Move - kultakaivos(ko)?

Orid sanoi:
Kaveri soitteli justiin, kun oli tulossa jostain Moven koulutustilaisuudesta. Kouluttaja, joku iso Move-kiho, oli sanonut että Dubaista joku Mercedes Benzin pomo oli arvioinut moven liiketoimintakonseptin. Miljardööri oli arvioinut kuulemma, että move on parin vuoden päästä isompi yritys kuin Nokia :D
Ja tämä kouluttaja itse tienaa 3100€ viikossa tekemättä mitään.

Mitään en siitä bisneksestä tiedä, muuta kuin että normaalia verkostomarkkinointia se kai on, mutta kyllä tuo kaverikin muutaman satasen viikossa sieltä saa. Ja puhuipa jotakin jo päivätyön lopettamisestakin :D
Ja kaikille mahdollisille se sitä moveaan tyrkyttää.

pitää aina muistaa jos se raha puussa kasvaa niin mä en kerro sulle sitä.

verkostomarkkinat jyrää..rupeaa pikkuhiljaa vituttaa sukupolvet vaan vaihtuu ja rahaa tulee kaikille puheiheiden perusteella,mutta yllättäen nämä kaverit ei verotilastoissa näy.
Muutenkin ei toimi toi verkkojuttu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Orid sanoi:
Kaveri soitteli justiin, kun oli tulossa jostain Moven koulutustilaisuudesta. Kouluttaja, joku iso Move-kiho, oli sanonut että Dubaista joku Mercedes Benzin pomo oli arvioinut moven liiketoimintakonseptin. Miljardööri oli arvioinut kuulemma, että move on parin vuoden päästä isompi yritys kuin Nokia :D
No tämä Dubain kaveri on sikäli puhunut ihan totta, siis jos perustaa laskelmat verkostohehkuttajien kaavioihin tulokehityksestä. Parin vuoden päästä Nokian kokoinen, 4-5 vuoden päästä siis isompi liikevaihto kun koko maailman tämän hetken bruttokansantuote. :jahas:

Orid sanoi:
Ja tämä kouluttaja itse tienaa 3100€ viikossa tekemättä mitään.

Jep. Viimeksi tämä "miljärdööri" oli sanonut saman Sevenistä...Ja ostanut kuulemma vähintään 734 aloituspakkausta kun oli hiffannut miten hyvä juttu on kyseessä......:david:

Huh huh mulle tuli just pari tuntia sitten soitto tästä Movesta ja rupesin ihmetteleen ku jätkä puhuu 2100€/kk siitä että istuu himassa tai tekee mitä tekee:hyper: Nää on kuulemma menossa Ruottiinki nytten mutta on ne jotain oppinu ei ollu enää pukumiestä:whip: No ne anto huomiseen harkinta aikaa ja sit päätin tulla kattoon löytyykö pakkikselta mitään tietoo no onneks tulin vittu mitä kusetusta. Meinas rahat lähtee. Mutta saan kiittää pakkista ettei lähteny:worship:

Huh huh mulle tuli just pari tuntia sitten soitto tästä Movesta ja rupesin ihmetteleen ku jätkä puhuu 2100€/kk siitä että istuu himassa tai tekee mitä tekee:hyper: Nää on kuulemma menossa Ruottiinki nytten mutta on ne jotain oppinu ei ollu enää pukumiestä:whip: No ne anto huomiseen harkinta aikaa ja sit päätin tulla kattoon löytyykö pakkikselta mitään tietoo no onneks tulin vittu mitä kusetusta. Meinas rahat lähtee. Mutta saan kiittää pakkista ettei lähteny:worship:
Katoppa tästä threadista muutama kysymys ja yllätä kaverisi :)

Avaan tämän keskustelun nyt uudestaan, sillä ne Moven ihmiset on nyt entisellä linja-autoasemalla kauppakeskus Kampin edessä. Siellä on myös muutama suht nopea auto (mm. Suomen nopein rekisterissä oleva auto ja yli 600hp Toyota Supra). Ala-ikäisenä ei ruvennu värväilemään minua :D

Hm..taisinkin siitä ohi kulkiessa jotain hässäkkää huomata.

Äh, oli vähän tylsää. Ei ne yrittänyt kuin vain tyrkyttää sitä niiden kanta-asiakaskorttiaan. Oli autoja rivissä näytillä, säälittävää. Mutta perushommat tuosta verkostomarkkinoinnista tuli ilmi, kuten esim. vuoden päästä tämä juttuu on... ja että neuvottelut sinne tänne on käynnissä.

joo enpä itsekkään kerinnyt paikalle, olin vähän ennen ysiä siinä terassilla olusella, mutta eipä ollut enää mitään movettamista tarjolla.

Oli autoja rivissä näytillä, säälittävää.

Vielä säälittävemmäksi tuon tekee se, että ovat kaiken lisäksi rauhoitusyhtiöiden nimissä noi autot. Tai no, kahdesta otin huvikseni rekkarit ylös ja tarkistin ja kumpikin oli rahoitusyhtiöiden omistamia. Eikös näillä movettajilla kuitenkin pitäisi sitä massii olla niin paljon ettei tarvitsis osamaksulla autoja ostella. Kuitenkin jos tienaa 2000 € / vko niin kyllä noilla tuloilla pitäisi jonkun vanhan bemarin tai audi tt:n pystyä ostamaan.

Vielä säälittävemmäksi tuon tekee se, että ovat kaiken lisäksi rauhoitusyhtiöiden nimissä noi autot. Tai no, kahdesta otin huvikseni rekkarit ylös ja tarkistin ja kumpikin oli rahoitusyhtiöiden omistamia. Eikös näillä movettajilla kuitenkin pitäisi sitä massii olla niin paljon ettei tarvitsis osamaksulla autoja ostella. Kuitenkin jos tienaa 2000 € / vko niin kyllä noilla tuloilla pitäisi jonkun vanhan bemarin tai audi tt:n pystyä ostamaan.

:lol2:

Niinhän se on. Image is everything.

Niin täällä Jyväskylässäkin viime kesänä. Jäbät sai käyttöönsä jonkin -93:sen M3:sen...

Kyllä vakuutti...

:lol2:

Ihmettelen vain sitä hölmöä joka ostaa tuolta noiden esim. storesta jotain. Katselin muutamia elektroniikkatuotteita ja vertasin hintoja niin yleensä tuolla oli jjotain 200 - 300 € kalliimpia kuin mitä olisi itse tilannut netistä.

Esim. "tarjous" storessa espressokeitin 999€:
http://www.s2e.fi/store/index.php?grouppath=204&kieli=fi&tuoteid=1812&page=tuote

ja sama keitin 697€
http://www.tiefstpreise24.de/de/pro.php?id=3341&r=Geizkragen

Hmm. Onhan tuon Moven toiminta kehittynyt, jos vaikka katselee noita s2e:n sivuja.

Vielä kun saisivat tuon virityksen toimimaan eivätkä sähläisi kokoajan, tekisivät edes jotain ammattimaisesti... Huvittavinta on se että tuolla linkkilistoilla on vilahdellut yrityksiä joilla ei ole mitään sopimusta moven kanssa jne.. Crediittien kans sähläys on myös huvittavaa, eihän ne käy maksuvälineenä missään muualla kuin moven omissa eri "firmoissa".

Suositut

Back
Ylös Bottom