Tämä saa tältä erää olla allekirjoittaneen viimeinen viesti tähän ketjuun, mutta vastaanpa nyt vielä noihin mira82:n esittämiin kysymyksiin.
Kaikkitietävää ei olekkaan mutta luulisi sen olevan selvää että vaikka todellakin siis Pakkiksen ketjuissa varmasti on fitness, voima ja bodarikansan syvä tietämys oman lajinsa ravintohienouksista niin ei se mikään yleispätevä jumalan sana ole.
... enkä minä ole näin väittänyt olevankaan. Muistaakseni puhuin sitäpaitsi netin keskustelupalstoista yleensä, en siis pelkästään Pakkiksesta (tai se oli ainakin tarkoitus).
Vai meinaatko että täällä tiedetään oikeasti enemmän vauvojen ravinnosta kuin neuvolassa?
Riippuu täysin a)ko. neuvolan henkilökunnan ravintotietämyksestä ja b)siitä, keneltä aiheesta täällä kysellään. Eikä mielestäni myöskään voida väheksyä vertaiskokemuksia, monessa tilanteessa ne saattavat olla jopa arvokkaampia, kuin virallisen auktoriteetin antamat "tilastoneuvot".
Tuosta vittuilusta yms. vielä sen verran, että jos mira82 selaat vaikkapa minun viestihistoriaani, niin huomaat, että kyllä sieltäkin sitä kritiikkiä löytyy. Sekä Pakkista yleensä, että sen muutamia nimihenkilöitä kohtaan, sekä suorempaa, että piilotetumpaa. Mutta toisaalta en myöskään arkaile antaa positiivista palautetta silloin, kun on sen paikka - miksi muka pitäisi? Kohtuullisen perseestä on IMO sellainen ajatusmaailma, että vain negatiivinen kritiikki on
oikeaa ja
rehellistä ja kaikki muu pelkkää perseennuolentaa.
Toki, mikäli tavoitteenasi on/oli saada riitapukarin ja yleisen räksyttäjän maine, niin asiahan on sitten suorastaan kunnossa ;) Mutta oikean, asiallisen kritiikin ja parannusehdotusten kanssa tuollaisella räkyttämisellä ei juurikaan ole tekemistä.
Over and out.
EDIT: ja komppaan vielä MC Aropupua siinä, että aina ei ole pakko vetää hommaa läskiksi, vaikka joku ketju itsestä tyhmältä tuntuisikin, vaan tosiaankin siitä voi sanoa ASIALLISESTI. Osoittaapahan siinä olevansa itse fiksumpi, kuin tuo tyhmä ketjun aloittaja, vai mitä? ;)
Onneksi meillä on mimmiosio ja Old School, joissa homma pelaa hienosti :thumbs: