Motivoivia kuvia?

Erika Törrönen näyttäis olevan Go4fitin sivuilla pitämän bloginsa kuvituksen perusteella aivan älyttömän kovassa kunnossa :wtf: Vastaavaan kondikseen kun joskus tulevaisuudessa pääsisi itsekin, niin siinä alkais olla koossa jo aika täydellinen kroppa.

Ite oon aina ihaillut Erikan fysiikkaa. Tyttö menee vuosi vuodelta eteen päin ja joka kisassa nähdään entistäkin tasapainoisempi, lihaisampi ja kehittyneempi paketti :rock: Päästäpä itse samaan :rolleyes:

Ipanal sanoi:
Tekee mieli treenata ja syödä terveellisesti, kun näkee toisen ääripään.

Meinasin jo skipata tän aamuisen pyörälenkin, mut toi kuva kyllä sai mut taas toisiin aatoksiin :D

Tekee mieli treenata ja syödä terveellisesti, kun näkee toisen ääripään.
Jep. Porukoiden kanssa kun asustelen vielä toistaiseksi, näen joka päivä pyylevän äitini jonka pituus on 160 ja painonumero kolmilukuinen niin siinä kyllä on kävelevä motivaatio elää fiksummin. Varsinkin kun isäukko on koko pienen ikäni haukkunut sitä lehmäksi, mursuksi... ym. ;/ *huokaus*

Linda on mun ykkös motivaattori... se on niin wau. :rock:

Liitteet

• _MG_5383.webp
    _MG_5383.webp
    22,5 KB · Katsottu: 3 060
Pauline_Nordin_44_jpg.jpg

Oon pateettinen mutta toisina päivinä sitä ei oikeasti meinaisi jaksaa lähteä salille, sitten puolivahingossa jostain Oxygenista tai jostain sattuu silmään Pauline Nordin tai Monica Brant... No, ainakaan ei tule juurikaan jätettyä treenejä väliin laiskuuden takia. Jos joskus näyttäisin edes puoliksi yhtä hyvältä.

^ Aivan mieletön nainen :eek:

Jenni Levävaara

1a_.JPG

WABBAwrld060425.jpg

2_.JPG

IMG5284.jpg

^ Ohhoh. Onpas kauniin mallinen vartalo. Kotisivuilla olevat offimmat ja vanhemmat kuvat tosin näyttivät vielä paremmilta omiin silmiin. Itsellä kun tuo kisakireys ei ole kuitenkaan tavoitteena.

Vau. Tuo vedessä seisova nainen on aivan upea.

Ei tällaisia kuvia saisi katsoa, nousee vitutuskäyrä pilviin kun tietää, ettei itse pääse pitkään aikaan salille :(

Täytyy sanoa, että huolimatta tämän ketjun upeista kuvista, motivoivimmat kuvat ovat löytyneet tuolta punttimimmien kuvaketjusta... Mahtavia tuloksia, oikeastaan mitä tahansa ketjua selaileekin! :worship:

Onhan noita kauniita valmiita vartaloita kiva katsoa, mutta itse en ainakaan yksittäisistä (enemmän tai vähemmän photoshopatuista) kuvista saa sellaista oikeaa kipinää harjoitteluun. Sitten taas, kun näkee sen koko prosessin alkutilanteen tavallisesta tasapaksusta talliaisesta (sori tytöt :D) tiukkakehoiseksi megabeibeksi... Se se vasta motivoi. :dance:

Ihanan pyöreä (tai en nyt osaa paremmin kuvailla, mutta mun silmään just tommonen sopivan muhku :D) lihaksisto, Huong Arcinas:

h.__arcinas__121_std_500x.jpg

DSC_0294.jpg

Ei ole tyttö muuten mikään hirmuinen köriläs, nimittäin kotisivujensa mukaan painoa offilla 46,7kg (103lbs) :eek:

^ Onpa nätti ja sievä nainen :)

Suositut

Back
Ylös Bottom