Mozilla firefoxin laajennukset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HaRaXz
  • Aloitettu Aloitettu
Eli mitä laajennuksia sinulla on firefoxissa asennettuna?

Itselläni on vasta prefbar ja ChatZilla. Ajattelin vaan jos niitä muitakin käyttökelpoisia laajennuksia olisi tarjolla :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitäs edes noilla tekkööpi? Itse juuri olen aloitellut firefoxilla tuunailua ja en ymmärrä, että mitä tolla prefbaarilla tai Chatzilallla tehään?

Weatherfox = Säätiedot selaimen kulmassa
Html validator (based on Tidy) = Html validaattori Source-näkymässä

Mouse Gestures
Disaple Targets For Downloads
Download Manager Tweak
Image Zoom
Tabbrowser Preferences
Linkification
Adblock
IEView

Teemoja muutama. Käytössä yksinomaan FireFox Modern

Add Bookmark Here
Adblock
Tabbrowser Preferences
Paste And Go
Auto Copy Lite

teri sanoi:
Miten toi toimii ja mitä hyötyä siitä on?

Helpottaa surffailua kun ei tarvitse aina painella nappuloita(ainakin omasta mielestä)... tietyillä hiiren liikkeillä+nappulan klikkauksella voi korvata nuita back,forward,close ym käskyjä...
Itse ainakin olen jo niin tottunut niihin että tulee väkisinkin tehtyä niitä IE:nkin kanssa jos sitä pitää joskus käyttää...

Adblock
FlashGot
Bandwitdth Tester
ForecastFox
SpoofStick
Mouse Gestures

Hirvee määrä löytyy, yhdestäkään ei tosin kykene edes tiukan paikan tullen luopumaan:

Add Bookmark Here - helpottaa kirjanmerkkien lisäämistä
All-in-one Gestures - hiirieleet
Disable targets for download - estää tyhjien ikkunoiden pomppaamisen tiedostoa ladattaessa
Download Manager Tweak - lisää säätövaraa DM:n
Image Zoom - Nimi kertoo kaiken
Launchy - objektien avaamiseen toisessa ohjelmassa
Linkification - muuntaa tekstimuotoiset linkit kunnollisiksi linkeiksi
Adblock
Super Drag'nGo - mahtava laajennus, maalaa tekstinpätkä ja vedä tyhjään tilaan, uuteen tabiin aukeaa joko maalattu linkki tai googlehaku kys. pätkästä
Flashgot - siirtää halutut lataukset ulkoiseen latausmanageriin (meikäläisellä Free Download Manager)
WeatherFox - eipä tarvi enää kävellä edes ikkunalle asti ihmettelemään säätilaa :D
BugMeNot - hakee valmiit käyttäjätunnukset useille rekisteröitymisen vaativille sivuille
Web Developer
Next Image - gallerioiden katseluun, lisää urlin viimeistä numeroa yhdellä.
Tab Mix - vaihdoin tähän TabBrowser Extensionista, kevyempi ja kätevämpi laajennus tabien käyttöön
SessionSaver - tallentaa selainistunnon seuraavaa käynnistystä varten

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom