Movember eli No Shave November

Eikös toi No Shave tarkoita, että ei saa ajaa partaa ollenkaan?

Edit. tuolla Movemberin sivuilla sanotaan, että trimmataan parta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Messissä. Snadisti huijaan, koska olen ajanut naaman 30.10. Saako anteeksi, vain pitääkö ajella uudestaan?

2608zyb.jpg

Aamulla suihkun jälkeen vedän kaikki muut pois, mutta jätän puikot.

Oon sitä mieltä että kasvattakoon kukin tyylillänsä, kunhan ainaki osa karvoista rehottaa villinä ja vapaana koko kuukauden. Ympäristöä saa siistiä halutessaan.

Muistutettakoon että jos kuun loppupäässä alkaa olla tykit pistachiot nokan alla, ni esim. Varusteleka myy viiksivahaa ;)

Rumaa jälkeä tulee jos antaa näitten haituvien kasvaa kuukauden mutta vois ehkä koittaa. Olis ainakin emännällä nauramista kotona, muualle tuskin kehtais mennäkään :D

Nimimerkki Mike voisi lähteä tähän mukaan, vaikka lupaamalla pari euroa jokaista viiksiparia kohti syöpäyhdistyksille kuun lopussa ;)

Samalla periaatteella voi haastaa perheenjäseniä tai muita: nää kasvatat viiksiä kuukauden, ja kuun lopussa viiksiä vastaan kyseiset osapuolet pistävät sovitun summan hyväntekeväisyyteen.

Ei kertakaikkiaan pysty. Mulla kasvaa niin epäsiveelliset pensselit että oisin hyvin äkkiä valtakunnallisesti tunnettu nettihitti Pensselisetä 2 jos edes viikon antaisin kasvaa :rolleyes: Pikkujoulukausi vielä niin ei, ei mitenkään mahdollista...

Ei kertakaikkiaan pysty. Mulla kasvaa niin epäsiveelliset pensselit että oisin hyvin äkkiä valtakunnallisesti tunnettu nettihitti Pensselisetä 2 jos edes viikon antaisin kasvaa :rolleyes: Pikkujoulukausi vielä niin ei, ei mitenkään mahdollista...

Nöössöööö! Tänään sain itse jo huvittuneita katseita venäläistytöiltä. Hymyilin nätisti takaisin.

Meikä sai jo ensimmäisen ViiksiSponsorin. Kaveri lupas lahjoittaa vähintään 5e syöpäjärjestöille, jos pidän koko marraskuun viiksiä.

Oonko ainoo jota hävettää jo tässä vaiheessa? Kuitenkin työn puolesta palavereja, ja nyt lauantaina tuli ajettua kaikki muut pois ja pensselit jäi ja näky on suht törkeä. Tulee huvittuneita katseita jo nyt, ja nyt vasta 7.päivä eli juna ei ole kääntynyt lähellekkään :)

Just ajoin muut pois paitsi viikset ja näyttää kyllä aika törkeältä :D kai näitä nyt on pidettävä se kuukausi kun on niin monelle jo sanonu pitävän näitä tän koko kuukauden.

Mun viiksillä on jo neljä sponsoria. Tässähän kannattaa kohta lopettaa työnteko ja alkaa elättämään itsensä viiksillään :D

Ennen muaki hävetti, mutta sitten rupesin keräämään rahaa näillä :puntti:

Mun viiksillä on jo neljä sponsoria. Tässähän kannattaa kohta lopettaa työnteko ja alkaa elättämään itsensä viiksillään :D

Ennen muaki hävetti, mutta sitten rupesin keräämään rahaa näillä :puntti:

Rahat hyväntekeväisyyteen, ei omaan pussiin :D Ja kyllähän tässä itseäkin hävettää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom