Nonniin, päätin tulla hakemaan tältä forumilta apua, koska tiedän että täällä käy paljon fitness-elämäntapa ihmisiä jotka osaavat ehkä minuakin auttaa. Laihdutin viime kesänä kolmessa kuukaudessa 8 kg kovalla treenillä ja syömisillä. Olen noudattanut ihan ammattilaisen laatimaa ruokavaliota ja saliohjelmaa. Nyt kuitenkin salitreenit ovat jäätyneet mun osin viimiset puoli vuotta. Motivaatio vain lähti ja kaikki kilot kertyivät takaisin. Poikaystäväni treenaa aina kovaa ja vahtii syömisiään, se on hänen elämätapa aina ollut. Itse koen huono omatuntoa tästä, koska en ole sellainen ihminen joka pystyy elämään noin kurinalaisesti. Poikaystäväni on alkanut nut huomautella vartaloni lössähtämisestä, koska kiloja on jälleen kertynyt. Mittani ovat 173/69kg ja kaikki rasva pönöttää vatsassa. Jotenkin semmonen olo etten kehtaa enää mennä kuntosalillekkaan tässä kunnossa, koska vihaan vartaloani niin paljon. Tänäänkin menin r-kiskalta ostamaan kokista ja sipsiä... Taisin kaupasta hakea myös pizza-ainekset. Miten hitossa pääsen tästä herkuttelusta taas eroon ja aloittamaan normaalin elämän? Meillä on kaverin tuparitkin tulossa, ja oon miettinyt viimiset 2 viikkoa mitä laitan sinne päälle, koska en pysty enää pukeutumaan niin kuin haluisin. Mielessäni on jopa käynyt että jätän tuparit väliin koska en halua että muut näkevät karsean vartaloni.
Kertokaa kokeneet miten pidätte yllä motivaation jatkuvasti?? Entä miten pääsen taas alkuun? Kaikki tuntuu niin vaikealta ja tuntuu että olen kehoni vanki. En pysty enää elämään tässä kropassa. Laihdutettavaa mulla ei ole kuin tuo 8kg, mutta se tuntuu niin kaukaiselta...
Kertokaa kokeneet miten pidätte yllä motivaation jatkuvasti?? Entä miten pääsen taas alkuun? Kaikki tuntuu niin vaikealta ja tuntuu että olen kehoni vanki. En pysty enää elämään tässä kropassa. Laihdutettavaa mulla ei ole kuin tuo 8kg, mutta se tuntuu niin kaukaiselta...