Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mua v*tuttaa Movember, nenäpäivät ja muut vastaavat, mutta luvallinen viiksien kasvatuksen houkutus vie voiton. Eli kasvatan viikset, mutta virallisten sääntöjen ulkopuolella. En sheivaa tätä muutaman päivän alkua pois, joka nyt on nokan alla. Lisäksi mun viiksimalli yltää leukaan asti, jonka luvallisuudesta en ole varma? Noh, leuassa ei kuitenkaan tule olemaan partaa... Tollanen viritys työn alla:Tänä aamuna ajoin parran ja jätin viikset jäljelle. It has begun
Olli on lälläri... Ollilla oli vissiin 2010 tuo viiksihässäkkä? Mulla oli 2007 parin kuukauden ajan tuo... :D Kun tuohon systeemiin ajattelee kolmannen "partaviivan" eli alahuulesta leukaan, niin saadaan se systeemi, joka mulla oli 2003. Toiset vaan on härskimpiä kuin toiset. :DNoi Ollit on _törkeet_.
Ihme velliperseitä täällä. Puolet viesteistä on linjaa "katotaan nyt viikko ja ajetaan sit helvettiin jos näytän keijolta".
Sehän tässä nimenomaan on perimmäisenä tarkoituksena, että näytetään nuijalta -ja kestetään ympäristön halveksunta ja pilkka kuin mies!
Perkele!
Vika päivä marraskuuta olis duunin pikkujoulut. Tavoitteena olisi sen kunniaksi muotoilla viiksivahalla haivenista joku kipeen ruma viritys.
Tämä. Lisäksi tämä voi tulla jollekkin yllätyksenä, mutta viikset on aina Rumat. Aina. Piste. Mutta se KukkoGunthermäinen härskeys, joka tulee automaattisesti viiksien mukana, niin se on korvaamatonta. Viikset, ne on miehille, ei neideille.Ihme velliperseitä täällä. Puolet viesteistä on linjaa "katotaan nyt viikko ja ajetaan sit helvettiin jos näytän keijolta".
Sehän tässä nimenomaan on perimmäisenä tarkoituksena, että näytetään nuijalta -ja kestetään ympäristön halveksunta ja pilkka kuin mies!
Perkele!
Vika päivä marraskuuta olis duunin pikkujoulut. Tavoitteena olisi sen kunniaksi muotoilla viiksivahalla haivenista joku kipeen ruma viritys.
Toivon, että kasvaisi tällaiset viikset.
Pelkään kuitenkin, että tulos on tällainen.
Voi luoja, että hävettäisi tuollaisten kanssa jossain baarissa tms.