Movember eli No Shave November

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ajattelin että oon ainoa joka o tykästyny suteihin! Huomasin että no perkele, nämähän sopii parran kanssa :D Ehkä vähän siistimään vielä tästä joutuu.

Jollain kierolla tavalla sitä on kiintynyt näihin mutta kyllä ne helvettiin lähtee tänään.

dasset.jpg

Onnea kaikille komeille viiksekkäille herrasmiehille. Paljos tuli lahjoituksia, jotka keräsivät? Mulla jäi 35 euroon, pittää hommata varakkaampia kavereita :D

Mulla jäi Movember vähän päälle... Lahjoituksia tai ainakin lupauksia lahjoituksesta keräsin 95 euron edestä, kaikki naisilta. Huomenna vois lopetuskuvan postata tänne.

Pienet propsit kaikille niille jotka eivät enää raaski leikata niitä ;)

Ylähuulellas kultainen seppele lie, viiksekäs mies, viiksekäs miies....vielä valtikan saat, korkealle kulkee ties....jne.
Kaikille wiiksivalluille on tehty myös ylistyslaulu:

wiiksivallu.jpg
Tuossa paljon hilpeyttä herättäneet viritykset menneiltä vuosilta, "valitettavasti" tällähetkellä viikset ei oikein istu tähän kuontaloon...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Se olisi taas se aika vuodesta kun pitäisi kasvattaa kokonainen kuukausi viiksiä. Virallisesti maailmalla tätä käytetään mm. eturauhassyöpäasioiden tukemiseen, porukka kuulemma järkkää haasteita ja lahjoittaa rahaa syöpäjärjestöille.

Miten on, löytyykö pakkikselta Miehiä (tai Naisia!) jotka ovat ottaneet asian omakseen? Nyt salit täyteen Selleck-viiksiä! :puntti:

Movemberin 2012 alkuun on enää alle viikko! Ketkä ovat Pakkiselta mukana tänä vuonna?

Itse aloitin henkisen valmistautumisen tähän nöyryytykseen jo alkusyksystä.

http://fi.movember.com/

Siitä viime vuoden 9päivän pensselit. Tänä vuonna uusiks, katotaan, jos kehtais mennä yli 10pv tällä kertaa.

9 päivän pensselit tuossa?! Helevetti nuohan on meikän 90 vuoden pensselit. Ei se ihme, että jätkällä rauta taipuu ihan eri tavoin.

Kai se tänäkin vuonna pakko kasvattaa. Omat viikset on ainakin hemmetin rumat tuon kuukauden ajan, mutta sitten kun siistii marraskuun jälkeen niin niillä kehtaa jo olla ihmisten ilmoilla. Viime vuonna taisin pitää vielä joulukuussakin pari viikkoa noita viiksiä :D

e. Ei hemmetti toi mun viime vuoden kuva on ruma. hyh.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom