Motivaatio kirjoittamiseen hävisi aika tehokkaasti.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Ai että jos ei nuole persettä niin se on kiukuttelua?
No jopas sulla onkin mustavalkoinen maailma, mutta asia on jo selvä. Sä olet siis periaatteesta vastaan kun näet, että nämä muut yli miljoona viestiä ovat perseennuolentaa. Pitäähän sitä nyt jonkun ihan vain vittuillakseen olla toista mieltä.

Kato mira, perseennuolennalle ja kitisemiselle on vaihtoehtoja:

A. Kirjoittaa kaikkee muuta
B. Pitää turpansa kii

Ai että jos ei nuole persettä niin se on kiukuttelua?
Ja perseen nuoleminen ja vastarannan kiiski ovat vain ääriesimerkkejä. Sinä lähentelet tuota jälkimmäistä.

En, mutta pointti olikin, että eivät ne lääkärit/neuvolantäditkään kaikkitietäviä ole, vaikka monilla tuntuukin olevan suorastaan liikuttava usko esim. terveydenhoitohenkilökunnan ravitsemustietämykseen (joka taas, luvalla sanoen, on monesti TODELLA puutteellista, mikä käy ilmi monista Pakkiksenkin ketjuista).

Kaikkitietävää ei olekkaan mutta luulisi sen olevan selvää että vaikka todellakin siis Pakkiksen ketjuissa varmasti on fitness, voima ja bodarikansan syvä tietämys oman lajinsa ravintohienouksista niin ei se mikään yleispätevä jumalan sana ole.

Vai meinaatko että täällä tiedetään oikeasti enemmän vauvojen ravinnosta kuin neuvolassa?

Eikös muuten olisi hienoa jos A.Manninen tämän foorumin huippuviisaimpana miehenä vois ottaa ja kirjottaa esimerkiksi Lääkärilehteen jonkun kattavan katsausartikkelin ravinnosta niin saataisiin terveydenhuollon tietämys ravinteista ansaitsemalleen tasolle?

No jopas sulla onkin mustavalkoinen maailma, mutta asia on jo selvä. Sä olet siis periaatteesta vastaan kun näet, että nämä muut yli miljoona viestiä ovat perseennuolentaa. Pitäähän sitä nyt jonkun ihan vain vittuillakseen olla toista mieltä.

Kato mira, perseennuolennalle ja kitisemiselle on vaihtoehtoja:

A. Kirjoittaa kaikkee muuta
B. Pitää turpansa kii

Kerrohan nyt ihan selvyyden vuoksi että mistä kaikesta tän lisäksi olen ollut vittuillakseni eri mieltä, ite voin sanoa että punttimimmien kuvaus kirjaan/bodynettiin kummastutti kyllä aikanaan tietyistä syistä ja sitten sun kuvista (tai lähinnä fotarin käytöstä) olen antanut kritiikkiä mutta mielestäni ihan asiallisesti, en vittuillakseni missää tapauksessa.

En, mutta pointti olikin, että eivät ne lääkärit/neuvolantäditkään kaikkitietäviä ole, vaikka monilla tuntuukin olevan suorastaan liikuttava usko esim. terveydenhoitohenkilökunnan ravitsemustietämykseen (joka taas, luvalla sanoen, on monesti TODELLA puutteellista, mikä käy ilmi monista Pakkiksenkin ketjuista).

Kuitenkin kysyisin mieluummin neuvoa alan ammattilaisilta kuin internetin keskustelufoorumeista :rolleyes:

en oo tuota: 6-12 kk lapsen ruokailut trediä lukenut laisinkaan, mutta täytyy sanoa että silloin kun klikkasin "uudet viestit" nappulaa ja tuon tredi aiheen näin niin kieltämättä rupes vähän hymyilyttään kun pakkiksella moista kysellään. vaikka onhan täällä kaikenlaisia tredejä niin kyllä tuo silti jotenkin aika spesiaali oli kun se itsellenikin mieleen on jäänyt vaikken kertaakaan trediä aukaissut. ei silti voihan sitä toki kaikenlaista kysellä.

ps: eikä mitään mökötys meininkiä. se on yhtäkuin luovuttamista vai mitä timba :thumbs:. netti on netti ja asioista ollaan erimieltä ja jotkut aukoo vähän päätäkin siinä sivussa. ei niistä kannata alkaa möksäämään.

Sitä mä en ymmärrä että miks mira82 pitää olla aukomassa päätään heti jokaisessa threadissa mikä ei miellytä.
Kaikkia ajatuksia ei tarvi tuoda aina julki vaikka ollaankin netissä ja vielä keskustelufoorumilla missä se on maailman helpointa. Kasvottomana aukoo päätänsä.

keskityt vaan niihin ketjuihin missä on sua kiinnostavia asioita, eikä mennä aina vänkään niihn ketjuihin mitkä sua ei kiinnosta, eikä sen takia jos sulla ei ole mitään järkevää annettavaa kyseisille ketjuille.

Jos jätät turhanpäiväisen kuittailun eri ketjuissa pois, niin jäljelle ei jää kuin tyhjä ruutu :D

Timba juurikin noin. Kaikista eniten vitutti se, että yritin oikeasti saada sen pelittämään ja tein jopa ihan kunnon jobia homman eteen. Into koko juttuun loppu kuitenkin hyvin äkkiä juuri siksi, että pari tyyppiä vittuili siitä rankasti joka helvetin välissä varmaan puoli vuotta tuon jutun jälkeen. Samaa vittuilua tuli mun treenipvkirjasta, parista tredistä kisaosiolla(pohjoismaiden bodyuutiset tredi), jopa niin, että osa oikein vaivautui laittamaan privaa ja mailia. Vaikkei kukaan ole tänne koskaan pakottanutkaan kirjoittamaan, tuli just se tunne, että minkä vitun takia vaivaudun tekemään ilmaiseksi mitään, josta tulee vaan paha mieli. Nykyään en välitä oikeastaan vitun vertaa. Ehkä hermot napsahtaa jossain vaiheessa, ja vähennän kirjoittelua ja alan tekemään ihan jotain muuta juttua. Tai käytän energiani sellaiseen hommaan, joka tuo mulle rahaa :D Mutta en tilitä enempää etten katkeroidu uudelleen :D Mutta pointtina se, että ymmärrän varsin hyvin, mitä ajattelet ja miltä tuntuu. Koitetaan kestää:haart:

Ihan jees että joku aidosti ymmärtää mitä mä ajan takaa. Eli mun henkilökohtaiseen elämiseen tuo ei vaikuta paskanvertaa. Mulla on hyviä ystäviä tän palstan kautta ja tottakai tän ulkopuolelta. Eikä mulla ole penniäkään kiinni siinä autanko mä aloittelijoita tai jotai muita vai enkö auta, vaan teen sen ihan mielelläni ja omasta tahdostani. Jos kuitenkin kysyn (aika harvoin jopa) jotain omaa asiaani ja siitä saa vittuilua, niin motivaatio siinä kärsii kuten olen jo sata kertaa sanonut. Ei siihen auta tuleeko tänne joku että nyyh nyyh anteeks Timba, en mää pahalla. Sitten jatketaan sitä samaa vittuilua jollekin toiselle.

Ja miksi helvetissä se on aina perseennuolemista jos on samaa mieltä esim. Moden tai Miken kanssa? Ja miksi se kritiikki pitää esittää vittuillen, haetteko jotain rispektiä muilta käyttäjiltä? Samoja tyyppejä sitä varmasti portsarit tapaa baareissa jatkuvasti, jostain on aina soitettava päätä ja oltava niin kovaa kaveria.

Jos jollakin on tarvetta vittuilla mulle, niin sigussa on priva ja VIPit voi laittaa privaa, ei sitä varmaan ole puolin eikä toisin pakko tehdä julkisesti yrittäen vain aiheuttaa pahaa mieltä.

Ja mitä tulee mira82:een, on sen viestit suurimmaksi osin ihan törkeen provoavia ja tuollainen käytös ei ainakaan mun mielestä sovi keskustelupalstalle. En ole ehdottomassa todellakaan mitään privaa, vaan ruotuun palauttamista ja jos ei homma pelitä niin sitten jäähyä. Tietty koskee ihan jokaista muutakin.

Muutenkin tuo jatkuva kotimoderointi ketjuissa vituttaa. Jos aihe ei jotakuta nappaa, on heti seuraava viesti "ehdin" ja sitten kymmenen seuraavaa komppaa sitä muna pystyssä. Tollanen perseily pitäisi asiaoisioilta kitkeä kokonaan pois. Report bad post näppäin on sitävarten jos mielestään joku on asiaton, tai sitten privaa/meiliä paikalla olevalle modelle tai Mikelle.

Sitä mä en ymmärrä että miks mira82 pitää olla aukomassa päätään heti jokaisessa threadissa mikä ei miellytä.
Kaikkia ajatuksia ei tarvi tuoda aina julki vaikka ollaankin netissä ja vielä keskustelufoorumilla missä se on maailman helpointa. Kasvottomana aukoo päätänsä.

Nimenomaan ja koskee kaikkia muitakin. Tähän on syytä tulla loppu, on nimittäin tän asian jälkeen tullut useampi priva jossa on valitettu samaa. Eli ei nappaa kirjoitella kun on joku apina näsäviisastelemassa samantien. Ja tämä nimenomaan asiapuolella, yleisellä sallittakoon sitä kuittailuakin vähän enemmän.

Ja mitä tulee nyt noihin ammattilaisiin, niin eiköhän sitä tietoa ole meilläkin kyselty ja saatu ihan sieltä neuvolastakin. Täällä kysytään roinavinkkejä joka helvetin päivä tavallisilta salipulliaisilta ja väsätään kuureja igorin taksista ostamilla "roinilla". Tuoko sitten on järkevää ja lastenruokailusta keskustelu on jotain mitä ei sovi tehdä? Enkä mä tietääkseni edelleenkään kysynyt tossa ko. ketjussa mitään saatanan neuvoja, kyselin vain että syökö muidenkin tenavat noin paljon. Ja kun tuo kerran monen mielestä oli väärällä osiolla, olisi varmaan voinut vai mainita tyyliin "tällaiset sopisi paremmin yleiselle" tai jotenkin vastaavasti rakentavasti ja järkevästi. Eipä sitä KUKAAN täällä osaa aina ketjua laittaa just sinen osiolle mihin se ehdottomasti kuuluu, aina ei sellaista ketjua edes ole.

Olin ajatellut pitää kuulani ummessa siinä ruokailutredissä, kuten tässäkin, mutta mutta...Tämäkin tredi tuntuu paisuvan vain tuolla mielestäni jonniinjoutavalla kiistelyllä ja toisten syyttelyllä. Parantaako se nyt sitten tilannetta? Jokaiselta tulee välillä hyvää ja välillä vähän huonompaa tekstiä.

Ja en sitten tiedä, että olenko oikeesti ainoa, josta tämänkin tredin perustaminen tuntuu jo turhalta ja vähän jopa säälittävältä? Timba79 ei varmasti ole ensimmäinen joka sitä paskaa saa niskaansa, eikä ole viimeinen joka sitä on saanut. Jos motivaatiota ei kirjoittamiseen ole, niin onko siitä sitten muutaman päivän ajan kirjoitettava johonkin ja väännettävä asiaa joka suuntaan?

Enemmän tekoja, vähemmän sanoja.

ps. Ja nyt kaikki voi sit vapaasti kipata kakkaa meikän niskaan tämän postin takia, sillä minua se ei loukkaa eikä kiinnosta.
"Selän takana paskaa niskaan kaadetaan, se ilomielin vastaanotetaan, niin se metsä tuppaa vastaamaan kun sinne huudetaan."

En tiedä luetko Timba79 tämän ja en jaksa muuallekaan mielipidettäni ( isien ketjuun panna ), mutta minusta mitä minä muistan tyyliin vauvalehden ravintoterapeutilta tms. muulta lukeneeni. Lapsen pääasiallinen ravinto vuoden ikään on maito! Ja kiinteitä ns. maistellaan. Lapsethan on yksilöitä. Kyllä minäkin poikaani syötin ton ikäisenä varmaan yhtä paljon kuin te!! Mutta tyttöni imi 5.5kk pelkkää maitoa ja siis kiinteiden osuus tuossakin iässä oli pienempi :).

Muistaakseni suositus meni niin, että eka imetettäisi ja sitten annettais täydennykseski niitä kiinteitä, kun niitä aletaan maisetelemaan, mutta poikani ( eli ekan ) kohdalla taisin tehdä niin, että syötin eka ja sit vasta maitoa ( joka oli 5,5kk jälkeen kylläkin korviketta )

Tietääkseni äidinmaito on noin ravintokoostumukseltaan aika täydellistä lapselle, että kyllä sekin kertoo aika paljon.. Minä yritän tässä sanoa, että tietenkin on aina parempia ja vielä parempia tapoja toimia lasten kanssa, mutta en minäkään ole mennyt aina "parhaimman" mukaan, ja kuitenkin lapseni ovat ihan ehyitä ja terveitä yksilöitä.

E: Antakaa "lounas" samaan aikaan kuin teillä ja sen jälkeen tissin kautta päikyille. En tiedä toimiiko, lapsethan ei ole automaatteja, mutta tossa iässä voi jo ruveta rytmittämään. Ja on sikäli jo hieno juttu, että lapsenne nukku yhdet päikkärit (=yhenäisemmät unet).

Heh, no jopas on avautumista. Tuonpa taas tähän oman panokseni keittiöpsykologian muodossa.

Melkeinpä väittäisin että sulle, Timba, tästä pakkiksesta on tullut pikkusen liian tärkeä asia. Luulen, että tiedät tämän itsekin. Sit kun jotkut (monet) hieman sohaisee tähän arkaan paikkaan niin alkaa tilitys ja paha mieli kun on kohdeltu kaltoin. Tämä on toki täysin normaalia, näin ihmiset toimivat.

Perustan tämän näkemyksen siihen(kin), että olen nähnyt saman ilmiön oikeastaan kaikilla foorumeilla mitä olen seurannut. On ihmisiä, joille saattaa syntyä pieni riippuvuus kirjoitteluun ja se saattaa ärsyttää muita ja siitä seuraa sanaharkkaa. Reaktio on myös aina sama, loukkaantuminen ja marttyrinä esiintyminen (selitykset: olen auttanut niin monia, yms.). Heh, oikein huvittaa kun ajattelee miten monta kertaa nää samat sodat on käyty.

Oikeasti tilanne on se, että pakkiksella aiheetonta v*ttuilua on todella vähän, ja tämä episodi täysin mitätön. Foorumi toimii hyvin ja suuret linjat on kunnossa. Täällä on HYVIN vähän henkilöitä, jotka KOKO ajan v*ttuilevat muille.

Toki voit jatkaa loukkaantumista ja katkeroitumista niin pitkään kuin haluat, mutta se on täysin sinun valintasi. Anteeksi on pyydetty ja jos se ei auta, niin ei voi mitään. Avaimet ovat joka tapauksessa sun omissa käsissä.

Ja edelleen, peace.

Oikeasti tilanne on se, että pakkiksella aiheetonta v*ttuilua on todella vähän, ja tämä episodi täysin mitätön. Foorumi toimii hyvin ja suuret linjat on kunnossa. Täällä on HYVIN vähän henkilöitä, jotka KOKO ajan v*ttuilevat muille.
Mikä mahtaa olla aiheellista vittuilua?

On paljon aiheita mistä tällä foorumilla ei pysty keskustelemaan, koska porukalla on tarve heittää homma läskiksi. Osa kokee jotenkin humoristiseksi sen, että mahdollisesti vakavaan aiheeseen mennään möläyttämään jotain järjetöntä. Toki keskenkasvuiset tekevät noin vaikka paras kaveri avautuisi samasta aiheesta.

Totta helvetissä monet asiat ovat henkilökohtaisia eikä siihen kuulu vittuilu millään tavalla.

Osa kokee jotenkin humoristiseksi sen, että mahdollisesti vakavaan aiheeseen mennään möläyttämään jotain järjetöntä.
Kuten vauvanruokajuttu-threadiin kehonrakennuspalstan ravinto-osiolla?

Mun mielestä Timban threadi oli ihan ok - mutta se oli vähän väärässä paikassa, ehkä yleinen puoli olisi ollut sopivampi sille. Tästä syystä sitten porukka, joka ei tahdo palstasta vauvanruoka-foorumia alkoi vittuilemaan timballe, joka veti herneet nenään ja ilmeisesti katkaisi sitten kamelin selän aikaisempien vittuilujen perusteella. Nyt Timba sitten itkee täällä kun pakkiksella on muutama teini-idiootti (mature-Dragon idiootin lisäksi), joiden ainoa ulosanti yleensäkin sosiaalisissa taidoissa on viilata ja nussia pilkkua ja leikkiä jotain vitun näsäviisasta äpärää ja saada sitäkautta tuntea sitten olevansa vitun kova jätkä, joka uskaltaa sanoa Mikelle ja modeille ettei nuole näiden persettä vaikka ne teini-idiootit ei oikeasti tee muuta kuin itkee vitusti siitä, kun porukka ei ole yhtä täydellisiä kuin he ovat.

Lyhennettynä siis: Mike karjuu, Timballa on paha olo, porukka pyytää anteeksi, yksi vastarannanitkijä kitisee, Mike karjuu kovempaa, Wintikka bannaa kohta kaikki, Yksi vastarannankiisti itkee edelleen, jpm paheksuu kaikkia, Dragon saa vittu kilarit, jpm hakkaa Dragonin salilla (taas), mira82 kaasutetaan Zyklon B:llä ja Mike antaa Pakkotoistolaisille kaasumaista Viikinki_84:sta anesteettina.

Vetäkää ny henkeä välillä...

Kuten vauvanruokajuttu-threadiin kehonrakennuspalstan ravinto-osiolla?
Minunkin mielestä se oli huvittavaa ja hölmöä :D Keskustelu oli tosiaan väärässä paikassa. Joten pienen keljuilun ja virnistelyn ymmärrän ihan täysin, rajansa silti silläkin.

Aiheessahan tuskin mitn vikaa on jos siitä on tarvetta keskustella.

Olin ajatellut pitää kuulani ummessa siinä ruokailutredissä, kuten tässäkin, mutta mutta...Tämäkin tredi tuntuu paisuvan vain tuolla mielestäni jonniinjoutavalla kiistelyllä ja toisten syyttelyllä. Parantaako se nyt sitten tilannetta? Jokaiselta tulee välillä hyvää ja välillä vähän huonompaa tekstiä.

Ja en sitten tiedä, että olenko oikeesti ainoa, josta tämänkin tredin perustaminen tuntuu jo turhalta ja vähän jopa säälittävältä? Timba79 ei varmasti ole ensimmäinen joka sitä paskaa saa niskaansa, eikä ole viimeinen joka sitä on saanut. Jos motivaatiota ei kirjoittamiseen ole, niin onko siitä sitten muutaman päivän ajan kirjoitettava johonkin ja väännettävä asiaa joka suuntaan?

Enemmän tekoja, vähemmän sanoja.

ps. Ja nyt kaikki voi sit vapaasti kipata kakkaa meikän niskaan tämän postin takia, sillä minua se ei loukkaa eikä kiinnosta.
"Selän takana paskaa niskaan kaadetaan, se ilomielin vastaanotetaan, niin se metsä tuppaa vastaamaan kun sinne huudetaan."

Kaikenlaiseen kommenttiin osaa varautua kun jonkun ehkä arankin asian nostaa esiin. Oltiinpa sitten ihan työpaikalla, parisuhteessa tai vaikka nettifoorumilla.

Ja kovasti tämä ainakin keskustelua aiheuttaa puolesta ja vastaan, ehkä hyvä niin, tällaista on ehkä jopa kaivattu?

Ja kun kerran Mikekin on sitä mieltä että ketju oli väärällä osiolla, niin ihmettelenpä vaan ettei sitä sitten voinut siirtää tai kehottaa siirtämään. Vittuilu näköjään oikea ratkaisu tällaisissa tilanteissa?

No mulla on ihan reaalielämässäkin tapana ottaa asiat esiin jos joku jää vaivaamaan eikä hautoa niitä itekseen tai vittuilla henkilöille joihin se ehkä liittyy. Enkä mä olettanut missään vaiheessa että tämä esilletuonti kaikki miellyttää, kuten ei miellyttäisi se toinen vaihtoehtokaan. Fakta on kaikessa "riitatilanteessa", että kun toiseen suuntaan pyllistät toiseen kumarrat.

Ja mitä tulee marttyyriasenteeseen, en varmasti liene ainut tunnetumpi täällä joka sitä harrastaa...

Minunkin mielestä se oli huvittavaa ja hölmöä :D Keskustelu oli tosiaan väärässä paikassa. Joten pienen keljuilun ja virnistelyn ymmärrän ihan täysin, rajansa silti silläkin.

Aiheessahan tuskin mitn vikaa on jos siitä on tarvetta keskustella.

Aihen oli väärässä paikassa, mutta vittuilua ja keljuilua en ymmärrä siltikään. Eikä tässä pointtina ole vain se että se kohdistui minuun, vaan että sen on ihan hiljaa hyväksyttyä täällä.

Ja jos joku pystyy määrittämään ettei esim. tuo aihe ole keskustelun arvoinen, eiköhän täällä saisi deleteä antaa sadoille muillekin ketjuille. Olemassa on jopa ihan turhiakin alueita, mielipidekysymys tottakai.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom