Move - kultakaivos(ko)?

training_day sanoi:
Ei siinä taida mennä edes paria vuotta. Eikös näitä tätä nykyä tule about 3kk:n välein, eli just kun yksi kaatuu niin uusi tulee tilalle :lol2:

Voi muuten olla samat tyypit perustamassa uutta pyramidia. Tuskin niitä kokonaan uusia pisnismiähiä riittää näin pienessä maassa takapiruksi jokaiseen uuteen huijaukseen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
protsku sanoi:
Voi muuten olla samat tyypit perustamassa uutta pyramidia. Tuskin niitä kokonaan uusia pisnismiähiä riittää näin pienessä maassa takapiruksi jokaiseen uuteen huijaukseen.

Epäilemättä näin onkin. Sitä en ymmärrä, että mistä riittää ihmisiä, jotka lähtevät mukaan näihin kusetuksiin...

Tossa alaoikealla: "Myös tällaiseen keräykseen osallistuminen on lain mukaan kielletty. Maksimirangaistus osallistumisesta on 6 kuukautta vankeutta."

:thumbs:
Saatte sitten itse päättää, kerrotteko ensin mukana oleville kavereille vai poliisisedälle :evil:

Heh,

Mua pyydettiin just kahville erääseen kahvilaan erittäin salamyhkäisesti. Kyseltiin olisinko innostunut tekemään bisnestä. Mitään eivät kertoneet ja pyytäjänä toimi semituttu kaveri, joka aikoi ottaa vielä 'jonkun' kaverin messiin.

Käyn mielenkiinnosta kuuntelemassa huomenna brieffin, jonka jälkeen nauran paskasesti, manaan jätkät suohon ja lähden suorittamaan perjantai-iltapäiväsen selkä+vatsa treenin.

L0b0 sanoi:
Heh,

Mua pyydettiin just kahville erääseen kahvilaan erittäin salamyhkäisesti. Kyseltiin olisinko innostunut tekemään bisnestä. Mitään eivät kertoneet ja pyytäjänä toimi semituttu kaveri, joka aikoi ottaa vielä 'jonkun' kaverin messiin.

Käyn mielenkiinnosta kuuntelemassa huomenna brieffin, jonka jälkeen nauran paskasesti, manaan jätkät suohon ja lähden suorittamaan perjantai-iltapäiväsen selkä+vatsa treenin.

:kuvia: huijatuista, voidaan sitten joukolla pilkata.

Mua jaksaa myös huvittaa nämä puhelut joissa puhutaan "bisneksen tekemisestä" ja että on vain mukava tavata kun ei olla pitkään aikaan nähty. Mikäs siinä jos on mukava tavata, niin tavataan, mutta että aina niisäs on tuo helvetin "bisnes" takana.

Onneksi en ole itse yhteenkään tällaiseen sotkeutunut, kavereita kyllä on ihan GNLD ajoista lähtien. Otti yksi kaveri varmaan 10.000 mk takkiinsa tuon GNLD:n kanssa, kun alkoi tosissaan tekemään bisnestä ja osti ihan järkyttävän määrän tavaraa, sai siitä myytyä ehkä 5%, jakoi kavereille ja tutuille varmaan 20% ostamastaan kamasta ja palautti loput kamat ja sai jotain 70-80% korkeintaa hyvistystä alkuperäisestä hinnasta. Todellista bisnestä tämäkin.

Koitin vielä puhelimitse sata kertaa saada jotain tietoa brieffistä. Eivät kertoneet mitään. Ihmettelen synkästi moista, mutta huomennapahan se selviää.. Innolla odotan, että pääsen avaamaan sanaisen arkkuni.

Onneks mulla ei ole mitään menetettävää, tshihi tshihih tshihihi..

L0b0 sanoi:
Koitin vielä puhelimitse sata kertaa saada jotain tietoa brieffistä. Eivät kertoneet mitään. Ihmettelen synkästi moista, mutta huomennapahan se selviää.. Innolla odotan, että pääsen avaamaan sanaisen arkkuni.

Onneks mulla ei ole mitään menetettävää, tshihi tshihih tshihihi..

http://makaveli.nwps.ws/pics/misc/Move_Networks.jpg

Rupeeppa lobo ottaa kunnol kuumaa niille. Nyt mennään pihalle niin vedän teit molempia turpaan ja poseta hauista :evil: :D :D :evil:

L0b0 sanoi:
Heh,

Kuitenkin heräät sidottuna sänkyyn suukapula suussa ja sinua lähestyy mies kaasumaskiin ja nahkasaappaisiiin pukeutuneena.

skuge sanoi:
http://makaveli.nwps.ws/pics/misc/Move_Networks.jpg

Rupeeppa lobo ottaa kunnol kuumaa niille. Nyt mennään pihalle niin vedän teit molempia turpaan ja poseta hauista :evil: :D :D :evil:

Heh. Printtasin just ton paperin :D Lyön sen niille pöytään jos nyt ovat noita MOVEN jätkiä. Sen jälkeen pistetään tappeluksi ja sitten lähetään lihat lämpöisenä tekemään se selkätreeni.

Mahtaa jätkien suut venyä, ku näkevät ton lehtileikkeen...tshihiih Muhahaha, vi#%"n köyhät huijarit oikeesti luulee saavansa roposia tuolla tyylillä ja huvittavinta on se, että kyseessä on kuitenkin jo kolmikymppiset kaverit...noh...well sell..

L0b0 sanoi:
Heh. Printtasin just ton paperin :D Lyön sen niille pöytään jos nyt ovat noita MOVEN jätkiä. Sen jälkeen pistetään tappeluksi ja sitten lähetään lihat lämpöisenä tekemään se selkätreeni.

Mahtaa jätkien suut venyä, ku näkevät ton lehtileikkeen...tshihiih Muhahaha, vi#%"n köyhät huijarit oikeesti luulee saavansa roposia tuolla tyylillä ja huvittavinta on se, että kyseessä on kuitenkin jo kolmikymppiset kaverit...noh...well sell..
Muista sit kertoa tänne kuulumiset huomisen tapaamisen jälkeen.

No niin tän päivän keskisuomalaisessa moven rikosepäilystä juttua. Tais olla jo toisen kerran, edellisen kerran tais olla heinäkuussa.

Niin joo tuli muuten mieleen kun kaverit hehkutti sitä avajaistilaisutta joka järjestettiin Turun Caribiassa. Muuten varmaan ihan kiva mutta osallistusmaksu sinne oli 40€ siis mitä vittua 40 lisää??? vaikka oli jo 1000€ liittymismaksun maksanu.

Suositut

Back
Ylös Bottom