Move - kultakaivos(ko)?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
BFL2002 sanoi:
Turha niitä pukumiehiä on yrittää säikytellä omalla "viisaudellaan", ainakin osa niistä on ihan kovan luokan ammattilaisia jotka osaa vastata kaikkiin mahdollisiin vastaväitteisiin.

Kuvioon hyvin etukäteen perehtynyt pystyy varsin helposti lyömään dinosauruksen reisiluun poikittain esim. Move-edustajan kurkkuun poikittain, niin ettei ihan heti irtoakaan.

Muaki kiinnostas tuo syyteharkintajutun tilanne, tänään on yks kaveri soitellu ja kyselly käymään juurikin noin loistavan bisnesidean toivossa.. Totesin vaan että ei taida olla loppupeleissä kauhean tuottosaa hommaa..:D

Geratherm sanoi:
Muaki kiinnostas tuo syyteharkintajutun tilanne, tänään on yks kaveri soitellu ja kyselly käymään juurikin noin loistavan bisnesidean toivossa.. Totesin vaan että ei taida olla loppupeleissä kauhean tuottosaa hommaa..:D

Mene paikalle ja steriloi se leathermanilla.

Move on kuulema saanu tänään suomen suoramarkkinointi liiton jäsenyyden, ja tämän saavutettuaan ei pitäs rikostutkijoilla olla mitään sanottavaa..?

SeLektA sanoi:
Move on kuulema saanu tänään suomen suoramarkkinointi liiton jäsenyyden, ja tämän saavutettuaan ei pitäs rikostutkijoilla olla mitään sanottavaa..?

Eikös tuossa suoramarkkinointiliitossa ole kaikki ostos-tv:n abtronicia yms. myyvät yritykset. joilla saa tulosta tekemättä mitään. Ei oikein vakuuta, ainakaan toistaiseksi.

vaikka suoramarkkinointiliitto ei varmaan ole vastuussa sen jäsenten kauppamateriaalista niin silti aika haljulta tuntuu hyväksyttää suorastaan kusetusmarkkinointiin perustuvien laitteiden myymistä osana rehellistä kaupantekoa.

Tämä siis siis mutua

Move on kuulemma saanu vaikka mitä muutakin...:jahas: Se että on kuulemma minkä liiton jäsen tahansa ei todellakaan tarkoita sitä että rikostutkijoilla ei olisi mitään sanottavaa.. Rikostutkinnan hoitaa poliisi ei suomen suoramarkkinointiliitto.

SeLektA sanoi:

Vaikka kyseinen firma olisikin jäsen niin tuolla ei ole kyllä mitään merkitystä mihinkään. Taas tyhjää sananhelinää millä yritetään harhaanjohtaa ihmisiä mukaan/pysymään tuossa hommassa.

Suomen suoramarkkinointiliiton sivulta http://www.ssml-fdma.fi/ :
Jäsenyyden edellytykset
Liiton jäseneksi voi liittyä jokainen oikeuskelpoinen yhteisö, joka harjoittaa tai palvelee suoramarkkinointia Suomessa ja joka haluaa osallistua liiton tarkoitusperien toteuttamiseen ja jonka liiton hallitus hyväksyy jäseneksi.

Yhteisön tulee lisäksi sitoutua noudattamaan liiton hyväksymiä eettisiä normeja.

Liitolla voi olla koejäseniä. Koejäsen ei ole oikeutettu käyttämään jäsenlogoa eikä koejäsenellä ole äänioikeutta liiton kokouksessa. Muuten koejäsenen oikeudet ja velvollisuudet ovat samat kuin jäsenen. Viimeistään 12 kuukauden kuluttua koejäsenyyden alkamisesta on hallituksen päätettävä jäseneksi hyväksymisestä. (Suomen Suoramarkkinointiliitto ry:n säännöt. Hyväksytty 16.3.1999)

Tuon jäsenyyden saa siis mikä yritys vaan kunhan maksaa jäsenmaksun. Noita eettisiä normeja tuskin tuo firma noudattaa kun lakejakeen ei näytä noudattavan nykyisten rikosepäilysten perusteella. Pääasia on, että saadaan homma kuulostamaan hyvältä edes vähäksi aikaa.

Onkos tuosta kuulunut mitään vähään aikaan?
Kävin eilen Oulussa työkavereiden suostuttelemana kuutelemassa ja katsomassa hienoja kuvia Thaimaasta ja Lamborghineista.

Voi sanoa, että ei ollut kaukana että lähdin mukaan. Mutta illalla kotiin tulessa googletin vielä tuon s2e:n ja Move Networksin, koska oli vaisto jotenkin varoitti. Melkein koko yön ja aamun luin lehtijuttuja ja blogeja tuosta. Aamulla sitten päätin että en lähde mukaan. Piste. Soitin vielä parille kaverille jotka olivat tänään menossa siihen kahvikuppi-jutusteluun ja varoittelin.

Soittivat ne sieltä vielä tuossa vajaa puoli tuntia sitten perään ja yrittivät "selittää" näitä poliisitutkintaa yms. Puhui tämä edellinen soittaja esim. että siellä poliisissa on niin kateellista porukkaa, että tämä on sen takia ottettu tutkintaan. Eikä valtio halua kansalaistensa oikeasti rikastuvan :D Eipä tietenkään. :kuola:

Nyt on _erittäin_ hyvä fiilis. :)

gold sanoi:
Soittivat ne sieltä vielä tuossa vajaa puoli tuntia sitten perään ja yrittivät "selittää" näitä poliisitutkintaa yms. Puhui tämä edellinen soittaja esim. että siellä poliisissa on niin kateellista porukkaa, että tämä on sen takia ottettu tutkintaan.

Heh, tämä kuulostaa samalta kuin sillon Sevenin (puhelin-pyramidipeliä, kuollut nykyisin yllättäen) aikoina, kun yksi värvätty selitti forumeilla ettei RATAn hyväksyntää osake-esitteelle ollut, koska RATAn päättäjä oli Terraflexin (toinen puhelinpyramidipeli) miehiä..:lol2:

Sama vika, mutta golden circlen (suora pyramidi ilman mitään myyntijuttuja) jälkeen en ole koskaan törmännyt mihinkään näistä reaalimaailmassa. GCn esite oli kyllä ihan hupaisaa luettavaa :D

dorkempi sanoi:
Mä kyllä haluan ehdottomasti, että joku soittais mulle. Noi kahvituokiot vaikuttaa sen verran huvittavilta :D

No mä voin ilmottaa tälle joka mua yritti sinne mukaan, että sua vois kiinnostaa :hyper:

No voi V... Kaveri tuli kahville ja sillä oli jokin hyypiö mukana, lauloi innoissaan 10000 eskon kuukausi tuloista ja ikuisesta onnesta. En ollut ennen kuullutkaan tästä mutta nyt mullakin on hieno musta s2e-kortti jeee...

En tietty aio koskaan maksaa niille mitään mistään, kaikenlaista paskaa ne osaakin jauhaa.

Tabasco sanoi:
No voi V... Kaveri tuli kahville ja sillä oli jokin hyypiö mukana, lauloi innoissaan 10000 eskon kuukausi tuloista ja ikuisesta onnesta. En ollut ennen kuullutkaan tästä mutta nyt mullakin on hieno musta s2e-kortti jeee...

En tietty aio koskaan maksaa niille mitään mistään, kaikenlaista paskaa ne osaakin jauhaa.

Heehehe, mä kävin huvikseni kuuntelemassa yhden vanhan frendin höpötyksiä tuosta S2E-jutusta. Hauska sitä jäbää oli muuten nähdä noin kahvin merkeissä, mutta miinuspuolena tosiaan se että sillä oli joku pukuniekka mukana lässyttämässä. Tiesin etukäteen mitä ne halusivat, ja olin päättänytkin että otan sen kortin messiin, mutten lähde mihinkään maksulliseen skeidaan mukaan.

Söin just hampurilaisravintolassa isoa ateriaa samalla kun ne siinä yrittivät selittää, mutta mä jäädytin jokaisen niiden aloittaman lauseen jollain tylsyydellä. Sitten ne aloittivat selittää näitä "Mitä jos tienaisit 2000 euroa joka perjantai" -ihmeitään, niin ilmoitin kohteliaasti kiitokset kortista ja että nyt meen taas himaan syömään lisää.

Postaan oman kirjoitukseni jatkoaika.comista suoraan tänne. Olen vastannu kysymykseen : Onko kukaan muu törmännyt tähän?

Minä törmäsin eilen. Koulukaveri jota en ollut nähnyt vuoteen soitteli pari viikkoa sitten ja kyseli kahville. Olen kuitenkin kiireinen ja tärkeä ihminen joten en ehtinyt soittaa takaisin ja sopia milloin mennään. No kaveri soittaa uudestaan ja kyselee että kiinnostaako raha? Minä siihen jotta mikä ettei, eihän tämä vaan ole mitään verkostomarkkinointia? No ei todellakaan kuulemma ole.

Mentiin sitten eilen tämän kaverin luokse kahveelle toisen koulukaverin kanssa, joka vaikuttaa tälläkin palstalla. Odotukset olivat kovat tosin osasimme odottaa jotain vilunkipeliä. Sen verran on kuitenkin elämänkokemusta kertynyt plakkariin että ymmärrämme ettei ilmaista rahaa ole olemassa. Kaveri haki "esittelijän"(tämä haku tapahtui salaa ja huijauksella en jaksa selittää) kotiinsa ja saimme kuulla ihmeellistä tarinaa miten nettitavaratalon kaupat lisääntyvät ja miten hieno mahdollisuudet tällä bisneksellä on. Moni kuulemma jo nyt tienaa 2100euroa/viikko! Kuvioita piirreltiin paperiin ja esitettiin vakuuttavia lukuja. Tietenkin sanottiin että tätä pitää sulatella pari päivää. Se ei kuulemma ollut mikään ongelma, mutta heti alettiin kysellä että voitaisiinko nähdä jo tänä iltana. Eli harkitsemisaikaa annettiin todella vähän.

Itse menin toiveikkaana paikalle, lisätienesti ei olisi pahitteeksi. Siinä vaiheessa kun alettiin kertoa että rahaa tulee kun istuu himassa niin mulla löi paskasuodatin päälle. Jos ehdotus olisi ollut että tehdään jotain kongreettisesti olisin voinut suostuakin. En ole ikinä työtä pelännyt ja kyllä minulle työ aina kelpaa, kevyempikin.

Nyt tänä iltana olen googlen avulla etsinyt tietoa verkostomarkkinoinnista ja siitä miten ihmisiä rekrytoidaan. Kaikki on nyt niin selvää! Lyhyt ensimmäinen puhelu, vieras selittämässä, lyhyt harkinta-aika, kovat kasvuodotukset, verkosto laajenee matemaattisesti mahdottomalla tavalla(tätä ei tietenkään sanota)....Riittää kun saat pari kaveria mukaan. Tämä kaikki on juuri kuin minun eilisilta. Aika paskat fiilikset on nyt, ajattelin että se kaveri oikeasti olisi halunnut pitää yhteyttä ja nähdä ilma takaa-ajatuksia.

Jos jollekin tullaan juttelemaan s2e:stä niin hälytyskellot soimaan!

Kaveri soitteli justiin, kun oli tulossa jostain Moven koulutustilaisuudesta. Kouluttaja, joku iso Move-kiho, oli sanonut että Dubaista joku Mercedes Benzin pomo oli arvioinut moven liiketoimintakonseptin. Miljardööri oli arvioinut kuulemma, että move on parin vuoden päästä isompi yritys kuin Nokia :D
Ja tämä kouluttaja itse tienaa 3100€ viikossa tekemättä mitään.

Mitään en siitä bisneksestä tiedä, muuta kuin että normaalia verkostomarkkinointia se kai on, mutta kyllä tuo kaverikin muutaman satasen viikossa sieltä saa. Ja puhuipa jotakin jo päivätyön lopettamisestakin :D
Ja kaikille mahdollisille se sitä moveaan tyrkyttää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom