Motivoivia kuvia?

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Amanda Savell :haart:
amanda04.jpg

Tuli musclemayhemilla vastaan niin hieno muodonmuutos, että ei auta muu kuin laittaa tännekin. Mimmi kisaili juuri ensimmäiset fitnesskisansa. Hurjasti on saanut töitä tehdä että tuommoiseen kuntoon lopulta pääsi :worship:
ennen:
Val_old.jpg

nyt:
830094127106_0_ALB.jpg

289484127106_0_ALB.jpg

val3.jpg

Motivoivaa? Ainakin mulle :)

Toi Else on ihana ja niin nätti :haart:

Viimeksi muokattu:
Lilith: aika uskomaton muutos!!! :hyper:

Olisi mielenkiintoista tietää millaisessa aikataulussa tuo kroppa on muokattu tuohon kuntoon?! Kovan työn hän on kyllä tehnyt ja perheen tuki on varmasti ollut korvaamaton.

fitnesspimu sanoi:
Lilith: aika uskomaton muutos!!! :hyper:

Olisi mielenkiintoista tietää millaisessa aikataulussa tuo kroppa on muokattu tuohon kuntoon?! Kovan työn hän on kyllä tehnyt ja perheen tuki on varmasti ollut korvaamaton.

Tässä on suoraan tuon tytön kirjoittama teksti (tuossakaan ei kyllä sanota miten kauan muutoksessa kesti):
Valerie Fontanez sanoi:
I think I have always been the “chubby” girl. Never in my life have I been in-shape. During high school I was always the “thick/fat” girl. I didn’t really have any friends because I was overweight. The biggest I have ever been in my life thus far is 260 lbs. I believe that I gained most of my weight during my pregnancy with my son J*. I figured that “eating for 2” was acceptable and that I would lose all my pregnancy weight immediately after having my son. Boy was I wrong. After the pregnancy I honestly really didn’t think that there was anything wrong with me. Maybe I was too consumed with my new baby boy. I ate everything in site from huge cinnabons to whole chickens. I was overly obese for about 5-6 years. So what made me change? I no longer felt like a woman. I was not able to wear feminine clothing since I was so big. I wore a lot of men’s clothing usually old vintage clothes from the thrift store. When it finally hit me, I became depressed and I was pressured by my father that I needed to lose weight or else I would lose my husband. I wanted to do something about my weight, but I decided that I wanted to make a change for myself, my son and not for anyone else. Now I am not going to say that my weight loss has been easy because it hasn’t! My journey has been a rocky ride and I am still trying to reach my destination. I won’t give up and nothing is going to stop me from reaching my destination.

Eating clean and weight training has become an everyday lifestyle. I have lost a total of 100 lbs, til this day I still cry once in a while because I can’t believe how far I have come, how much I have achieved. It’s quite amazing when I reflect upon it and I inspire so many women online at my favorite female fitness forum. On a monthly basis, I receive random emails from women that are very overweight or just struggling to get back on track. They praise and thank me for how much “hope” I give them. With my results, they believe that it is possible for them to achieve their goals too. I love to inspire people because I have been in their shoes. I feel that this is my purpose in life. It makes me feel so good in my heart to help people. I want these girls to know that there is “hope”. It’s all a mental game...desire...devo tion...discipline.

My journey is still not over. I am still in the process of losing body fat and gaining more muscle mass. My short term goal is to get to a body fat percent where a figure/fitness competitor would be during off season which is about 16-17% body fat. I am saving my pennies so that I can get cosmetic surgery which will allow me to compete in figure competitions. I have a lot of excess skin all over my body from being obese for so long. After my surgery and recovery, my ultimate goal is to compete in figure competitions at 11-12% body fat. I “will” compete some day no matter how long it takes me. I “will” reach my destination.

Täällä oli kans kuvia, kun kelaa ihan sivun alareunaan niin viimeiset kolme on vertailukuvia vajaan vuoden ajalta. Kim Oddo, mm. Monica Brantin valmentaja on auttanut tuota Valerieta muutoksessa. Suht hintavaa tuon Oddon valmennus - 12 viikon kisadieetti maksaa $900! Tuolla Oddon sivuilla on mielenkiintoinen before/after-galleria. Meinaa silmät pudota päästä kun noita joitakin katsoo... ihan mielettömiä muutoksia! :worship:

edit: Lisäänpä tähän yhden hienon muutoksen. Melkoinen mimmi tuo Danitza Denn! Linkistä pääsee katsomaan lisää kuvia. :)

danfinal350.jpg

Toi Danitza on sellases kunnos mitä mä lähinnä salilta haen... Ja aika uskomaton tuon Valerien muodonmuutos!

Tämä taas ei musta oo kovin kaunis kroppa, jalat näyttää vähän puunrungoilta, mutta makuja on monia...

halcy450crop.jpg

Angela Gill! Todella kaunis nainen ja sopivan sporttinen, tosin reidet on hänelläkin aika kapoiset mutta kiesus kun sillä naisella on aivan täydellinen pylly!

Toinen motivaation ja eläimellisen treenipowerin nostattaja on Amanda Dunbar!!! Tahtoo samanlaiset jalat... :hyper: Jälkimmäisestä löytyy kuva tämän ketjun sivulta 14 viesti 140 ja ensimmäisestä ei kai löydy kuvaa ollenkaan (vaikka syytä olisi) mutta sattuneesta syystä en liitä tähän kuvaa. Kun en tiedä miten se tehdään. :D

-pipsa-: Eihän nuo kisaajat nyt läpi vuoden tuollaisessa kireydessä ole. Se on häivähdys vaan, pari päivää ja sitten kunto näyttää taas aivan erilaiselta. Esimerkiksi tässä kuvassa on tuo samainen tyttö, Halcyon Duarte (ja motivoi ainakin mua, ah!! :)):

6D6E5202.jpg

Piti kans vähän googlettaa tuota Angela Gilliä. Lewe, tarkoititko tätä figuretyttöä?

mtech.jpg

pink.jpg

On ainakin hyvä peppu! :haart: :nolo:

-pipsa- sanoi:
Toi Danitza on sellases kunnos mitä mä lähinnä salilta haen...

Mutta milläköhän tuon rintojen seudun rasvakudoksen saa turpoamaan tuohon kuntoon painoharjoittelulla... :D

Joo, minulla on kompleksi pienistä rinnoistani. Toisaalta eivätpähän hölsky hölkätessä... :)

Mäyräkoira sanoi:
Mutta milläköhän tuon rintojen seudun rasvakudoksen saa turpoamaan tuohon kuntoon painoharjoittelulla... :D

Joo, minulla on kompleksi pienistä rinnoistani. Toisaalta eivätpähän hölsky hölkätessä... :)

rintapumpulla :D en mä tiedä, etteikö vain olisi silikonit? mä yritän kovasti pienentää rintavarustustani koska olen niin pieni ja kuppikoko oli vähän aikaa sitten vielä C enkä ollut tyytyväinen itseeni. ja mulla on vielä se ongelma että olen vähän eriparinen :( pitää vähän toista puolta aina reenata enemmän... mutta mä oon aina sanonut että mä luovutan mielelläni tisseistä rasvakudosta!:D

On se kyl vähän erilainen noissa muissa kuvissa tuo Halcyon Duarte, upeen näkönen mimmi!perun puheeni :D tosin siinä kisakuvassa se on kyl vähän pelottavan näkönen...

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Kike Elomaa

Just tulee telkkarista popklubi ja haastateltavana Kike Elomaa. Tuli vaan mieleen tähän threadiin liittyen. Kertoi juuri että eipä sillon paljon ollut lisäravinteita, eikä suostunut käyttämään kun niitä alkoi tulemaan. Kuitenkin helkkarin hyvässä kunnossa oli!

nimetn.jpg

-pipsa- sanoi:
rintapumpulla :D en mä tiedä, etteikö vain olisi silikonit? mä yritän kovasti pienentää rintavarustustani koska olen niin pieni ja kuppikoko oli vähän aikaa sitten vielä C enkä ollut tyytyväinen itseeni. ja mulla on vielä se ongelma että olen vähän eriparinen :( pitää vähän toista puolta aina reenata enemmän... mutta mä oon aina sanonut että mä luovutan mielelläni tisseistä rasvakudosta!:D

Minä otan kyllä mielelläni vastaan. Vai pitäisikö tässä tilata TV-shopista joku rintoja suurentava voide? :D Hitto, menee :offtopic: :ksi ja koko ajan pahemmaksi. :hyper:

Mäyräkoira sanoi:
Vai pitäisikö tässä tilata TV-shopista joku rintoja suurentava voide? :D Hitto, menee :offtopic: :ksi ja koko ajan pahemmaksi. :hyper:

Ihan ku oisin jostain lukenut sellasesta suurentavasta voiteesta mutta en oo varma... Mutta olihan Austin Powersillakin peniksen suurentaja siinä leffassa, eiköhän tissienkin suurentajia oo... :lol2:

Nonniin...

Nyt löyty Faidra-tytölle uusi idoli... aivan mieletön kroppa tällä Beth Hornilla!! Sain vihdoin ripustettua seinälle Nationalseista ostamani FitWings-kalenterin ja maaliskuun kuvassa oli tämä likka. Hiukan on TYKIT olkapäät! Tosi kauniita kuvia muutenkin tossa kalenterissa. Käykääs kurkkaa tuota nettisivua, siellä on kuvat kaikkien kuukausien malleista.

beth2006_BIG.jpg

:hyper: Jennifer Nicole Lee on kyl mun idoli! Jumalattoman kaunis vielä hyvän kroppansa lisäksi!:haart:

jennifer_nicole_lee.jpg

Kim Lyons on kyl kans aika kova motivaationlähde:

kim-ly1.jpg

Kim-red.jpg

Kyl mä vielä tolta joskus näytän..:rolleyes: :D

Meah sanoi:
:hyper: Jennifer Nicole Lee on kyl mun idoli! Jumalattoman kaunis vielä hyvän kroppansa lisäksi!:haart:

On kyllä upea! Tuollaisen kropan kun saisi... Oli pakko mennä googlettamaan heti lisää kuvia naisesta! :haart:

Heiiii, mistä saan ison, tietsikan taustakuvaksi käyvän kuvan Erica davidsonista, Jenniver Nicole Leestä tai kim Lyonsista:)???

Meah sanoi:
Heiiii, mistä saan ison, tietsikan taustakuvaksi käyvän kuvan Erica davidsonista...???

Isosta en tiä, mutta tässä olis muutama kuva mun koneen syövereistä, yllättäen motivaatiokansiosta :D.
Toiv. en nyt riko sääntöjä tms. kun pasteen.

Tässä siis fitness-kaunotar Erica Davidson (ja nimeenomaan vaparillisen fitneksen :worship: ):

Liitteet

• 1.webp
    1.webp
    50,3 KB · Katsottu: 1 660
  • e1piece.webp
    e1piece.webp
    25,9 KB · Katsottu: 647
  • ericaa.webp
    ericaa.webp
    12 KB · Katsottu: 1 481
  • ericadavidson.webp
    ericadavidson.webp
    38,2 KB · Katsottu: 878
  • 2.webp
    2.webp
    28 KB · Katsottu: 1 152
Yksi kysymys hieman off topikkina. Taannoin oli selvät ohjeet siitä, miten kuvia laitetaan. Eli että kuvia mitä ei ole itse ottanut/ei ole kuvaajan lupaa niiden julkaisemiseen, laitetaan käyttäen insert imagea+ AINA ALKUPERÄNEN URL NÄKYVIIN. Eikö tämä enää päde?! vai mikä vittu siinä on että porukka liittää kuvat serverille, ja vieläpä ilman mitään viittausta alkuperäseen osoitteeseen..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom