Move - kultakaivos(ko)?

Olisi hauska tavata tälläinen 3100€/vk kotona istumisella tienaava movetron äijä. Ekana pyytäisin näyttämään tilin saldon ja vasta sitten juttu jatkuisi. Jos tosiaankin tilitapahtumissa on 1500€/vk panoja tai 6000€/kk niin voisin jaksaa kuunnella enemmän.:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jep jep. Kävin itse ihan piruuttani yhdessä värväystilaisuudessa eilen ja kyllähän sen näki miten homma oikeasti pyörii. Kun parikymppinen amis kertoo itsensäkehittämisohjelmasta ja siitä, kuinka pari tyyppiä itse värväämällä tienaat pian 2100e/kk, jokainen varmaa huomaa että homma ei pelaa noin yksinkertaisesti. Oikeasti toiminta on täyttä pyramidia, jonka huippu pääsee nettoamaan alemmalla olevien kustannuksella. Edustajaksi pääseminen maksaa sen tonnin ja mukaan saat maastopyörän made in Bulgaristania ja kasan paperisilppua. Tietysti homma kaatuu omaan mahdottomuuuteensa, sillä edustajien määrähän räjähtää käsiin jos kaikki saavat joitain helppouskoisia värvättyä. Ei siinä vaiheessa plus-merkkistä tulosta tee kuin ylimmällä oksalla keikkuvat tyypit. Jos joku nyt sattuu tälläiseen hommaan lähtemään helpon rahan toivossa ja saa kavereitaan/tuttujaan värvättyä, niin aikanaan kun koko homma lävähtää käsiin, käteen jää vain idiootin maine ja menetetyt rahat. Yhdessä asiassa sentään olivat värväystilaisuudessa oikeassa kun sanoivat että kunnon töitä tekemällä ei suomessa tehdä tiliä.

Vanha työkaveri soitti tänään ja kuulin sen sanovan: " tuu tänne kahville, mulla olis yks tyttö joka sua vois kiinnostaa" menin sitte paikalle ja ei ollutkaan tyttöä vaan juttu joka vois kiinnostaa :david: :david:

Se oli sitte Tämä S2E- tilaisuus... Isolla jannulla joka siinä pyöri puhelin korvalla oli kuulemma oma saari lähistöllä jossa ne piti muutama viikko sitten suomen surimmat havajibileet.... oli tekoauringot, tyttöjä hameissa ja kaikkee :D Tais se kaveri soitella toissa viikolla Monacosta asti sen uudella Nokian 3G puhelimellaan

Sanoin sitte että en oo kuullut kovinkaan hyviä tarinoita näistä verkostomarkkinoinneista, mutta "Agentit" vakuuttivat, että tämä on täysin uusi juttu. Näyttipä muuten yks jannu tiliotettaan missä oli 460e tulos movenetworkisltä. Kaavio paperille ja kovat summat tiskiin. Ihanaa. Rahaa piti laittaa tiskiin 55e kuussa tai kerralla 999e.. Sanoin että 55e kuussa käy paremmin, niin heti löi Easy Money pikalainalaput käteen ja sanoi että tuon kautta se maksu hoidetaan... Oli käsijarrukäännöksen paikka. Lupasin miettiä asiaa ja soitella, mutta VOI olla että jää soittamatta... Vittu eivät edes kahvia tarjonneet vaikka rahaa oli niin ettei paskalle taipunu.. :(

Joo kyllä kaikki verkostomarkkinointi on paskaa ja huijausta. moni lähtee silti mukaan, haluaa uskoa ja toivoa että jospa tämä yritys olisi erilainen ja toimiva. Ja luottamusta herättää kun oma kaveri tai sukulainen on kutsujana.

Movessa on erittäin törkeää ja ennenkuulumatonta toi että tarjotaan rahoituksella mukaan luuttymistä. Todella moni mukaanlähtijä menettää tulevaisuudessa luottotietonsa tuon paskan tähden. Äkkiä ajatellen 50 eemeliä ei ole iso raha kuussa hoitaa lainaa pois, mutta monelle se on jo liikaa ja aina elämässä on muitakin kuluja.

Henkilöt jotka kertoo tästä "mahdollisuudesta", ovat ammattimaisia valehtelijoita ja taitavia manipuloimaan. Se on selkeää röyhkeää myyntityötä, he myyvät aloituspaketin.

Jos uskot että olet yhtä taitava ja kova myymään kuin se "isopoika" jonka kaverisi kanssa kertoo sulle tästä, niin harkitse mukaanlähtöä. Sillä edellytyksellä että omaat huonon moraalin, nautit ihmisten huijaamisesta, ja lisäksi olet valmis raatamaan todella paljon asian eteen, ja ikinä et saavuta passiivista tuloa.

Pitää ymmärtää tekniikka millä "isotpojat" toimii. se menee näin.

Se kaveri joka sinulle soittaa, on vaan yks hyväksikäytetty, hänelle on saatu "myytyä" aloituspaketti, eli rahat pois.

Seuraavaksi häneltä on saatu "satalista" (hän on kirjoittanut 100 tuntemansa ihmisen nimet ylös) ja hän on alkanut soittamaan ja sopimaan näille ihmisille tapaamisia.

Sitten "isopoika" vaan myy niin monelle tapaamiseen mukaan tulleelle aloituspaketin (999e tms) kuin vaan mahdollista ja pääsee taas uusiin ihmisiin käsiksi.

Nyt on sitten tullut aika sen sulle soittaneen kaverin "kuolla" tai alkaa tekemään jotain. Jos hän on lahjakas huijariksi niin hän rupeaa patistelemaan uusia mukaanlähtijöitä 100listan teossa ja myymään paketteja. Jos hän väsyy ja luovuttaa, niin ketään se ei haittaa. "isopoika" sai mitä halusi, uusia ihmisiä joiden "100-listaan" taas pääsee käsiksi ja taas saa sitä kautta lisää liikevaihtoa.

Eikö ole aika vastenmielistä?? :)

Erään suuren verkostomarkkinointiketjun esittelyä kerran pakosta puolella korvalla kuunnelleena: esittelijänä toimineen 5-kybäisen tädin vaahdotuksella "rajatomasta vapaudesta" ja "kertyneestä" varallisuudesta meni jonkin verran pohja pois kun huomioi että täti oli 200 km päässä kotoaan, kello oli 9 illalla (kuulemma 3:s reissu sillä viikolla) ja paikalle oli tultu ikivanhalla Mersulla. Vuosia oli jo hommaa tehty. My kind of freedom and $$$ :D

Perusidea on aina sama: normaalia vähittäiskauppaa kalliimmat tuotteet, perhe/kaveri/ystävyyssuhteiden kaupallistaminen, "värväät vaan ja muut tekee työt" idea (tuleeko kenellekään mieleen että jos aina markkinoidaan noin kukahan ne työt lopulta tekee) ja niin rajattu bisnessmalli ettei minkäänlaisia normaaliyrittäjyydessä differoivia (hinnoittelu, markkinointi, tuotevalikoima/laatu, toimitusketjun tehokkuus) tekijöitä voi käyttää. Pieni murto-osa eli ne jotka on ollut samassa huoneessa kun homma on keksitty kerää voitot, muut maksaa.

http://www.movemembers.tk/

Ge Moneyn esittelytilaisuus;) :D

Nämä kuvissakin näkyvät hopea audi tt coupe ja musta BMW 700-sarjalainen ovat juuri ne joiden tiedot tarkistin rekistereiden perusteella ja molemmat olivat rahoitusyhtiöiden omistuksessa. Ja tuo AUdi onkin melekin joka päivä parkissa kampin entisen linja-autoaseman edessä ja itse moven kaverit löytyvät siitä terassilta vierestä. Kova tohina niillä näyttää olevan käynnissä uusia jäsenien rekrytoinissa, joskus olen ajatellut mennä viereiseen pöytään kuuntelemaan mut en ole vielä jaksanut.

Ainakin viime viikolla noi Moven heput oli joka päivä siinä kampinaukiolla. Tosiaan ne "loisto-autot" näyttävästi viuhkaparkissa, dj soittamassa fiilistelymusiikkia. Kovasti kylteissään mainostivat vaan nettikauppaansa, mutta kun joku uhri lähestyi heitä, niin värväys alkoi. Värväys meni niin, että kun joku tuli h-moilasena saalistusalueelle, niin moven heput istuttivat uhrin alas puutarhakalusteisiinsa ja aina vähintään kaksi movenihmisistä rummutti sille jargoniaan. Oli hauska katsoa sivusta (vanhan linja-autoaseman terassilta), kun moven heppujen suut kävivät niin intohimoisesti melkein sylkeä valuen.

Ainakin Oulun suunnalla näyttää tämä move vielä olevan elossa kun kuluneella viikolla kuulin työkaverin (n. 40v) kyselevän movesta lisätietoja niin sain selitettyä jutut sille niin ei sitten menny mies tuhlaamaan tonnia siihen Bulgariassa tehtyyn sadan euron maastopyörään. Tänään kuulin toisen saman ikäisen työkaverini ostaneen aloituspakkauksen ja yrittämällä saada muita paikalliseen ravintolaan kuulemaan tästä hyvästä ideasta. Harmi että ks. henkilö on vielä lomalla kun minulla jo kädet syyhyää päästä murskaamaan hänen unelmansa kertomalla muutama fakta tästä movestoren/se2 kusetusbisneksestä ja iskostamalla sen päähän tämän systeemin mahdottomuus. :hyper:

Ainakin Oulun suunnalla näyttää tämä move vielä olevan elossa kun kuluneella viikolla kuulin työkaverin (n. 40v) kyselevän movesta lisätietoja niin sain selitettyä jutut sille niin ei sitten menny mies tuhlaamaan tonnia siihen Bulgariassa tehtyyn sadan euron maastopyörään. Tänään kuulin toisen saman ikäisen työkaverini ostaneen aloituspakkauksen ja yrittämällä saada muita paikalliseen ravintolaan kuulemaan tästä hyvästä ideasta. Harmi että ks. henkilö on vielä lomalla kun minulla jo kädet syyhyää päästä murskaamaan hänen unelmansa kertomalla muutama fakta tästä movestoren/se2 kusetusbisneksestä ja iskostamalla sen päähän tämän systeemin mahdottomuus. :hyper:

Mutta muista etet voi olla maailman pelastaja. Anna ihmisten rauhassa oppia kantapään kautta jos eivät järkeä usko.

Mutta muista etet voi olla maailman pelastaja. Anna ihmisten rauhassa oppia kantapään kautta jos eivät järkeä usko.

Toi on niin totta. Ihmiset on jotenkin niin innoissaan tosta movesta heti siihen lähdettyään, että voisi puhua jo jonkinlaisesta uskonnollisesta hurmoksesta ja sokeasta luottamuksesta...

Mulle on vedetty ihan järkkyjä herneitä, kun olen hieman puhellut näiden move-tyyppien kaa...

Jotenkin jotkut ottaa kaiken kritiikin todella henkilökohtaisesti. Sitten myöhemmin kiroillaan niitä pankin velkoja ja luottotietojen menettämisiä...

Mut tosiaan kaikki pitää oppia itse kantapään kautta... On se ihmisluonne ihmeellinen... :)

Toi on niin totta. Ihmiset on jotenkin niin innoissaan tosta movesta heti siihen lähdettyään, että voisi puhua jo jonkinlaisesta uskonnollisesta hurmoksesta ja sokeasta luottamuksesta...

Mulle on vedetty ihan järkkyjä herneitä, kun olen hieman puhellut näiden move-tyyppien kaa...
Näiden verkostomarkkinointijuttujen keskeinen idea on me vs. muut ajattelu ja mukaan lähtemättömien sulkeminen ulkopuolisiksi ja ymmärtämättömiksi leimaaminen. Maailmalla näihin kuvioihin taloutensa ja henkisen terveytensä romuttaneita hoidetaan samoilla menetelmillä kuin ex-lahkolaisia eli vertauksesi on erittäin osuva ja paljon yhteneviä piirteitä noilla on, ihan psykologian tutkijoidenkin mielstä.

Tulipa eräänä päivänä Move-edustaja asiakkaan kanssa ravintolaan jossa olen töissä silloin tällöin. Asiakas tilasi muistaakseni oluen ja maksoi sen itse. Mr. Bigshot Move-edustaja valkoisessa bleiserissään jonka kauluksessa kiilsi Move-pinssi ja löysissä farkuissaan tilasi jääveden. Kerroin Move-edustajalle jääveden maksavan yhden euron. Käteistä ei Move-edustajalla ollut, joten hän ojensi Visa-electron korttinsa. Myyntilupaa ei tuolle yhden euron summalle saatu. Kortti vaihdettiin toiseen, mutta korttipääte sanoi tuostakin, että ei onnistu. Sama toistui kolmannella kortilla. Tilanne päättyi siihen kun sanoin Mr. Bigshot Move-edustajalle talon tarjoavan jääveden.

Noloako? Kyllä.

Tänään klo 16:n jälkeen puoltuttu tyyppi soitti ja kysy voiko tulla käymään. Ajattelin että mikäs siinä, mutta ihmettelin kyllä että miksi soittelee yhtäkkiä. No sieltä se tuli puku päällä ja fläppitaulu kainalossa ja alkoi selittämään Amwaysta. Siis voi vittu. Ottaa kyllä päähän kun tuhlasin aikaani tuollaisen jutun kuuntelemiseen. Onneksi en kahveja keittänyt. Tuntui siltä, se pitäisi mua ihan idioottina :david:

Työkaveri kertoi kaverinsa ansaitsevan tolla movella. Kävin hyppäämässä benjitä sen kanssa ja noi movekaverit oli kanssa mukana. Niillä tuntu olevan pää pilvissä sillonkin kun ei hypännyt. Isot "move"-vyönsoljet (siis vapaa-ajalla) ja kun heitin läppänä että ois myyny sielunsa yritykselle, tokasi kaveri "No miksei, kun yritys on muuttanut koko mun elämän".

Kyselin siitä kun lehdessä oli ollut juttua Arpalahdesta. Kuulemma syyttäjä loppujenlopuksi syytti(vai vaan harkitsi.. en muista) tienvarsimainonnasta ja siitä kun jollain tyttöjen junnu-urheilujoukkueella oli move-tarrat kypärässä. Että ihan pikkujuttu...

Ja duunikaveri ei siis ole mukana tossa mutta sano että oli nähny yhden näiden kaverin tiliotteenkin ja rahaa pitäs tulla hyvin.

En sulata edelleenkään, HAISEE.

Tulipa eräänä päivänä Move-edustaja asiakkaan kanssa ravintolaan jossa olen töissä silloin tällöin. Asiakas tilasi muistaakseni oluen ja maksoi sen itse. Mr. Bigshot Move-edustaja valkoisessa bleiserissään jonka kauluksessa kiilsi Move-pinssi ja löysissä farkuissaan tilasi jääveden. Kerroin Move-edustajalle jääveden maksavan yhden euron. Käteistä ei Move-edustajalla ollut, joten hän ojensi Visa-electron korttinsa. Myyntilupaa ei tuolle yhden euron summalle saatu. Kortti vaihdettiin toiseen, mutta korttipääte sanoi tuostakin, että ei onnistu. Sama toistui kolmannella kortilla. Tilanne päättyi siihen kun sanoin Mr. Bigshot Move-edustajalle talon tarjoavan jääveden.

Noloako? Kyllä.

Jos ei olleet bonukset vielä maksussa....:D :D :zzzz: :zzzz:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom