Moro, kertokaa viisaammat.

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

tapani_

Banned
Ikä
36
Olen tässä nyt harrastanu painonnostoa eli tempaus, työntö ja kyykky...
niin siis että olisiko ihan ok tehdä noina päivänä apuliikkeitä myös ettei ole haittaa, siis toki apu liikkeet pienemmällä painolla esim 3x8-10 sarjoja.. esim:
työntö ja veto päivänä tekis yläselkää sit näillä apuliikkellä.. onko mitään järkeä kun haluisin kuitenki massaakin jonkin verran.. ja voitte myös ehottaa mitä apuliikeitä tekisin minäkin päivänä. ma: tempaus, jalat ke: työntö,maastaveto pe: se riippuu vähän no jalkoja ainakin.. ja sinne ajattelin tehdä torstaina rinta ja ojentaja.. sanokaa onko järkeä ja vinkkejä kiitos =):david:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
tapani_ sanoi:
Olen tässä nyt harrastanu painonnostoa eli tempaus, työntö ja kyykky...
niin siis että olisiko ihan ok tehdä noina päivänä apuliikkeitä myös ettei ole haittaa, siis toki apu liikkeet pienemmällä painolla esim 3x8-10 sarjoja.. esim:
työntö ja veto päivänä tekis yläselkää sit näillä apuliikkellä.. onko mitään järkeä kun haluisin kuitenki massaakin jonkin verran.. ja voitte myös ehottaa mitä apuliikeitä tekisin minäkin päivänä. ma: tempaus, jalat ke: työntö,maastaveto pe: se riippuu vähän no jalkoja ainakin.. ja sinne ajattelin tehdä torstaina rinta ja ojentaja.. sanokaa onko järkeä ja vinkkejä kiitos =):david:

En tiedä saako tällein tehdä..poistakaa modet tämä mun postaus jos ei, mutta www.Finnishpower.net sivustolla on oma keskustelufoorumi painonnostolle, jossa mm Antti Everi käy säännöllisesti turisemassa, joten kysäiseppä sieltä?
Tämä vaan siksi, etten minä ainakaan tiedä tältä palstalta ketään painonnostajaa...väärässäkin voin olla.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom