Move - kultakaivos(ko)?

Onko kellään kokemusta tai tietoa tästä Suomessa leviävästä verkostomarkkinoinnista? Itseäni on tässä pariin kertaan yritetty värvätä kyseisen ketjun edustajaksi. Muistuttaa aiempaa Seveniä, mutta nyt ois kuulemma otettu virheistä oppia.. Mielipiteitä..järkeä vai ei?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No jos kerran värväri vakuuttaa, että virheistä on otettu oppia, niin kyllä minä siihen luottaisin. Kyseessä on selvästikin elämää tukeva verkosto!
:petterijussilanvuodenvanhavesiruumis:

Mistä vitusta näitä aina sikiää?

Ja eniten huolestuttaa, että vieläkin löytyy höynäytettäviä, jotka juoksee kultahakku sojossa 'ilmaista' rahaa kohti, FAK IT!

Oikeesti, noi ei toimi! Mulla on n -kappaletta kavereita, joiden pitäisi tällähetkellä olla miljonäärejä. Jostain syystä pojat edelleen tekee duunarin hommia...:nolo:

Ristus... Taas uus! On se nyt kumma, ettei ne lopu.

Se on tuon Saippuakauppa Nature's Own-Seven-porukan oma väännös. Eli Suomeksi: samaa schaissea, mutta he keräävät itse rahat ruotsalaisten sijaan.

:arvi:

Älä lähde tuhlaamaan rahojasi sinne, et varmasti tienaa.

Kieltäydyin jo pariinkiin kertaan. Huolettaa vaan kavereiden ja tuttujen puolesta kun pari on jo kiinni ja muutamaa muutakin ollaan yrittämässä.. Täytys saada jotain kylmää faktaa että sais ne uskomaan.. Kiitos mielipiteistänne jo nyt

Aikamoista kusetusta mun mielestä on. Mua yritettiin värvätä Seveniin ja huhhuh niitä mainospuheita ja hehkutusta. Siinä tehdään rahaa sinisilmäisillä ihmisillä.

L0b0 sanoi:
Mistä vitusta näitä aina sikiää?
Just sieltä.

En voi silti käsittää, että maassa, joka tarjoaa kuitenkin kaikille sellaisen ilmaisen koulutuksen, että edes noin selvät huijaukset pitäisi pystyä tunnistamaan, silti löytyy niin paljon idiootteja.

Kävin kuuntelemassa ko. hehkutusta yhen värvärin toimesta. Kävin myös sevenin porukoita kuuntelemassa aikanaan....kumpaakaan en lähtenyt. Tosin olihan siinä viihdettä, sai purra hampaita yhteen, kun kaveri kysyi pokerinaamalla, että oletko koskaan haaveillut taloudellisesti riippumattomasta tilanteesta? :jahas:
Tällä kertaa valttikortteina oli tuotteiden kuljetus suoraan valmistajalta asiakkaalle, ilman turhia välikäsiä sekä toi nettikauppa siis.
Käy vähän sääliksi yhtä kaveria, joka on ihan täysin rinnoin mukana hommassa...fiksu kaveri muuten.

Movehan on ihan perseestä.

Liittymismaksu on 999 euroa, joka sisältää nahkalaukun, jotain toimistotarvikkeita, oman ID-numeron (jonka avulla sitten asiakkaat ostaa kamaa tuolta yli-paskasta movestore.fi kaupasta) ja maastopyörän jonka arvo on "500e". Täytyy olla idiootti jos tuohon lähtee mukaan.

Ja jokaisesta mukaan kusetetusta kaverista/henkilöstä saa vissiin 140e. Ja että tekis tuolla jotain tulosta niin sun asiakkaiden pitää ostaa tyyliin kymmenillä tuhansilla kuukaudessa, että pääsee edes johonkin 2000e/kk tuloihin. Satoja myyntitaidottomia 18-25v amiksia yhdistettynä paskaan ja kalliiseen verkkokauppaan on yhtä tyhjän kanssa.

Mullakin on pari tuttua tuossa mukana, ja itteäki siihen pyydettiin. Vituttaa just tuommonen kun siellä esittelyssä on joku 20v amis henkkamaukan puku päällä selittämässä kuinka pitää vain saada 5 kaveria mukaan tähän hommaan ja rahaa tulee ku roskaa. Ja sen jälkeen pitää vaan suositella tota verkkokauppaa asiakkaille. Rahaa tulee ja normaali työt on enää historiaa.

Voishan toi Move periaatteessa toimia, jos oikeasta osaa hankkia asiakkaita ja myydä niille tota verkkokauppa-konseptia, mutta kun nämä "franchisin-yrittäjät" on kaikki jotain parikymppisiä, jotka ei tajua mitään mistään.

Paras läppä oli se että jengiä otettiin tohon mukaan niillä perustein että siellä verkkokaupassa on helvetin halpoja lcd-telkkareita (esimerkiksi otettiin otettuun joku perus LG tms). Ja sitten kun verkkokauppa avattiin, oli telkkarit heti "loppu". Muutenkin tuntuu ettei tuolta verkkokaupasta nuo varastomäärät muutu miksikään.

Just kesällä tuomittiin WGI:n jäseniä laittomasta rahaankeruusta (olivat tehneet itse tiliä ainoastaan noilla liittymismaksuilla) vankeuteen, ja Move vaikuttaa aika samantyyliseltä, joten ei kannata liittyä.

Kova jätkä on se, joka vielä nykyään keksii ja pistää aluilleen verkostomarkkinointi hässäkän, johon tuonkin verran höynäytettäviä löytyy. Kyllä mahdollisesti tän minkä lie Moven aluilleen panijan taloudellinen riippumattomuus voi olla kohta taattu.

Jaahas, ja kohta alkaa taas vanhat koulututut soittelemaan ja kertomaan miten kiva ois "yht'äkkiä lähteä kaljalle..." Mulle on tyrkytetty noita kaikkia entisiäkin ihan tarpeeks...

Mua pyydettiin alkukesästä aivan yllättäen treffeille. Siellähän sitten olikin paikalla lisäksi joku pukupelle puhumassa aivan tajutonta paskaa siitä miten tekemällä näin ja näin voisi tienata helposti 2100 €/vko (+bonukset :lol2: ). No.. Se joka pyysi treffeille oli kyllä muuten ihan kiva tyttö vaikka olikin jo lähtemässä mukaan tommosen verkostohuijaukseen. Kävin ihan huvikseni sen kanssa kuuntelemassa parit "liiketoimintaesittelyt". Ne oli ihan hyvää viihdettä kun ei ihan selvin päin yrittäny sinne mennä. Tapailtiin sen tytön kanssa sitten vähän toista kuukautta ja sain sinä aikana ylipuhuttua sen irtisanoutumaan tosta huijausfirmasta. Se onnitu (ihme kyllä) saamaan vielä rahansakin takasin tuolta "yritykseltä" (oli siis jo maksanu sinne 999€).

Piti kirjoittaa tähän vielä juttua siitä miksi tuommoiset verkostomarkkinointijutut ovat varmasti huijausta. En sit jaksanu. Tuolla erittäin hyvää juttua verkostomarkkinoinnista: http://koti.mbnet.fi/mantynen/artikkelit.htm . Kaikkien jotka on edes miettiny johonkin tommoseen lähtemistä, kannattaa ainakin selata tuo läpi.

Ps. Olen edelleen sitämieltä, että verkostomarkkinointiyrityksen perustaminen on yksi parhaista keinoista rikastua helposti ja nopeasti. Hmmm... Tai sit mä perustan isona oman uskonnon.. Käytännössä sama asia.

Mullekin yksi puolituttu soitteli tuosta jutusta. Oli kovasti ihmeissään, kun en ollutkaan innoissani asiasta saatikka suostunut paikalliseen kahvilaan kuuntelemaan. Muutaman vastaavan firman esittelyt olen kuullut ja 100% varma asia on se, että noilla ei pääse rikastumaan ketään muu kuin systeemin aloittaneet hemmot (jos nekään).
Kertoohan tuo 999eur "starttimaksu" jo varsin selvästi, että millä sitä rahaa olisi tarkoitus kerätä...

AT sanoi:
Mua pyydettiin alkukesästä aivan yllättäen treffeille. Siellähän sitten olikin paikalla lisäksi joku pukupelle puhumassa aivan tajutonta paskaa siitä miten tekemällä näin ja näin voisi tienata helposti 2100 €/vko (+bonukset :lol2: ).
:eek: :urjo:
Siis jos mua kutsuttaisi tuollaisille "treffeille", niin... Fiilis olisi sama kun jos nainen kertoisi vasta paikan päällä olevansa maksullinen.

Mitä nopeasti katoin tuota verkkokauppaa, siinä näyttää olevan sama idea kun Sevenillä. Jotain toimintaa pohjalla, jota ei ole tarkoitettukaan kannattavaksi, niin voidaan väittää ettei kyseessä ole pyramidihuijaus. Itse kaupan liikevaihto on varmaan nakkikioskin luokkaa, ja ainoat rahat mitä uhri voi saada on sen itse hommaamien uusien uhrien alkupanos.

grimJester sanoi:
:eek: :urjo:
Siis jos mua kutsuttaisi tuollaisille "treffeille", niin... Fiilis olisi sama kun jos nainen kertoisi vasta paikan päällä olevansa maksullinen.

No tulihan siitä aluks vähän tommonen fiilis, mut se anto noiden "treffien" jälkeen ihan ilmaseks niin pääsin yli :D

AT sanoi:
No tulihan siitä aluks vähän tommonen fiilis, mut se anto noiden "treffien" jälkeen ihan ilmaseks niin pääsin yli :D

Mua vituttaa todella ankarasti sen tytön puolesta... just tollaset huijariäijät, jotka ensin lupaa ostaa aloituspaketin, mutta sitten peruu koko homman kun on saanu piparia!!!!1 :D

reino sanoi:
Mua vituttaa todella ankarasti sen tytön puolesta... just tollaset huijariäijät, jotka ensin lupaa ostaa aloituspaketin, mutta sitten peruu koko homman kun on saanu piparia!!!!1 :D
Jaa, onko se pyramidihuijaus jos sillä ei tienaa rahaa?

Tämä on onnenpäiväsi. Tulet meidän verkostoseksijärjestelmämme(tm) ansiosta saamaan enemmmän seksiä kun koskaan aikaisemmin. Alla on lista nimiä.

- Anna kaikille listalla oleville.
- Laita oma nimesi listan päätteeksi. Liitä :kuvia: itsestäsi.
- Jos listassa on yli kymmenen nimeä, poista listasta ensimmäinen nimi.
- Lähetä tämä viesti ja oheinen lista kymmenelle kaverillesi. Älä postaa sitä kehonrakennus-aiheisille foorumeille.
- Tulet yllättymään!

Lista:
1. David Hasselhoff :david:

Verkostomarkkinointi on yksi tapa tehdä kauppaa ja siinäkin kaupankäynnissä täytyy pitää silmänsä auki ettei osta sikaa säkissä. Tarkempi saa olla kuin ns. normikaupan käynnissä. Onko se K-kauppias teidän mielestä jotenkin parempi sillä perusteella, että on iso halli ja tavarat nätisti hyllyssä?

Tosin tämä kommentti pisti silmään pahasti:
Brad sanoi:
Ja jokaisesta mukaan kusetetusta kaverista/henkilöstä saa vissiin 140e.
Mun käsittääkseni tämä on laitonta pyramidihuijausta, jos liittymisestä maksetaan. En suosittele yhteistyötä kyseisen firman kanssa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom