kun jotain sivua tarvis niin se on siellä toisessa :curs:

Jeesiä äkkiä, kohta lentää masiina kaaressa takapihalle

Sinulla on auki jo yks mozilla jossain, siksi se herjaa tota, koita sulkea se ja yritä uudelleen, muutenkin suosittelen ihan kokonaan käyttöjärjestelmän vaihtoa.

Leech, kokeile noita juttuja. Ja sitten poista mozilla kokonaan koneelta, reboottaa ja asenna uudelleen. Ellet ole jo tehnyt.. Jos on joku rekisterin putsaus ohjelma mitä käyttää niin poiston jälkeen aja se vielä ennenkun asennat uudelleen.

Ootko kokeillu mitään muuta selainta? :)

Operaa? Joko normaalia opera8 tai tulevaa opera9, joka on kylläkin vielä beta mutta itse käyttelen sitä..

Tai jos sen täytyy olla firefox niin voithan kokeilla Flockia (beta mutta toimii) joka on tehty sen pohjalta. Olen kokeillut sitä ja ihan kivasti vörkkii. Asennuksen jälkeen importaa kaikki bookmarkit ja cookiet firefoxista.. Aika monta extensoniakin on käännetty sille (adblockit sun muut)..

http://www.flock.com/

Tai sitten kokeilet jo tässä muilta tulleilta ohjeita.. :thumbs:

argh sanoi:
Ootko kokeillu mitään muuta selainta? :)

Operaa? Joko normaalia opera8 tai tulevaa opera9, joka on kylläkin vielä beta mutta itse käyttelen sitä..

Tai jos sen täytyy olla firefox niin voithan kokeilla Flockia (beta mutta toimii) joka on tehty sen pohjalta. Olen kokeillut sitä ja ihan kivasti vörkkii. Asennuksen jälkeen importaa kaikki bookmarkit ja cookiet firefoxista.. Aika monta extensoniakin on käännetty sille (adblockit sun muut)..

http://www.flock.com/

Tai sitten kokeilet jo tässä muilta tulleilta ohjeita.. :thumbs:
Operasta en oikein tykännyt, tottumuskysymyshän se on.... Pitää tsekata toi Flock tässä lähipäivinä kun saan hieman koottua itseäni etten kyrväytä koko masiinaa :D

Back
Ylös Bottom