Movember eli No Shave November

mies alkaa muistuttaa saksalaista aikuisviihdetähteä. Vaimo totesi tuon luettuani: "Missä mielessä se on huono puoli?" Tämä kertonee varmaan oleellisen sekä viiksistäni että vaimosta.
No hemmetti! Jos tuli positiivisesta palautteesta muikean äijämäinen olo, niin maanantaina oli fiilikset kuin todellisella Güntherilla, kun pimpsannuolemisen jälkeen pyyhkäisin viiksistä liiat mehut käsivarrellani pois. Se oli niitä hetkiä, kun olisi voinut nyökytellä hiukan päätään ja todeta itselleen oikein ääneen: äijä!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Laitetaan nyt puolivälin kunniaksi kuvaa

w6rzfn.jpg

Tänään kehuttiin mun viiksiä kahteen otteeseen! Miespuolisia kehuja tosin, kaippa ne naisetkin näille lämpenee kun viikon pari vielä kasvattelee.

Pistetään nyt tännekkin tää mitä salilla tapahtu.

Maanantaina näin salilla vanhan tutun jota en ollut nähnyt puoleen vuoteen.
Mies on lähemmäs 30v.

Kiukku: Jumalauta kunnon Movemberit, ei nolota vielä?
Mies: Täh, mitkä movemberit?
Kiukku: Nii noi kalapuikot nenän alla, vittu näytät joltai pervolta pillun nuolijalta, tosi törkeet mut onneks kuukausi on lyhyt aika!
Mies: Nää on jo ollu kyllä kesästä asti..
Kiukku: ( saatanan pitkä hiljaisuus, punastuminen) Jaa no ei kait siinä sitte, mitäs reenit sujuu?

Tänään kyseinen mies tuli taas vastaan, naama ajeltuna.
Kumpikin tyyty vaan nyökkäämään toisilleen.
Uskokaa mua, siinä katseessa sillä hetkellä kumpikin ymmärsi toisia..

Nolottaa vieläki..

Olen Sumun kanssa samoilla linjoilla noista rekkamiehistä. Aivan liian tyylikkäät.

Hitusen on harmittanut (ja ihmetyttänyt), kun omalla salilla ei ole näkynyt vieläkään kenelläkään muilla kanssatreenaajilla viiksiä. Esim. lätkäpiireissä ainakin näkyy vaikka kuinka paljon komeita puikkoja. Omassakin joukkueessa varmaan puolella, tai vähintäänkin kolmasosalla, on pelkät. Jopa niillä, joilla ne eivät edes kovin runsaasti kasva. Mikä bodareita vaivaa?

edit. Onkos porukka paljonkin saanut kerättyä rahaa? Vai ihanko muuten vaan kasvatatte? Itse olen huimat 20e saanut kerättyä.

Olen Sumun kanssa samoilla linjoilla noista rekkamiehistä. Aivan liian tyylikkäät.
Mäkin komppaan. Oikeasti pitäisi olla pelkät.

Jostain syystä ei hävetä läheskään yhtä paljon kuin viime vuonna. Vanhemmat naiset taitavat jopa vähän tykätä, kun perinteinen viiksimies kuoriutuu esiin. Turvallinen, mutta kiehtova viiksimies.

Edelleen kehissä.. tosin kuri on löystynyt sen verran että tällä hetkellä ei ole ihan pelkät, vaan pelkät hennoilla Lemmy-jatkeilla.
Voi olla että palaan ruotuun jo ensi viikon alusta ja ajan ylimääräiset höystöt helvettiin.

P.S. Rekkamiehet on cheattausta, ne on liian tyylikkäät.

Lemmy jatkaille mäkin näitä mun pumpulilla pyyhittäviä haituvia yritän korostaa. Tossa olis tänään menossa hiusten värjäys mimmillä, pitäisköhän roiskasta tumma mahonki näihin vaaleisiin.

Suhruinen webcami. Pudotin kahvat pois, joten nyt mennään pelkillä.

IMG_2229.JPG

Erittäin irstaat. On tää ihan kidutusta. Saas nähdä kestääkö maaliin asti.

2012-11-16 11.44.17.JPG

Ote Vänrikki Stoolin tarinoista:

Minulla oli "vaakunaa"
ja piippu merenvahaa;
Stool poltti kototupakkaa,
jos häll' ei pulaa pahaa;
mut silloin sai vain sammaleen
niveräpiippu täytteekseen.

Oi kulta-aika riemukas,
suloisin, armahaisin,
kun nuor' on, ylioppilas,
ja puutetta ei laisin,
ja huolt' ei tuntis ollenkaan,
kun viikset vain sais kasvamaan!

E: vitu iso liite tuli tohon alas:o ja ehkä panostan ens kerral laatuun

Liitteet

• 2012-11-16 11.44.17.JPG
    2012-11-16 11.44.17.JPG
    49,4 KB · Katsottu: 2 291
No perkeles. Nyt kun on saanut kuulla että aiempi viiksityyli ois liian tyylikäs movemberiin, niin nostetaanpa sitten panoksia. Uusi malli ei vaan yksinkertaisesti voi olla liian tyylikäs.

5dv18p.jpg

En tiedä mitä säännöt sanoo tyylin vaihtamisesta kesken kuukauden, mutta nyt mennään näin.

Säännöt lyhykäisyydessä: kasvata viiksiä koko marraskuu ja _hoida_ niitä, viikset eivät saa kasvaa yhteen leuassa eikä pulisonkeihin.

Joten kaipa tuo tyylinmuutos on sallittu :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom