Movember eli No Shave November

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On hyvä, että Movember-liike pyörii NGO:n ympärillä. Eli voittoa tavoittelematon järjestö. Kukaan ei siis kääri rahaa tällä, niin mielellään on mukana ja ihan rekisteröityneenä. Voi kuinka ihmiset yleisesti ois samalla innokkuudella tietosesti ry toiminnassa mukana. Pakkiksella varmasti urheiluseurojen osalta ollaan aktiivisia. Oli miten oli, tätä viiksiurakkaa helpottaa ryhmäpaine kaveripiirissä. :)

Tänä aamuna ajoin parran ja jätin viikset jäljelle. It has begun :)
Mua v*tuttaa Movember, nenäpäivät ja muut vastaavat, mutta luvallinen viiksien kasvatuksen houkutus vie voiton. Eli kasvatan viikset, mutta virallisten sääntöjen ulkopuolella. En sheivaa tätä muutaman päivän alkua pois, joka nyt on nokan alla. Lisäksi mun viiksimalli yltää leukaan asti, jonka luvallisuudesta en ole varma? Noh, leuassa ei kuitenkaan tule olemaan partaa... Tollanen viritys työn alla:
Olli.jpg

Noi Ollit on _törkeet_. Ei muutaku anna palaa vaa :rock:

Mie jätän kanssa parin päivän alun ja ajan vaa parran pois. Tuun näyttämään ihan pelleltä koko kuukauden.

Noi Ollit on _törkeet_.
Olli on lälläri... Ollilla oli vissiin 2010 tuo viiksihässäkkä? Mulla oli 2007 parin kuukauden ajan tuo... :D Kun tuohon systeemiin ajattelee kolmannen "partaviivan" eli alahuulesta leukaan, niin saadaan se systeemi, joka mulla oli 2003. Toiset vaan on härskimpiä kuin toiset. :D

Ihme velliperseitä täällä. Puolet viesteistä on linjaa "katotaan nyt viikko ja ajetaan sit helvettiin jos näytän keijolta".
Sehän tässä nimenomaan on perimmäisenä tarkoituksena, että näytetään nuijalta -ja kestetään ympäristön halveksunta ja pilkka kuin mies!
Perkele!

Vika päivä marraskuuta olis duunin pikkujoulut. Tavoitteena olisi sen kunniaksi muotoilla viiksivahalla haivenista joku kipeen ruma viritys.

Ihme velliperseitä täällä. Puolet viesteistä on linjaa "katotaan nyt viikko ja ajetaan sit helvettiin jos näytän keijolta".
Sehän tässä nimenomaan on perimmäisenä tarkoituksena, että näytetään nuijalta -ja kestetään ympäristön halveksunta ja pilkka kuin mies!
Perkele!

Vika päivä marraskuuta olis duunin pikkujoulut. Tavoitteena olisi sen kunniaksi muotoilla viiksivahalla haivenista joku kipeen ruma viritys.

SAMA! Neiteilytutka hälyttää.

Tänä aamuna normiparta pois ja nyt substraalia ylähuulen ja nokan väliin.

Movemberin sivuilla oli, että viikset ei saa leuassa osua yhteen, eikä osua pularien kanssa yhteen. Eli "Ollit" on sallitut, samantyyppiset täältä tuoossa.

Voi helevata. Eilen ajelin naaman ja josko sitä kasvattais sit viiksiä kuukauden. Onneks mulla on tänään treffit eikä viikon päästä.

Toivon, että kasvaisi tällaiset viikset.
tim+thomas.jpg

Pelkään kuitenkin, että tulos on tällainen.
987825.jpg

Voi luoja, että hävettäisi tuollaisten kanssa jossain baarissa tms. :hyper:

Muistetaas sitten miten tämä homma menee, kun tuntuu että vässykät oikoo linjoja. Eli..

The rules of conduct given on the Movember site are:

1. Once registered at movember.com each mo bro must begin the 1st of Movember with a clean shaven face.
2. For the entire month of November each mo bro must grow and groom a moustache.
3. There is to be no joining of the mo to [one's] sideburns. (That’s considered a beard.)
4. There is to be no joining of the handlebars to [one's] chin. (That’s considered a goatee.)
5. Each mo bro must conduct himself like a true country gentleman.

Perkele!
Tämä. Lisäksi tämä voi tulla jollekkin yllätyksenä, mutta viikset on aina Rumat. Aina. Piste. Mutta se KukkoGunthermäinen härskeys, joka tulee automaattisesti viiksien mukana, niin se on korvaamatonta. Viikset, ne on miehille, ei neideille. :)

Toivon, että kasvaisi tällaiset viikset.

Pelkään kuitenkin, että tulos on tällainen.

Voi luoja, että hävettäisi tuollaisten kanssa jossain baarissa tms. :hyper:

Joo tässä on yksi syy miksi en oo niin innoissani lähdössä mukaan. Vituttaa tämä onneton parrankasvu :D

Olen vässykkä, enkä raaskinnut vetää naamaa paljaaksi. Sen verran olen kuitenkin hengessä mukana, että leukaparta lähti.

Mukana ollaan. Tänään ajoin naaman paljaaksi. Olen pitänyt partaa leuassa jo pidemmän aikaa ja kylläpä sitä näyttää tyhmältä ilman sitä. Tässä on päässyt näköjään vähän lihomaankin, kun ilman partaa näyttää pulleaposkiselta pieneltä pojalta. Tähän vielä järkyttävät viikset niin kyllä se siitä:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom