Motivoivia kuvia?

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Tässä pari mun idolia...:haart: eli Monica Brant ja Davana Medina

Liitteet

• o23.webp
    o23.webp
    6,8 KB · Katsottu: 8 379
  • o31.webp
    o31.webp
    6,3 KB · Katsottu: 8 391
:hyper: Erica! :hyper: :rock:

Onkos täällä ollut fotoja Alicia Densonista? Siinä on kanssa yksi ihan näpsäkän näköinen emäntä. :)

No kyllä todellakin kelpaa!
Ei tuosta Monican vartalosta voi enää sanoa muuta kuin että TÄYDELLINEN :thumbs:

Edit.. Tuli vaan tässä mieleen että jaksan näköjään nykyisin postata lähinnä tällaisia aivan mielettömän informatiivisia ja tähdellisiä viestejä :rolleyes:

Tässä aivan valtavan kaunis kehonrakentaja, Elena Shportun Venäjältä. Vuoden 2005 euroopanmestari +57kg sarjassa.

Liitteet

• Elena Shportun.webp
    Elena Shportun.webp
    78,6 KB · Katsottu: 3 071
Tytteli sanoi:
Tässä pari mun idolia...:haart: eli Monica Brant ja Davana Medina
Mä rakastan tota Davanaa, voisin tapetoida seinät ja jääkaapin sen kuvilla! Täydellinen ilmestys, oon varmaan sanonut tän ennenkin. Hyvänä kakkosena on kyllä toi Linda:kuola:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mulla on toi Lindan mustavalkokuva näytöllä. Aivan helmi :kuola: Ehana nainen :haart:

Tämä kuva oli aikanaan siinä kadonneessa "Lihaksikkaita naisia"-threadissa, ja multa meinasi pudota silmät päästä tämän nähdessäni.

Kuvasta henkii sellainen käsittämätön itsevarmuus ja vahvuus että mä menin ihan sanattomaksi. Tuo nainen näyttää olevan niin varma itsestään, niin tietoinen omasta vartalostaan ja voimastaan, että mikään mahti maailmassa ei saisi häntä järkähtämään... Kyseessä on siis Mari Kudla. Tarvitseeko tämän lisäksi edes mainita että hänellä on kaunein kroppa mitä mä olen ikinä nähnyt? Jos joskus pääsisi edes lähelle tuollaista kuntoa, niin kyllä kelpaisi...

Mulla oli tuo kuva taustakuvanakin kauan, ja joka kerta kun tulin koneelle niin jäin tuijottamaan sitä haltioituneena. Kerrankin oli jotain muuta kuin punttiukkoja taustakuvana!

Liitteet

• MariKudla.webp
    MariKudla.webp
    19,6 KB · Katsottu: 4 178
edelleen:rolleyes: :5:

elseeee:worship:

Liitteet

• else2.webp
    else2.webp
    39,8 KB · Katsottu: 3 827
Siis onko tuo edellinen kuva Elsestä? Öööööööööööööö, wau...tässähän alkaa jo epäilemään omaa seksuaalista suuntautumista, pakko korjata tilanne heti ja käydä kattomassa vähäpukeisten miesten kuvia...

Rowena sanoi:
Mari Kudla.

Makee. Samoin Monica ja Linda, etenkin se mustavalkokuva. Hrr... Hienoimpia nuo kuvat, joissa on tyyliä ja asennetta. Monican sivun takaisista kuvista se alin on paras. Mä en vaan tykkää kauheesti jos on kovin isot rinnat:D .

hannelek22 sanoi:
Siis onko tuo edellinen kuva Elsestä? Öööööööööööööö, wau...tässähän alkaa jo epäilemään omaa seksuaalista suuntautumista, pakko korjata tilanne heti ja käydä kattomassa vähäpukeisten miesten kuvia...

on se else:)
toi kommentti hannele ois voinu tulla multakin:D

Ei näy lihasta niin, mutta jotkut meistä tykkääkin sellaisista sporttisista, joilla ei ole niin paljon lihaa ja vähän rasvaakin ja rinnat....ööööööööö :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom