Motivaatio kirjoittamiseen hävisi aika tehokkaasti.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Samaa huomattu täälläkin, taitaa olla aika paha pakkotoisto angsti päällä, voisi kyllä pikkuisen rauhoittua, ihme kiukuttelua jatkuvasti.
Mitä nyt lueskelin Mira82:n viestihistoriaa, en kyllä huomannut mitenkään poikkeavaa vittuilevaa sävyä hänen kirjoituksissaan.
Eikä tuo "pahamaineinen" threadi edes ollut mielestäni paha, moni saa täällä pahempaa vittuilua vähän väliä osakseen, nyt se vaan on sitten niin paha juttu kun mode sai vähän kuittausta..
Eikä tätä ollut tarkoitettu mitenkään vittuiluna kellekään (jos joku semmoista sai revittyä tästä irti). Pistetään hymiöitä perään ja puhalletaan niin kaikki on hyvin taas :david: :eek: :D :whip: :jahas: :( :hyper: :kuola: :haart:

...mutta tuossa kesällä sitten tuli eteen sellainen fiilis että jos jostain alkaa kirjoittamaan niin siitä aina vaan tulee jollakin tasolla pahamieli.
Jep, tuttu tunne varmasti monille. Joku onnistuu aina rääpimään päätänsä tai jotain. Itsekin keskityn mieluummin lueskelemaan vaan, enhän minä mistään mitään ymmärrä 4-jakoisine ohjelmineni (eihän sitä saa käyttää, sanoo jo pakkotoistokin).

Samalla lailla sitä kuka tahansa on saattanut pahoittaa mielensä, kun on sanottu vähän liian suoraan tai lukotettu tredi jne. Mikä siis tekee tästä mitenkään erilaisen tilanteen? Homma taitaa nyt paisua vähän liikaa...

Odotitko ihan oikeasti jotain sympatiaa ja kommentteja tyyliin "älä nyt viitti, kyllä se siitä...". Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, big deal. :piis:

Ei tässä nyt ole kyse siitä, että vittuilua on aina, live with it. Miksi sitä pitäisi sietää? On parempiakin paikkoja pään aukomiselle kuin tämä. Kärsii jo foorumi siitä jos joutuu miettimään, että kirjoitanko, koska tulee kuitenkin joltain paskaa niskaan.

Onko mopottaminen oikein, koska sitä on ennenkin tehty?

Kärsii jo foorumi siitä jos joutuu miettimään, että kirjoitanko, koska tulee kuitenkin joltain paskaa niskaan.

Osittain näin kävi tuossa kesällä itselleni että monesti kirjoitin jonkun vastauksen tai jopa uuden treadin mutta kun sitten se oli postausta vaille niin peruin sen. Jotenkin vaan alkoi tuntua siltä että eipä tässä tulee mitään, tai sitten että tässä pistää itsestään liikaa likoon muille jotka saavat vain lisää repimisen aihetta.

Ei tässä nyt ole kyse siitä, että vittuilua on aina, live with it. Miksi sitä pitäisi sietää? On parempiakin paikkoja pään aukomiselle kuin tämä. Kärsii jo foorumi siitä jos joutuu miettimään, että kirjoitanko, koska tulee kuitenkin joltain paskaa niskaan.

Onko mopottaminen oikein, koska sitä on ennenkin tehty?

Näin, tätä mieltä minäkin. Ja vielä viikko sitten oli kivaa kirjoittaa ja vastailla, nyt tosiaan miettii loukkaako jotakuta ja vituttaako jotakuta "mun naama" kun tänne kirjoitan. Miten helvetissä tuollainen jaksaa motivoida?

Ja mä en jaksa sitäkään että aina vedetään joku vitun moderkortti esiin kun minä jotain negatiivista kirjoitan. Vittu mä jaksa mikään paskasanko olla, on yksinkertaisesti parempaakin tekemistä vapaa-ajalla. Voin vaikka panostaa tohon sijoituspuoleen enemmän, siitä kun voi jopa saada rahaakin joskus. Ja tätä ei nyt varsinkaan Mike saa käsittää väärin, mä en oo tästä rahaa haluamassa enkä oleta sitä koskaan saavani. Mutta ei sitä todellakaan jaksa kirjoittaa mitään asiallista kun siitäkin tuntuu koko ajan jollakin olevan jotani vitun naputtamista.

Ja saa täällä jotkut aikamoista vittuilemista osaksensa, kuten NGV, sekin mennyt monesti ihan saatanasti överiksi. Mutta toisaalta kirjoitusen päätellä hän ottaa ne huumorilla ja ehkä vähän kaipaakin sitä pientä kuittailua? Ja rivikäyttäjä voi itse provota takas ihan minkä lystää ja haistattaa vitut kelle haluaa, mutta ootakaapas jos minä sen teen niin on priva täynnä postia samantien. Joskus ne patoutumat pitää purkaa ja teen se nyt näin, miellytti se sitten porukkaa tai ei. Oisinhan mä voinut hiljaa vetäytyä taka-alallekin, olisko ollut parempi niin? Joidenkin mielestä kyllä, osan mielestä taas ei, eli koskaan ei voi miellyttää kaikkia.

EDIT: Ja ennekuin joku ehtii taas vittuilla ja käsittää kaiken väärin. Niin sanoin tossa ekassa viestissäni kirjottavani sinne minne kiinnostaa ja mitä kiinnostaa ja ihan tasan niinpaljon kuin kiinnostaa. Vastailen siis tänne jos/kun huvittaa vastata.

Timba pari vuotta sulle lisää niin sitten tuo old school on oikea paikka kirjoittaa. Harmi vaan että se ei ole ottanut oikein hirveästi kipinää muille viellä. Itselleni se tuntuu tällä hetkellä ehkä oikeammalta alueelta.

Timba pari vuotta sulle lisää niin sitten tuo old school on oikea paikka kirjoittaa. Harmi vaan että se ei ole ottanut oikein hirveästi kipinää muille viellä. Itselleni se tuntuu tällä hetkellä ehkä oikeammalta alueelta.

Sinne mä tonkin surkuhupaisan vauvanruokaketjun olisin laittanut jos sinne saisi kirjoittaa. Vituttaa oikeasti kympillä kirjoitella mitään vakavampaa kaikenmaailman teinejen kanssa. Enkä mä viittaa tolla teinillä mihinkään muuhun kuin henkiseen ikään. Täällä on paljon fiksuja 15 vuotiata ja täysin kakaroita 30 vuotiata. :piis:

Multa pieni panostus tähän threadiin. Ilman Timban tasoisia ja kaltaisia postaajia pakkotoistoa ei olisi edes olemassa. Sitten on taas olemassa nämä tietyt ihmistyypit, jotka haluavat löytää joka postista jotain negatiivista. Pysähtymätä edes hetkeksi ajattelemaan mitä esim. threadin aloittaja hakee kysymyksellään.

Kuitenkin täällä Pakkiksella on niin paljon asiaa, että jokaiselle löytyy se oma juttu. Silloin ei tarvitse mennä sotkemaan asioita mihin ei ole mitään annettavaa. Itsekin olen tähän syyllistynyt.

Olen pahoillani Timba jos itse aiheutin omalla panoksellani turhaa pahaa mieltä. Perjantai oli kurja päivä. :( Mites ois kuitenkin jos jatkettas/jatkasit ihan samaan malliin kuin ennenkin ja unohdettas tämä juttu.

Sit kun olet toipunut ikävästä olosta niin ei kun vaan tämä threadi roskiin ja keskustelu jatkukoon. Eikös näin? :kippis1:

Täältä myös tuki timballe. Aiheetonta vittuilua sulle jostain syystä riittää, vaikka varmasti olet ollut yksi tunnollisimmista aloittelijoiden ja muidenkin helppaajista.

Itsekin on tullut syyllistyttyä vittuiluun lähinnä Mikelle ja hiukan pidempään asiaa mietittyäni tulin siihen tulokseen, että eipä tuolla vittuilulla ole kuin hävittävää, vaikka en Miken kanssa ihan samalla aallolla olekaan.

Mutta jokaiselle forumille riittää häiriköitä ja vittuilijoita, joten jonkun verran jokainen mode saa sitä sietää. Tosin suurin osa vittuilijoista taitaa rauhoittua ekasta varoituksesta tai viimeistään bannista.

Joillain ihmisillä on aika voimakas tarve "vallata tila" foorumilla mahdollisimman pian. Ja helpoimminhan tämä käy vittuilemalla mahdollisimman näkyvästi foorumin vakikäyttäjille. Jää nimi hyvin mieleen...

Tiedän että varmasti useampi on hyötynyt mun kirjoituksista kuin vittuuntunut,
Timba, vaikka ottais päähän niin eiköhän tuosta lauseesta löytyisi se moottori joka pitää sun näppäinsormet käynnissä kunhan ehdit hetken puhaltaa pahimmat ulos... ainakin näin uskoisin palstaa seuranneena, vaikken sua tunnekaan :)
Ja niinkuin itsekin kerroit, kyse on muutamasta häiriköstä, ei sen enemmästä... annatko näiden torperoida kaikkia niitäkin jotka mahdollisesti hyötyisivät sun posteista?
Ja ehkä osa häiriköistäkin on sitä vain silkkaa ajattelemattomuuttaan, nettimaailmassa vaan on niin helppoa kirjoittaa mitä sylki sormenpäihin tuo...

Se on kumma juttu, että tietyillä ihmisillä on pakollinen tarve vittuilla jokaisesta asiasta, joka itseään ei satu kiinnostamaan.
Täältä löytyy pirusti aiheita, jotka meikäläistä ei voisi vähempää kiinnostaa, mutta ei silti tulisi mieleenkään alkaa niissä aukomaan päätäni.

Timballe tsemppiä täältäkin, en taatusti ole ainut, joka on häneltä paljon hyödyllisiä vinkkejä ja neuvoja saanut :thumbs:

Niin ja se on pakko todeta itsekin, että paljoa ei ole viimeaikoina jaksanut kirjoitella... suurimpana syynä se, että ei vaan oikein aika riitä siihen, että pysyisi mukana kaikessa mitä täällä tapahtuu, joten pitää tyytyä enemmän seuraamaan sivusta sen mitä kerkiää. Toisaalta, oma tietämys on kuitenkin sellaista "perustasoa", joten ei mulla niin hirveästi sanottavaa noilla "virallisilla" osioilla edes ole.

Se on kumma juttu, että tietyillä ihmisillä on pakollinen tarve vittuilla jokaisesta asiasta, joka itseään ei satu kiinnostamaan.

Tuossa kiteytyy se, mikä itseänikin kovasti ihmetyttää, eikä todellakaan pelkästään Pakkiksella.

No kattellaan nyt rauhassa mitä tulevaisuus tuo. Mä olen aika nopeasti leppyvä tyyppi kuitenkin ja aika parantanut aina "haavat" tähänkin asti. Joten eiköhän tästä vielä jotenkin kipinä löydy.

Mutta jokatapauksessa tuosta turhasta vittuilusta olisi mun mielestä syytä tehdä loppu ja näin nimenomaan asiaketjuissa. Sääntöihin vain päivitystä tai jotain kun kerran porukalla tuntuu olevan joku ihme käsitys mistä asioista pakkotoistolla voi kirjottaa ja mistä ei.

Varmasti jokainen palsta tarttee jonkun ketjun missä voi purkaa sitä vitutustaan, mutta toisaalta sitä on turha tehdä kenellekään julkisesti ja henkilökohtaisesti, kun sen voi tehdä privallakin tai vaikka meilitse jos siihen tarvetta näkee.

Näissä jutuissa jos on osapuolisena moderaattori, niin puolustajat on aina perseennuolijoita ja sitten on näitä jotka saavat jotani kiksejä siitä että vittuilevat vain vittuilemisen ilosta tai pätemisen tarpeesta.

Enkä mä todellakaan kanna kaunaa yhdellekään vittuilijalle, en takuuvarmasti muista edes nimimerkkiä enää viikonpäästä, joten siitäkään turha kenenään huolta kantaa (jos nyt ees mitään kannettavaa onkaan, eli kuhan totesin).

Mutta mä pidän jokatapauksessa itseni erossa tuolta aloittelijat&treeni&ravintopuolelta nyt vähintään Expon yli ja katselen löytyykö sitä motivaatiota jatkaa vanhoilla linjoilla.

Ehkä mä olen sitten lapsellinen tai jotain, mutta jos tuntuu pahalta kirjoittaa, niin silloin jätän kirjoittamatta ja nyt fiilis on sellainen. Ja puhun edelleen tuosta asiapuolesta. Paskaa voi jauhaa aina ja paskanjauhannassa se vittuilukin on täysin eri asia. En tiedä, vaikea selittää...

Tämäkään ei liity nyt tähän ketjuun millään muodoin mutta.. Propsit Timba&co:lle äidinmaidon luovutuksesta! :worship:

Tosi hienoa että jaksatte "kantaa huolta" myös muiden lapsista. Itselle tuli ainakin tosi hyvä mieli kun kiikuttelin äidinmaitopakkauksia keskussairaalaan muille pikkuvauvoille. Kamala morkkis tuli taas siitä kun piti lopettaa se luovuttaminen kun oma muksu päätti siirtyä muihin janojuomiin.

Tuki ja anteeksipyyntö Timballe toiseen "vastaavaan" threadiin pilailusta. En vielä tuolloin käsittänyt/ajatellut asian laatua.

Musta Timba on kuitenkin yks ansioitunein skriivaja pakkiksella. Ei vain sen takia että viestejä on kilahtanut mittariin kunnioitettava määrä, vaan että hän jaksaa vilpittömästi auttaa aloittelijoita. Siitä nuo viestit varmaan suurilta osin koostuvatkin.

No aika vähän mä jonninjoutavaa paskaa postaan, toki sitäkin väkisinkin mukaa tulee ja joskus haluaa kirjotella myös noihin "aivot narikkaan" ketjuihin.

Ja Törppö, jatketaan tätä tuolla yleisen ketjussa jos siitä enemmän haluut puhua, mutta on tuo vaimo ainut luovuttaja koko Jyväskylässä tällä hetkellä (tai oli ainakin 2 viikkoa sitten), joten aika hiton harva tota tärkeetä hommaa tekee.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom