Movember eli No Shave November

Ei näy kaupungilla viiksiä, tuntuu ettei tässä oo ittensä lisäksi kukaan mukana. Onneks täältä saa lohtua välillä :) Duunissakin porukka varmaan luulee että huvikseen kasvattelen ja tulee pahaa silmää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muutamia on tullut nähtyä, ne tunnistaa helpoiten siitä että pää on pikkusen alas painunut ja häpeillen vilkuillaan ympärilleen jatkuvasti tarkkaillen että näkeekö kukaan. Tuntuu kyllä siltä että kukaan ei huomais vaikka vetäis päälle pinkit kokovartalotrikoot kun nämä viikset vie kaiken huomion. Ei kun oikeasti itse olen jo päässyt häpeän yli ja kannan sheriffinviikset ylpeänä loppun asti! Kohtahan tää on jo ohi koko juttu, raaskiiko näistä edes luopua sitten...?

Pidin puolet kesästä kunnon mursunviiksiä niin tämä haaste ei oikein tunnu miltään. Yritän olla kuitenkin hengessä mukana ja pidän kokopartaa marraskuun ajan.

Toisin kun täällä tunnutaan kuvittelevan, niin ei niitä viiksiä kukaan oikeasti tuijota. Ihmisillä nyt on niin erikoisia vetoja ulkonäön suhteen, että jotkut viikset ohitetaan maksimissaan olankohautuksella.

Nyt on heikko hetki. Tartten rohkaisua ja vertaistukea. Tekisi mieli ajaa karvat pois naamasta.

Katso tätä kuvaa. Hengitä hitaasti sisään ja ulos. Kuvittele itsesi elegantiksi herrasmieheksi. Heikkous poistuu kehostasi. Viiksesi saavat uuden motivaation kasvaa :puntti:

hercule-poirot-profile.jpg

No älä :D Arvaa hävettääkö kulkea näissä tuolla kaupungilla. Onneksi nämä ovat sellaista sorttia, ettei näy kuin hyvässä valossa.

Haha mulla olis ihan samanlaiset jos kasvattaisin :D

On the rocks (Helsingissä) järkkää Movember Gaalan 25.11. ja kaikki viiksekkäät pääsee jonon ohi. Sisäänpääsymaksu on pakollinen, mutta summa on vapaaehtoinen. Kaikki pääsymaksutuotot annetaan hyväntekeväisyyteen Syöpäsäätiön hopearahastoon. :)

Eiks pointti ollu kasvattaa viiksiä eikä partaa lisäksi? Harva mahottoman dillen näkönen on parran&viiksien kanssa, mutta viiksien kanssa KAIKKI.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom