Move - kultakaivos(ko)?

Jahas arvasihan sen että täältä löytyi jo joku ketju..

Eli äitirakas on lähtenyt amway:n toimintaan mukaan ja tokihan sitä rahaa tulee ovista ja ikkunoista kun vaan saa tarpeeksi ostajia ja ostetaan samalla itse. Ei siinnä ihan hyvällehän tuo soijaprotskumaistui.
Vilkasin hintaa kun ostaessahan noita hintoja saa..en muista tuotteista niin perustanut, katoin vaan protskun hinnan joka oli 24e!

Puhetta kuulin 20% alennuksesta, sillonki ku joku ukko kävi täällä äipälle ja tämän kavereille esittelees koko roskaa. Protskun hinnaksi tulisi silloin 20e eikö? Puoli kiloa! Eli hinta on viellä 20% alennuksen jälkeen joku nelinkertainen verrattaessa normaalista lisäravinneliikkeestä ostettavaan protskuun.

Tässä kirjoituksen välissä loppu juttelu kun äitin piti oikeasti lähteä asioille (vaihtaa autoa, vanhasta volvosta päästään) mutta emmä saa tota varmaan vakuutettua mitenkään että ny on huijaus menossa. Kun tossa ihan tien toisellapuolellakin on ukko joka ei ole kuulemma vuoteen käyny töissä..

Auttakee ny poloista, näytin ton hesarin jutun movesta mutta "ei ole sama firma kun amway on toiminut vuodesta x(jostain 50 luvulta) ja on maailman suosituin" jne jne.
Kootut selitykset tarvittaisiin siis..ei huvittaisi itse lähteä mukaan sinne "koulutukseen"

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Eli äitirakas on lähtenyt amway:n toimintaan mukaan ja tokihan sitä rahaa tulee ovista ja ikkunoista kun vaan saa tarpeeksi ostajia ja ostetaan samalla itse. Ei siinnä ihan hyvällehän tuo soijaprotskumaistui.
Vilkasin hintaa kun ostaessahan noita hintoja saa..en muista tuotteista niin perustanut, katoin vaan protskun hinnan joka oli 24e!

Puhetta kuulin 20% alennuksesta, sillonki ku joku ukko kävi täällä äipälle ja tämän kavereille esittelees koko roskaa. Protskun hinnaksi tulisi silloin 20e eikö? Puoli kiloa! Eli hinta on viellä 20% alennuksen jälkeen joku nelinkertainen verrattaessa normaalista lisäravinneliikkeestä ostettavaan protskuun.

Tässä kirjoituksen välissä loppu juttelu kun äitin piti oikeasti lähteä asioille (vaihtaa autoa, vanhasta volvosta päästään) mutta emmä saa tota varmaan vakuutettua mitenkään että ny on huijaus menossa. Kun tossa ihan tien toisellapuolellakin on ukko joka ei ole kuulemma vuoteen käyny töissä..

Auttakee ny poloista, näytin ton hesarin jutun movesta mutta "ei ole sama firma kun amway on toiminut vuodesta x(jostain 50 luvulta) ja on maailman suosituin" jne jne.
Kootut selitykset tarvittaisiin siis..ei huvittaisi itse lähteä mukaan sinne "koulutukseen"

kysy siltä tarkat perustelut miten se toimii se systeemi, mistä rahoista sille maksetaan sit loppupeleistä yms.

jos (kun) ei tiedä, niin sit ei myöskään tiedä kuinka pahasti sitä voidaan kusettaa... itse en ainakaan laittaisi allekirjoitusta esim sopimukseen mitä en ymmärrä näin vertauksena...

http://koti.mbnet.fi/mantynen/verkostomarkkinointi.htm

http://fi.wikipedia.org/wiki/Verkostomarkkinointi

Pyydä vaikka joku mutsis mielestä fiksu jäbä ketä tietää miten noi asiat oikeesti menee niin selittämään se sille.

mutta emmä saa tota varmaan vakuutettua mitenkään että ny on huijaus menossa.

Et saakaan. se on senkaltaista aivopesua nuo vm-tilaisuudet, että se kyllä sekoittaa mammasi pään, niinkuin muidenkin.

Joudut odottamaan aikasi, kyllä totuus äidillesi valkenee.

Jos jotain haluat tehdä niin pyydä häntä kirjaamaan tulot/menot ja käytetyt työtunnit tarkasti ylös, ja laskemaan 2 vuoden päästä, minkäverran OIKEASTI verojen jälkeen jäi ns. "viivan alle" Tappiolliseksi jää, tiedän.

Yeahaaw! Nyt se loppu!!:hyper:

Mutsi oli käyny jossain amwayn toimistolla joka oli joku vanha baari..siellä jumalattomassa sotkussa oli haalareissa luuttuumassa joku suomalainen timantti eli sata tonnia tienaava (ties missä ajassa..)..:D Ny on tullukkin jo hyvät naurut monista amwayn jutuista, hyvä että äippä on normaali.:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom