Movember eli No Shave November

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaipa se on taas kärvisteltävä koko marraskuu moponrassaajan näköisenä, kun ei toi naamakarva tuppaa kunnolla esiin puskemaan. Mukana ollaan kuitenkin.

Viimeks siistin koneella puol milliseks about 2 viikkoa sitten. Eli en ole vain mukana vaan olen ottanut varaslähdön! Kasvatan siis ihan partaa enkä pelkästään viiksiä, kasvu on nimittäin sen verran hurja että viikset olisivat "hävyttömät" jos pelkästään niitä kasvattaisin.

Movember on viiksien kasvattamista varten. PELKKIEN viiksien kasvattamista varten. Toi et antaa koko parran kasvaa on ihan pelleilyä ja toi no-shave november joku ihan omakeksimä juttu. Itsekin joudun aina movemberin aikaan ajamaan rakkaan partani pois ja alkaa kasvattaa helvetin rumia viiksiä.

Mukana ollaan. Ja todellakin kasvatan pelkät viikset, jotka ovat miulla aivan mielettömät. Siis sillä tasolla mielettömät, että päädyn sekä salikomediaa- että mikä potuttaa salilla käynnissä-ketjuihin. Ihan vaan ulkonäköni puolesta. Töissä tulee todennäkösesti myös vähän normaalia enemmän haasteita, koska "asiakaspalvelutilanteet" joihin töissäni joudun on mallia "erittäin hankala".

Kait se on testattava minkälaiset viikset sieltä tulee. Jos rupeaa liian pahalta näyttämään (ts. amispensselit ei istukkaan naamaan) niin voi kunniakkaasti vetäytyä ensiviikon lopulla.

Katotaan nyt kehtaako.. kantabaari pitäis kyllä taas asian tiimoilta pienen leikkimielisen viiksenkasvatuskisan ja viimevuotinen tappio kirvelee vieläkin.
Tosin viime vuonna suru oli suuri kun tuli viiksistä luopumisen hetki, en tiedä kestänkö moista tuskaa enää.
[video=vimeo;36643512]https://vimeo.com/36643512[/video]

Tää on loistava idea. En kyllä itse kehtaa tähän touhuun lähteä. Katsotaan vuoden päästä, kun olen saanut kahlittua tyttöystävän hiukan tiukemmin. Suhtautuu viiksiin melkein yhtä kielteisesti kuin minäkin.

Toinen pätkä:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä oon ainakin messissä. Viime vuonna jänistin ja jäi kaduttamaan. Mulle on ihan sama, että kuinka kauheat amiskalapuikot tohon nenän alle ilmestyy, mutta tänä vuonna mennään loppuun asti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom