Movember eli No Shave November

Luulin olevani ainoa jonka karvankasvu näyttää joltain puutostaudista kärsivältä ihmisrauniolta. Voisin laittaa kuvaaki illemmalla vaikka en oo viiksiä kasvatellu, parn päivän hapsut roikkuu ihan muutenvain :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvin hoidetut ja vahatut viikset ovat hienot lähes aina, itse olen räkäjarruja pitänyt jo vajaan vuoden (vahattuna ja tasattuna of corpse).
Nyt sitten pitää vaan varautua huuteluihin "se movember meni jo, ooksä vähän tyhmä".

Mulle sanoi yksi tyttö että "voin lähteä sun kanssasi treffeille, mutta vain jos lupaat että viikset säilyvät marraskuun jälkeen". Viikseni saavat paremmin naisia kuin loppu mies :jahas:

Mulle sanoi yksi tyttö että "voin lähteä sun kanssasi treffeille, mutta vain jos lupaat että viikset säilyvät marraskuun jälkeen". Viikseni saavat paremmin naisia kuin loppu mies :jahas:

Sama homma, äijät vittuilee ja naiset kehuu.
Kumpiakohan sitä kuuntelisi ennemmin :rolleyes:

Sama homma, äijät vittuilee ja naiset kehuu.
Kumpiakohan sitä kuuntelisi ennemmin :rolleyes:

Luulen että saat enemmän kehuja miehiltä, kun käyt oikeanlaisissa baareissa. Kukapa sitä heteromiesten mielipiteitä kuuntelisi ;)

Vielä on vajaa viikko aikaa kasvattaa :) Meikäläisen säälittävät pensselit alkaa pikkuhiljaa tummeta, joten kohta ne erottuu jo kunnolla naamasta. Voisin ensviikolla ottaa kuvan ja pistää tänne.

Rupee olemaan viiksipäivät ja tunnitkin aika vähissä, enää 37h! Veljet, kyllä me jaksetaan. Vaikka porukka nauraa junassa, kaupassa ja joka paikassa, siitä ei välitetän vaan SOPIMUKSESTA PIDETÄÄN KIINNI! Te ootte kaikki hienoja ihmisiä. Ehkä paras iskuyritys: "Ootko muuten ennen saanu viiksekästä miestä?" Toivoisin saavani rispektiä myös naisilta tästä uroteosta, tuntuu etteivät ne arvosta tälläisia uhrauksia, esim. delggis.

Kyllä, tässä alkaa tuntemaan, että on saavuttanut jotakin hienoa! Ja tuntemukset vain paranee, kun tietää, että mukana on ollut hienoja tovereita!

Alle kuusi tuntia! Itse taidan vasta aamulla ajaa nämä ja ottaa joulukuun vastaan naama puhtaana. Ja jokainen sitten ottaa kuvan ennenkuin ajaa ja laittaa tänne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom