Saattaa tulla pitkä tarina kun tätä rupeaa kirjoittamaan, mutta kirjoitetaan silti oma tarina
Aikaisempaa salitaustaa löytyy, mutta jos sitä ei lasketa niin aloitetaan tästä uusimmasta. Miksi rupesin taas käymään salilla ja tällä kertaa diettaamaan tosissasin?
Kokeilin toukokuun lopussa mustaa pukuani joka on vuosi sitten ostettu ja mitoitettu, että lihoa ei saa yhtään. Pukuhan ei mahtunut edes päälle - läskiä on kertynyt!
Aloin ihmetellä, että mistä sitä läskiä on oikein tullut?
Parisuhde, alkoholi, työ ja ylipäätänsä huononlaiset elämäntavat.
Nykyään sitä on otettu uudenlainen asenne elämään kohtaan. Töissä jos tulee heikko olo niin se suklaapatukka, tai muu sokeripulla ei auta asiaa. Hetkellisesti tosin auttaa, mutta jälkivaikutukset ovatkin kahta kauheammat. Liikuntaa on tullut lisää. Sokerit, roskaruuat,hiilihydraatit olen jättänyt lähes kokonaan pois ruokavaliostani.
Arkipäivisin koitan painaa täysillä tätä dieettiä, mutta sitten viikonloppuisin kyllä sallin itselleni pientä herkuttelua. Ihan myös sen takia, että saan vatsan toimimaan. Kyllä syön nykyään jäätelöä, karkkia ja kaikenlaista, mutta kohtuudella. Tänään esimerkiksi muut pöydästä söivät jäätelöä ja ihmittelivät, kun otin vain lusikallisen jäätelöä naiseni annoksesta. Ei edes tehnyt mieli lisää jäätelöä tuon toooodella pienen annoksen jälkeen. Tuo ''maistelu'' ei nyt dieettiä kaada.
Peilistä sen kyllä huomaa parhaiten, jos pitää jotain ruveta tekemään itselle. Itse huomasin ja olen kiitollinen siitä, että sain kiskottua itseni takaisin tähän kuntosali maailmaan